Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Taasko piti tehdä uusi ketju. Kreatiinistä löytyy keskustelua pilvin pimein.
Mutta asiaan, kyllä tuntuu paremmin jaksavan treenata kun on täytössä krea.

Ajattelin nyt kokeilla tuota kreatiinia itsekkin. Kilon verran sitä ilmeisesti on.

Mitään tiettyä ohjelmaa ei ole, mutte käyn salilla 3-4krt/vko ja kutakuinkin aina liikkeisiin kuuluu:
penkki n.3x5toistoa
kyykky/jprässi n.3x5-10toistoa
ranskalainen n.3x5-10toistoa
hauiskääntö n.3x5-10toistoa
ylätalja (leveelläniskantaa) n.3x5-10

Minkälaisia tuloksien/painon nousua uskallan odottaa jos ahmin oikeaoppisesti koko tuutin?
Vaikuttaako kreatiini paremmin johonkin lihakseen kuin toiseen? Minkälainen merkitys sarja/toistomäärillä on?
Etenkin maksimivoimaa haluaisin.

Salilla olen käynyt noin 6kk. Painoa 75kg, pituutta 182. Ikää 18.
Penkki 85, kyykky 100, mave 130.

Ajattelin nyt kokeilla tuota kreatiinia itsekkin. Kilon verran sitä ilmeisesti on.

Mitään tiettyä ohjelmaa ei ole, mutte käyn salilla 3-4krt/vko ja kutakuinkin aina liikkeisiin kuuluu:
penkki n.3x5toistoa
kyykky/jprässi n.3x5-10toistoa
ranskalainen n.3x5-10toistoa
hauiskääntö n.3x5-10toistoa
ylätalja (leveelläniskantaa) n.3x5-10

Minkälaisia tuloksien/painon nousua uskallan odottaa jos ahmin oikeaoppisesti koko tuutin?
Vaikuttaako kreatiini paremmin johonkin lihakseen kuin toiseen? Minkälainen merkitys sarja/toistomäärillä on?
Etenkin maksimivoimaa haluaisin.

Salilla olen käynyt noin 6kk. Painoa 75kg, pituutta 182. Ikää 18.
Penkki 85, kyykky 100, mave 130.
jos sulla kilo on ainetta niin se kestää sen verran kauan että tulokset nousee ilmankin kreatiinia aika paljon jos ruokailu puoli on kunnossa joten kreatiinin tuomaa muutamaa lisäkiloa ei välttämättä huomaa. En siis dissaa nyt kreatiinia mitenkään, ihan hyvä aine:D

NEUTRAALI, toisaalta kreatiinihan nimenomaan parantaa lihasten energiansaantia sarjojen lopussa, joten ilman kreatiinia 6 toistoa ja kreatiinin kanssa 8 toistoa voi silti tarkoittaa täsmälleen samaa ykkösmaksimia, koska kreatiinin keräämä lihasneste ei ehdi vielä auttaa ensimmäisessä toistossa.

Tosin kun pystyy rasittamaan kreatiinin avulla enemmän lihaksia niin ne kehittyvät nopeammin ja sitä kautta ykkösmaksimit nousee...

Tämä siis oma käsitykseni, joka voi olla ihan väärä mutta fiksummat korjaa sitten.

hehehehe sallikaa mun nauraa :D kreakuuri voi helvetti kaikkea sitä ihminen näkeekin :D:D

Kaikki muut tähän kirjoittaneet ja tämän lukeneet ovat ymmärtäneet missä mennään. Paitsi SINÄ joka olet tahallasi ymmärttänyt jotain väärin? Ööh kuka tässä edes puhuu kuurista.

Ööh kuka tässä edes puhuu kuurista.

Offtopic: Taisi neutraali sen tuossa viestissään mainita. ;)

Ontopic: Itse en ole kyllä huomannut tuloksissa mitään (erikoista) muutosta kreakuurin aikana, mutta itsellä ei tuo ruokapuoli ole kyllä muutenkaan ihan vielä kohillaan.

Lusikka kurkkuun ja vettä päälle.

Ei kannata sitä lusikkaa sinne heittää, voi jäädä välille...:D

Itse kiskon ennen treeniä protskun sekaan, treenin jälkeen palkkariin, ja välipäivinä lasiin kreat, sekaan tippa dextroa ja vettä sen verran, että saa em. sekaisin.
Lasi tyhjäksi (siis suuhun...), vettä lasiin, hiukan sekoittelee jämät ja naamaan...
Käytössä American sarjan krea, sekoittuu hyvin ja on halpaa.
Fastia joskus aikoinaan kun käytin, niin tuntui kuin olisi hiekkaa kiskonut...

Jos sekoitan kreatiinin kiehuvaan veteen, annan veden viiletä, kaadan sheikkeriin ja siihen muut palkkarin ainekset päälle, niin sekoittuuko se krea paremmin?

Millatteita kilomääriä täällä jengi vetää kreaa jos sekottaminen on ongelma?:confused: Teelusikallinen kreaa lasilliseen tai puolikkaaseen lasilliseen vaikkapa jotain mehua, vähän sekottelee lusikalla ja avot. Itse juon reenin aikana ja lopussa just ennen palkkaria jossa on prodee, juoman johon kuuluu jotain mehua, maltoa, dextroa ja muutama gramma kreaa. On hyvää.

Eli tarkoituksen olis alottaa ekaa kertaa kreatiinin käyttö, kun kuulin että siitä kenties jotain hyötyä olisi rasvanpolton yhteydessä. Mutta kun luin vanhoja viestejä niin oli monohydraatti kreatiinia ja oli jotain puryvaattia ja CRP.tä. Eli antakaa joku rasvanpolttoa tehostava kreatiinivalmiste! kenties ihan toi Fastin kreatiini vai joku tollanen CRP!?

Muutenkin olisi kiva kuulla näistä mono ja puryvaatti kreatiinien eroista, haitoista ja hyödyistä! mono kaiketi kerää enempi nestettä vai kuinka homma toimii?

crp on evolutionin puryvaatti, toimii siinä missä monotin mutta maistuu aivan vitun pahalta. mä en yleensä helposti valita ja karmeinkin paska menee alas mutta crp ei vaan mene enää koskaan.

Eikä sillä puryvaatillakaan taida olla juuri mitään tekoa rasvanpolttajana. Muutoin kreatiinista on kyllä tehty jo ihan riittämiin threadeja.

Monohydraattia kannattaa varmaan dietillä ottaa.
Kerää nestettä eikä nivelet rasitu niin helposti sekä tieteellisesti todistettu toimivan.

No jo on mutkikasta! Tota Crp puryvaattia mainostetaan nimenomaan rasvanpoltontehostajana, mutta ilmeisesti monohydraattii lieneekin parempi? Eikö toi mono ainakin nestettä kerää enempi, mut paskaako sillä väliä jos rasva palaa?

Kertokaahan nyt nyypälle mitä teen!

Nesteethän lähtee heti kun lopetat käyttämisen ,joten sillä ei ole mitään merkitystä rasvan palamiseen.
EDIT. tietysti kuntoa voi olla vaikeampi seurata,jos ja kun on paljon nesteitä kehossa.

Back
Ylös Bottom