Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, vaan kuumeisen ja väsyneen olon. Kuten yllä jo mainitsinkin ;)

Jos tahtoo täyden hyödyn niin latausjakso alkuun ja se 5-10g päivässä, pelkässä palkkarissa sitten vaikuttaa vähemmän.Jeps tilaukseen lähtenee tuota UFS creatinea pussillinen. Siis pitääkö kreaa kuurittaa jotenkin vai riittääkö kun pistää sitä sopivan määrän palkkariin vain?
Ja latausjakso kestää minkä aikaa? Ja hyödyllisempää siis ottaa krea ei palkkarissa, vaan erikseen?Jos tahtoo täyden hyödyn niin latausjakso alkuun ja se 5-10g päivässä, pelkässä palkkarissa sitten vaikuttaa vähemmän.
Ja latausjakso kestää minkä aikaa? Ja hyödyllisempää siis ottaa krea ei palkkarissa, vaan erikseen?

eikös hiilihydraatit nopeuta krean imeytymistä eikä mitää palautumista?Fastin kreassa lukee että parhaiten sopii nautittavaksi hiilihydraatti pitoisen juoman mukana ja kun jopa joidenkin tutkimuksien mukaan nopeuttaa palautumista niin otan itse ainakin palkkarin mukana ja jos ei ole ollut joku päivä treenejä niin sitten vaan lusikalla suuhun ja vedellä alas jossain kohtaa päivää.
Joo tarkoitin että kreatiinin on jossain tutkimuksissa todetta nopeuttavan palautumista jotenka tuo on toinen syy tuon hiilihydraatti homman lisäksi ottaa se palkkarissa.eikös hiilihydraatit nopeuta krean imeytymistä eikä mitää palautumista?
Tämän jälkeen kun luin tuon olen alkanut käyttämään tankkausta ja sitten kreatiinista 3-4 viikkoa taukoa. Mutta tämä vain oma mielipiteeni, koska tiedän että kreatiinista on muitakin tutkimuksia ja myös muut tavat ovat varmasti päteviä 
Nyt meni toi daavid vähän ohi?Joo toi on hyvä tyyli. Mä vedän palkkarin tollai.
![]()
Nyt on eka päivä krealla alkanut, heti huomasi placebo-vaikutuksen salilla kun "tuntu" puhtia riittävän paremmin :D Otin aamulla 5mg aamupalalla, 5mg ennen reeniä ja 5mg palkkarissa ja vikalla ruualla siis sen 5mg.. Koska kreatiinin pitäisi alkaa oikeasti tuntumaan, jos tuntuu?
Ihan järkyttävä kusihätä ollut koko päivän, miten tää kreatiini saa jonku nestepöhön kun tuntuu nesteet vaan lähtevän :D n. 30min välein saa käydä heittään kunnon kepilliset.