Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tota mäki vähän pelkään ku maanantaina tulee kreaa itellekki. Pitää nyt ainaki koettaa. Eikai sillä oo nii paljo merkitystä ottaako latausjakson aikana 15 vai 20g kreaa? kreavarastot vaa täyttyy vähä hitaammi?
mulla kanssa pakki alussa vähän toimi nopsaan :( Mutta eipä siinä kauaan mennyt, kun taas pelasi. Haittapuolet kreassa itselläni: Illalla otettuna pitää ravaa vessassa kusella ja muutamat sitkeät finnit kaulassa, mutta se ei menoa haittaa, kun krea antaa mulle potkua!Tänään alotin.. 15g tähän mennessä ottanu ja 5 kertaa käyny paskalla. :jahas:

Ei laske ainakaan heti. Kuurin jälkeen kreatiinia on sen verran tankattu, että ei lähde heti poiesNyt tulis kysymys
Eli jos kreakuurin aikana maximi tulokset nousee, niin palaako ne kuurin jälkeen taas entiselleen vai pysyykö se voima.
Toivottavast sai selvää :D
ja jos tuntuu, että laskee, niin uutta kuuria perään vaan.Ei laske ainakaan heti. Kuurin jälkeen kreatiinia on sen verran tankattu, että ei lähde heti poiesja jos tuntuu, että laskee, niin uutta kuuria perään vaan.

Tarkistin pussin kyljestä ja nykyisin sitä on 7g 100g kohden. Ennen oli jotian 2,9g. Onko se sitten liikaa jos 7g tulee palkkarista ja 5g ottais lisää? Olisi mukava tietää, että kehtaako enää kokeilla tuota vai heittääkö melkein täysinäisen purnukan mäkeen.Paljonko on tämä "jokunen gramma"? Ei sitä kreatiinia kannata liiaksikaan vedellä.
Huono tuuri! 5-15g porukka vetelee ilman mitään haittavaikutusta. Ite käytän 10-15g treenipäivinä ja välipäivinä menee 5g.Mulla on kaapissa yks leaderin kreatiinipyruvaatti purnukka. Oon pari kertaa sitä kokeillu. Ekan kerra ehdin treena ja käyttää sitä vkon kun tulin flunssaan ja räkätautiin. Sen jälkeen menikin aikaa kun seuraavaksi sitä kokeilin ja sama homma. Joten onko tuo ollut vain paskaa sattumaa, että tullut kipeäksi kun alkanut käyttää kreaa vai tuleeko sitä liikaa ja siks vaikuttaa haitallisesti immuunijärjestelmään?? Palautusjuomassa on jokunen gramma valmiiks kreaa.