Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heps! olen uusi täälä ja tämä on ensimmäinen postaukseni. Toivon siis hieman ymmärrystä. Hakua olen käyttänyt jonkin verran, mutten ole vieläkään löytänyt vastausta kysymykseeni, joten neuvokaa viisaammat!
Creatiinia pitäisi ottaa määrä x aamulla, ennen reeniä, reenin jälkeen, ja illan viimeisellä aterialla. Entäs välipäivinä, jolloin ei tule treenattua(käyn salilla 4 kertaa viikossa) Eli onko väliä, mihinkä väliin vedän creatiiniä välipäivinä?
Toivottavasti ymmärsitte kysymykseni!
Käykö tuommoinen 16v 65kg miehenalulle? Millaisia haittavaikutuksia mahdollisesti ilmenee?
"
. Jos krean käyttö ei näy tuloksissa, on mahdollista, että keho tuottaa sitä jo tarpeeksi.

Olihan tuo vähän mutulla heitetty. Muistaakseni Heini Koivuniemi kertoi joskus haastattelussa, ettei tarvitse kreatiinivalmisteita, koska omaa luonnostaan korkeat kreatiiniarvot. Kyseinen nainen pärjäsi aikanaan hyvin voimakisoissa.
Sisuskaluthan syntetisoi noin gramman kreatiinia päivässä, ja toisen gramman saa syömällä monipuolista ruokaa. Riittää vallan mainiosti normi-immeiselle. Voimailijalla "päivätarve" kasvaa muutamalla grammalla, ja tätä voi paikata kreatiinimonohydraattivalmisteella. Tämä on netistä poimittua tietoa, en voi antaa kunnollista lähdettä, enkä jaksa etsiäkään.

no riippuu tietty mikä on edullista ja mikä ei. halvinta mitä oon nähny kaupassa ite on 10e/300g ja tuolta bongasin tommosen http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_71&products_id=176Mikähän on suhtkoht edullinen paikka ostaa kreatiinia? Ettei tyhmänä mee maksaa puolta kovempaa hintaa millä sitä sais jostain toisesta kaupasta...