Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään haittaa vaikka söis nuo kreatiinit ilman mitään nestettä?
okey malto6 on tullut otettua mukana mutta se myös ilman vettä.
Auttaako se neste ollenkaan tässä tapauksessa kun otan kumminkin hiilareita mukana?
Tietty vois olettaa että imeytyminen vähän nopeutuu kun on neste jo mukana.Riittääkö että ottaa ennen reeniä aina? Vai pitääkö välipäivinäkin ottaa?
Riittääkö että ottaa ennen reeniä aina? Vai pitääkö välipäivinäkin ottaa?
Riittää ennen treeniä, tai ennen treeniä ja treenin jälkeen 5g kumpanakin kertana. Jotkut tekevät latausvaiheen jolloin 4pv ajan otetaan 20g per päivä mutta itse en näe sitä tarpeelliseksi. Välipäivinä ei siis tarvitse ottaa.
e. Heti löytyi eriäviä mielipiteitä :D Eikös kreatiini vaikuta pitkällä tähtäimellä, eli se ei poistu välipäivän aikana kehosta. Voihan sitä toki välipäivänäkin ottaa jos on rahaa.
Riittää ennen treeniä, tai ennen treeniä ja treenin jälkeen 5g kumpanakin kertana. Jotkut tekevät latausvaiheen jolloin 4pv ajan otetaan 20g per päivä mutta itse en näe sitä tarpeelliseksi. Välipäivinä ei siis tarvitse ottaa.
e. Heti löytyi eriäviä mielipiteitä :D Eikös kreatiini vaikuta pitkällä tähtäimellä, eli se ei poistu välipäivän aikana kehosta. Voihan sitä toki välipäivänäkin ottaa jos on rahaa.
. Parasta olisi kuitenkin, ottaa ennen ja jälkeen treenin ja välipäivinäkin myös kerran. Mitä isommalla hiilariaterialla ottaa, niin sen parempi.Kreatiini nyt vaikuttaa aika lyhyellä tähtäimellä silleen, että tulokset ovat nopeita ja välittömiä. Kehossahan on jo ennestään n. 120 g kreatiinia, että ei ne mihkään 'häviä'. Parasta olisi kuitenkin, ottaa ennen ja jälkeen treenin ja välipäivinäkin myös kerran. Mitä isommalla hiilariaterialla ottaa, niin sen parempi.

No ei o kun viikko vasta takana ja oon vetäny 5g/päivä. Alkaako niitä heti tuleen vai kestääkö vähän aikaa. Toivottavasti ei alkais tulee. :S