Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Raven
Mitä jos hän käyttää vähän pidempään, niin alkaako haima ja maksa pitää pippaloita siellä. Joraavat täysillä krea pöhnässä. Ja täydet :0:
Originally posted by Pave
Kyllä siitä Kreatiinista ainakin meikäläiselle on se haitta(?) että tuo bissen ankara kiskominen oksettaa aina tavallista enemmän. Olenkin siirtynyt lonkeroihin tuolla baari-scenessä ja tämähän on tietty hieman kalliimpaa touhua.
Originally posted by vin diesel
olen käyttäny ainaki 4 kuuria, ja tokalla kerralla huomasin, että vatsan vasemmalla puolella jokin sisäelin alkaa pomppimaan, noin viikon käytön jälkeen. kerroin niille kavereillekiki,ja he huomasivat saman. voi pomppia välillä koko päivän, melkein taukoamatta,mutta vähintään 1-2 tuntia päivässä,ja todella hankala saada unta ,jos illalla pomppii. ajattelin että onko tämä vain sattumaa,mutta myöhemmillä kuureilla sama juttu,lopetin heti käytön ,kun huomasin sen,ja 4 päivän sisällä pomppiminen loppui.
:lol2:Näin myös täällä. Kreatiinilla asian kanssa tuskin mitään tekemistä mutta mulla on viime aikoina kans välillä joku ikään kuin värähdelly elohiiri tyyliin tuolla vasemmalla puolella alimpien kylkiluitten tienoilla. Mikä lie sitten, jännältä tuntuu.Originally posted by Missukka
Höh. Mullakin on pomppinut tuolla mahan vasemmalla puolella mutta en ole käyttänyt kreatiiniä.
Originally posted by Raven
Riippuu varmaan asiasta. Jos joku tulee väittämään, että kreatiini laittaa jonkun sisäelimen pomppimaan..![]()
Mitä jos hän käyttää vähän pidempään, niin alkaako haima ja maksa pitää pippaloita siellä. Joraavat täysillä krea pöhnässä. Ja täydet :0:
olen kuullut että muutamalla kaverilla tuloksiin on tullut huima korotus juuri ton kreatiinin ansiosta.
etten tajunnut jättää sitä kreaa ottamatta...Originally posted by dogi
Itse olen kreatiinin jatkuvan napostelun aloittamisen jälkeen alkanut aamuyöstä heräämään siihen että on sekä jumalaton kusihätä että jano. Olen koko elämäni nukahdettuani nukkunut kuin tukki, joten oli aluksi vähintäänkin hämmentävä kokemus herätä pissille keskellä yötä.
Vai onkohan sitä vain tullut vanhaksi...![]()