Ei kai nyt ihan 2-6kk ? Tarkoittanet 2-6vk ?pidät ihan kunnon tauon, tyyliin 2-6kk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai nyt ihan 2-6kk ? Tarkoittanet 2-6vk ?pidät ihan kunnon tauon, tyyliin 2-6kk
Selvähän se. Saankos vielä kysyä _sulta_ että kuinka paljo otit treenipäivänä ja lepopäivänä?Ihan hyvä maku on jäänyt kreatiinista! Huikea tulosten nousu noin kuukauden ajan. Sellasta 2.5kg per viikko keskiarvoa penkissä. Ja muissakin nousi sen 5 kiloa kuukauteen. Nyt vaikutus vähän vähentynyt mutta kyllä sitä varmaan ostan tulevaisuudessakin![]()
Sellanen peruskysymys löytys ennen kreatiinin käyttöön ottoa, että jos alottaa kreatiinin käytön niin pakkohan se on myös voida lopettaa. Mutta kysymys onkin että tuleeko jotain haittavaikutuksia tms. jos lopettaa kreatiinin käytön, jos olisi käyttänyt sitä vaikkapa 2 vuotta?
jos siitä todellista boostia haetaan nii pitkät tauot ovat parempia kuin lyhyet. voi sitä kuitenkin syödä vaikka kokoajan mutta ei siitä mitään huomattavaa hyötyä silloin saa. jotkuthan ei saa kyllä mitään hyötyjä vaikka miten söisi. yleensä pitkiä taukoja pitämällä saa hyvää ja huomattavaa boostia reeneihin. tämän voi ihan jokainen tykönänsä testata.Ei kai nyt ihan 2-6kk ? Tarkoittanet 2-6vk ?
No tuo pussin ohje on yksi vaihtoehto vetää kreatiinia ja varmastikin toimiva keino. Olen itse käyttänyt kreatiinia sekä ohjeen mukaisesti tankkaamalla että pelkästään palautumisjuomassa. Sanoisin, että molemmat keinot ovat toimivia. Palautumisjuomaan laitoin kreatiinia 10 g.En jaksanut lukea koko ketjua läpi, sorry, joten asiaan:
Monohydraattia tankataan viikon ajan 10-15 g / pvä.
Jonka jälkeen 8-12 vkon ajan ylläpito 7-10 g / pvä.
Jonka jälkeen muutaman viikon tauko?
Näinkö?
100 ja 50 kg painavat ottaa varmaan eri verran?
Paljollako lataan ja ylläpidän minä, mitat 172 cm / 65 kg, rasvat n. 20 %?
Otetaan myös treenin välipäivinä, eikö?