Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mulla näyttäs olevan nyt paino nousujohteinen...Edes jotakin tuo krea auttaa. Maanantaina sit näkee, tuntuuko tuo "väsymys" painoissa.

jotenki tuntuu et tankkaus kusi, pikkufiilis etten juonu tarpeeks...paljonko pitää sitä vettä/muuta juotavaa kitata per päivä tankilla?
ja kestääkö kroppa jos nyt 5 pv tankkauksen jälkeen vedän heti perään uuden? kun tuo näytti kusevan aika lahjakkaasti

jotenki tuntuu et tankkaus kusi, pikkufiilis etten juonu tarpeeks...paljonko pitää sitä vettä/muuta juotavaa kitata per päivä tankilla?
ja kestääkö kroppa jos nyt 5 pv tankkauksen jälkeen vedän heti perään uuden? kun tuo näytti kusevan aika lahjakkaasti

Ei se tee mitään, mitä elimistö ei kestäis :D Että siitä vaan.

Mutta sanoisin että ihan sama ja jatkaisin sinuna syömällä vaan normiannosta päivässä. Ei se kaikilla vaan kerää nestettä.

Ei se tee mitään, mitä elimistö ei kestäis :D Että siitä vaan.

Mutta sanoisin että ihan sama ja jatkaisin sinuna syömällä vaan normiannosta päivässä. Ei se kaikilla vaan kerää nestettä.

no hyvä.
Joo itekki meinasin et jatkaisin normina vaa mutta sitte tuli mielee että olen kussu sen olematta juomatta tarpeeks, ekaa kertaa oli tankkaus niin eipä tullu tietenkää päähän et pitäs juoda normaalia enemmän -.- paljon sitä sitte oikee kannattais juoda vrk?

no hyvä.
Joo itekki meinasin et jatkaisin normina vaa mutta sitte tuli mielee että olen kussu sen olematta juomatta tarpeeks, ekaa kertaa oli tankkaus niin eipä tullu tietenkää päähän et pitäs juoda normaalia enemmän -.- paljon sitä sitte oikee kannattais juoda vrk?

Se nyt on täysin kiinni ihmisestä ja tarpeista. Joillekkin riittää hyvinkin vähän nesteitä, toiset tarvitsevat enemmän, riippuen aktiviteeteista yms. Riippuu tietysti siitä mitä muutakin juo, kuin esimerkiksi vettä. 3-4 litraa nesteitä pitäisin jonkinlaisena miniminä, jotkut suosittelevat jopa 8litraakin (vettä), mutta se ei ole kyllä tarpeen.

Hyvä ohjelinja on, kun kusi on kirkasta niin kehossa on tarpeeksi nesteitä.

kuka hullu voi 4 litraa juva hyvä että ite juon 1 litra

mä join yks kesä noin 15litraa työvuoron aikana joka päivä, siis 8:ssa tunnissa. Joku oli sanonu että iho tykkää kun juo paljon vettä ja huonoihoisena ajattelin sitten juoda het kunnolla. Sit joku mainitsi että siihenkin voi kuolla, väheni veden juominen

kuka hullu voi 4 litraa juva hyvä että ite juon 1 litra

En usko että löytyy montaakaan huippu-urheilijaa, joka ei joisi :)

Vesi on kuitenkin tärkein yhdiste elimistön toiminnalle.

jaahas, ilmankos kusi tankkaus, niinkuin tämä toinen kaveriki pari postia taakseppäin, oon juonu ehkä litran max päivässä -.-

Hei ja haloo,enpä usko että tankkaus juomattomuuden takia missiin mennyt.Johan safkan mukana tulee nesteitä.Ainaskin oman purkin kupeessa lukee...varastoituminen lihassoluihin tehostuu kun sitä nautitaan nopeasti imeytyvän hiilihydraatin kanssa.Juomisesta ei tinahdeta sanaakaan.

Hei ja haloo,enpä usko että tankkaus juomattomuuden takia missiin mennyt.Johan safkan mukana tulee nesteitä.Ainaskin oman purkin kupeessa lukee...varastoituminen lihassoluihin tehostuu kun sitä nautitaan nopeasti imeytyvän hiilihydraatin kanssa.Juomisesta ei tinahdeta sanaakaan.

no mistä se lihassolu sitä nestettä ottaa jos muutenkin mennään niukalla nestemäärällä?? kyllä ruoasta saa nestettä joo joo, mutta pitää sitä juodakkin vähän enemmän kuin litra päivässä..

^^Pittää,kyllähän vettä pitää lipittää siinä oot oikeessa,uskoisin et useemmat juo sitä liian vähän.Toki kohtuus kaikessa ettei tule vesipöhöä saatikka vesipäätä ;)

tyhmä kysymys mut kysytään silti, ku en mistään vastausta löytäny.
elikun olen ensin tankannut 5päivää tätä kreatiinia ja sen jälkeen siirtynyt ylläpitojaksoon,jonka jälkeen pitänyt pienen tauon, niinku ohjeissa sanotaan,ni pitääks taas uusiks tankata vai vaan siirtyä takas ylläpitojaksoon?:eek:

Aloitin viikko ja neljä päivää sitten tankkaamaan 15-20g päivässä. Finnejä tullut vitusti, voimissa ei muutosta. Kuinka kauan vielä tankkaan vai luovutanko ja myönnän että aine ei mulla toimi?

Aloitin viikko ja neljä päivää sitten tankkaamaan 15-20g päivässä. Finnejä tullut vitusti, voimissa ei muutosta. Kuinka kauan vielä tankkaan vai luovutanko ja myönnän että aine ei mulla toimi?
O_O et tainnut lukea purkin kyljestä ohjeita, tankkaus = 5 päivää yleensä[ite vedin 6.] jonka jälkee siirryt ylläpitojaksoon = 5g päivä.
ei ihmekkää et on tullu finnejä jos melkee 2 viikkoa tankkaillu...
ja sitte vielä tosta tehosta, ei se heti "potkase", menee jonku aikaa.

Liiallisella juomisella pystyy myös huuhtomaan elimistöstä kaikenmaailman hivenaineita pois. Nestepöhön lisäämiseen auttaa veden lievä suolaaminen ja veden juominen pinempinä annoksina pitkin päivää. Ei siis neljää litraa kerralla :D

Back
Ylös Bottom