Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Kreatiini on viime aikoina tullut ostoskoriin kyytiin huomattavasti glutamiinia useammin. Itsekkin opiskelijana joutuu hieman laskeskelemaan mitä ostaa. Kun kuitenkin miettii, että kreatiinista riittää pitkäksi aikaa, niin ostaa sitten glutamiinia myöhempänä ajankohtana..Aina sitä jostain saa säästettyä ja kun jättää yhden ryyppyreissun väliin, niin voi ostaa molemmat. :)

Itse olen huomannut glutamiinista olevan enemmän hyötyä, mutta kreatiini on niin paljon halvempaa että minkäs teet. Jos rahaa löytyy glutamiiniin niin ehdottomasti sitä, sitten päälle kreatiinia jos on varaa.

Itselläni ainakin ensimmäiset pari kreatiinikuuria antoi oikein kunnon potkun treeniin, ja lihakset paisui silmissä. Sen jälkeen kreatiinin vaikutuksen kyllä huomaa, mutta ilmankin pystyy treenaamaan vallan mainiosti.

L-Glutamiinin olen taas huomannut edistävän palautumista, mutta kreatiini teki samaa sekä nosti myös voimatasoja.

Puntin alkutaipaleella ostaisin ehdottomasti kreatiinia bulkkikaudelle ja l-glutamiinia dieettikaudelle.

Mulla on tällä hetkellä käytössä molemmat bulkilla, ja potkii hyvin. Eikös noilla pitänyt olla jotain synergisiä vaikutuksiakin keskenään käytettynä.

Hommaa jonkun kaverin kanssa molempia.. pistätte puoliks, riittää kyllä muutamaksi kuukaudeksi, takuuvarmasti.

Näin itse tein, ihan tyytyväinen ollu ratkaisuuni :confused: :lol2:

Originally posted by ]abe
Hommaa jonkun kaverin kanssa molempia.. pistätte puoliks, riittää kyllä muutamaksi kuukaudeksi, takuuvarmasti.

Näin itse tein, ihan tyytyväinen ollu ratkaisuuni :confused: :lol2:

Tuskimpa se sen halvemmaksi tolla tavalla tulee.

Originally posted by Rock^
Mulla on tällä hetkellä käytössä molemmat bulkilla, ja potkii hyvin. Eikös noilla pitänyt olla jotain synergisiä vaikutuksiakin keskenään käytettynä.
Hyvin potkii mullakin Fastin kreatiini ja glutamiini.
Mutta mitä on synergiset vaikutukset?? :confused:

Originally posted by Punkkerin Paroni
...
Mutta mitä on synergiset vaikutukset?? :confused:

Jos tarkoitit että mitä itse sana synergia tarkoittaa, niin se tarkoittaa että yhteisvaikutus on enemmän kuin osiensa summa. Sana tulee alkujaan kreikankielestä synergi'a = myötävaikutus, apu. Jos et tarkoittanut tätä niin ... :D

Originally posted by JohnnyB
tarkoittaa että yhteisvaikutus on enemmän kuin osiensa summa.
Tuota lähinnä tarkoitin kysyä, nyt oon taas hitusen viisaampi. Tattista vaan! :thumbs:

Sanoisinko että search... :kippis1:

Eipä tuosta liiasta haittaa ole jos vatsa sen kestää. Kuitenkin varmaan 10g päivässä riittää mainiosti.

no niin eli aloitin eilen kreatiini tankkauksen eli otin joku 15g kolmessa erässä. nyt aamulla oli kurkku kipeä ja muutenki vaisu olo, sattumaa? :kuola:

Originally posted by Nightrider
no niin eli aloitin eilen kreatiini tankkauksen eli otin joku 15g kolmessa erässä. nyt aamulla oli kurkku kipeä ja muutenki vaisu olo, sattumaa? :kuola:
Jos se ei johtuisi kreasta vaan siitä että olet sairastumassa.

Originally posted by Stalker
Jos se ei johtuisi kreasta vaan siitä että olet sairastumassa.

no jollakin muulla henkilöllä ehkä, mutta kun mulla ei ole ollut minkäänlaista flunssaa/kurkkukipua/kuumetta ainakaan 6 vuoteen :confused:

Originally posted by Nightrider
no jollakin muulla henkilöllä ehkä, mutta kun mulla ei ole ollut minkäänlaista flunssaa/kurkkukipua/kuumetta ainakaan 6 vuoteen
hmm..mites se nyt liittyy siihen, jos nyt oot sairas? Kai sitä voit sairastua vaikka et pitkään aikaan olisikaan ollut kipeänä. :)
Itsellekkin tuli välikorvantulehdus kun lopetin kreatiinin käytön.. Tai sitten ei. Tulehdus kyllä tuli, mutta vilustutin itseni koiran kans ulkoillessa kun alkoi satamaan vettä ja kotiin oli pitkä matka.

Originally posted by Force
Mitäs olette siitä mieltä, että kannattaako kreatiinia kuurittaa vai vetää jatkuvasti?
Tuosta on ollut aika paljon juttua, aloita vaikka tuolta ja searchilla löytyy vielä paljon enemmän.

Back
Ylös Bottom