Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Nyt tullu kreatiinia käytettyä pari kuukautta ja täytyy myöntää, että alkuvaiheen jälkeen ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Muutama treeni meni todella kovaa (placebo?) ja sitten ihan normaalia vääntöä. Taitaapa tää "kuuri" jäädä ekaks ja viimeseks, ei niin mainittavaa eroa missään.

Lisää annosta? :)

Meissi ei ainakaan jaksa mitään tankkaus/ylläpito/palautus jaksoja pitää. Palkkariin sellanen kukkurallinen teelusikallinen aina sekaan änd täts it. :arvi::david::arvi::david:

kerran olen krea kuurin vetänyt ja ihan jees mättöbrutaalen. painoo tuli jotain pari kiloo lisää ja lihakset ei mennyt pidemmillä sarjoilla niin helposti hapoille. ja eikös se lihasten nesteturvotus oo ihan hyvä juttu? itse tulee ainakin paremmalle tuulelle ku lihaksen pullottaa =) nykyään vaan juon ennen ja jälkeen reenin g-mass palautusjuoma/massan lisäjää joka sisältää 1oog/5g kreatiinia. :P

Yksi sivuvaikutus mitä ei uskoakseni ole vielä mainittu, on siihen taipuvaisilla ihon rasvaisuuden lisääntyminen. Itse olen puberteettikukkani kukkinut, mutta kun pistää kreakuurin päälle huomaa lievää rasvoittumista mikä saattaa pedantimpaa henkilöä häiritä. Tämäkin on kovin yksilöllistä; joillekin näkyy ja joillakin ei.

Itse tein tuon tankkausjakson seuraavasti; treenipäivinä aamupalan ja iltapalan yhteydessä 5g (menee vesilasissa), sitten 30min ennen reeniä 5g ja palkkarissa 5g. Lepopäivinä aamun ja illan annokset sitten tuplana kun ei kuitenkaan muista keskellä päivää kun ei ole treeniä muistuttamassa. Toimii ainakin allekirjoittaneen hajapäisyydestä huolimatta.

Mikäs mahtais olla tuon rasvaisuuden poistamiseen se kaikkein paras keino, tai aine?
Naama tulee hinkattua läpi 2-3 aineella aamuin illoin ja onkin nyt auttanut kun en ole kreatiinia käyttänyt. Vuosi sitten syksyllä naama oli aivan hirveässä kunnossa.
Kunnon pesu, kasvovesi, rasvaus?

oletteko pojat tutustuneet Evolutionin CRP:hen, joka on "uuden ajan" kreatiinipyruvaatti, sillä on kaikki kreatiinin hyvät vaikutukset ilman että se keräisi nestettä, eli sitä käyttäessä ei tule turvotusta eli olo helpottuu, mut voima ja lihakset kasvaa ilman nestettä (itse en ainakaan pidä nesteen kertymistä kivana juttuna...) paitsi jos on tarkoitus pöhöttyä niin saahan niitä perinteisiä kreatiinikuureja vetää...:) jatketaan treenausta innolla, sanoi pikku Tikru ja lähti pomppimaan kohti salia!:hyper:

hetkinen, eikös kreatiini toimi keräämällä nestettä lihakseen? tarkoitat varmaan että se ei kerää nestettä nahan alle vai?

e: ja semmonen nyrkkisääntö että jos vetää kreaa ja kahvia, pitää vaan juua enemmän vettä. tuskin suoraan kumoaa kahvi vaikutusta, mutta vaikeuttaa jos ei juo tarpeeksi vettä ja kahvi vielä entisestään haihduttaa nestettä.

Siis kofeiinihan poistaa nestettä ja kreatiini sitoo sitä lihaksiin, niin tässä tapauksessahan sen tajuaa maalaisjärjelläkin että kofeiini suurissa määrissä pilaa kreatiinin vaikutuksen mitä tulee nesteen keräämiseen.
Kreatiini kerää kroppaan nestettä joi sitä kahvia tai ei. Siis kun tilannehan on yleensä se että ihminen joko juo kahvia päivittäin tai sitten ei juo, riippumatta siitä oliko kreatiinikuuri päällänsä vai ei. Eli jos kahvinjuoja alottaa kreatiinikuurin niin kyllä sen painon pitäs pari kiloa nousta... Jos alottaa kahvin juonnin ja kreatiinikuurin samaan aikaan niin sitten voi paino kenties pysyä aika vakiona.

Ja muutenskin, kyllä noi kreatiinin vaikutukset huomaa vaikka kahvia juokin. Vaikutuksesta kehitykseen en osaa sanoa kun en kehity muutenkaan olleskaan :)

itse olen aina juonut vitusti kahvia ja kreatiini todella minun kohdallani ainakin nimenomaan SITOO sen lihaksiin, eli tulee paha olo nestevajeesta kun nesteet lähtevät elimistöstä muualta, lihakset pitävät krean takia omahyväisesti =) kaiken jäljelläolevan nesteen...

e: ja penkkiossille tiedoks:kahvi ei haihduta nestettä :D:D

Mikäs mahtais olla tuon rasvaisuuden poistamiseen se kaikkein paras keino, tai aine?
Naama tulee hinkattua läpi 2-3 aineella aamuin illoin ja onkin nyt auttanut kun en ole kreatiinia käyttänyt. Vuosi sitten syksyllä naama oli aivan hirveässä kunnossa.
Kunnon pesu, kasvovesi, rasvaus?

niin no, itellä ainakin menee clearasililla ihan jees. kolme ainetta mitä itse tykkään käyttää; sellasta valkosta saippuamaista höttöä mikä lähtee tarjoustalosta, sitten sellasta sinistä kasvonpesuvettä joka lähtee kans tarjoustalosta, sitten sellanen pienehkö tuubi josta tulee punaruskeaa tahnaa jota laitetaan kukkivalle finnille, sen alkuperää en tuumiessani muistanut. noilla toimii ihan suht hyvin vaikka itselläkin on vähän taipumusta rasvaantua :(

Kreatiniko lisää ihon rasvaisuutta?

Mä kärsin atoopisesta ihosta ja saa läträtä naamaan ja vartaloon rasvaa aamuin illoin ja on siltinkin niin jumalattoman kuiva että. Ei oo pahemmin kreatiinin käyttö vaikuttanu. Tosin aloitin krean käytön kerväällä ja kesää kohden iho ei enää ollut niin kuva, vaikea sanoa onko keratiinin vai ilman kosteuden aikaansaannos.

niin no, itellä ainakin menee clearasililla ihan jees. kolme ainetta mitä itse tykkään käyttää; sellasta valkosta saippuamaista höttöä mikä lähtee tarjoustalosta, sitten sellasta sinistä kasvonpesuvettä joka lähtee kans tarjoustalosta, sitten sellanen pienehkö tuubi josta tulee punaruskeaa tahnaa jota laitetaan kukkivalle finnille, sen alkuperää en tuumiessani muistanut. noilla toimii ihan suht hyvin vaikka itselläkin on vähän taipumusta rasvaantua :(

Sori offtopicista mutta heitä heti kaikki Clearasilit pois, nimimerkillä ihotautitohtorilla käynyt. Mainosten mukaan on totta että Clearasil avaa ja syväpuhdistaa ihohuokoset, mutta se jättää ne myös auki. Tämä johtaa siihen että ihohuokoset keräävät kahta kauheammin paskaa. Henkilökohtainen mielipide muutenkin on että kaikki kosmetologien jne määräämät kalliit aineet on aika hyödyttömiä, perus saippua + apteekin kasvovesi + perus kosteusvoide toimii minulla kaikkein parhaiten.

Aikamoisen raskaita syytöksiä :) mutta uskonhan mä, pitää ehkä sitten ens kerralla jättää ostamatta. kiitos sulle silti!

Ostin XTREME-merkkistä kreatiinipyruvaattia, tietääkö kukaan onko tämä puhditettua kreatiinia? Ihmetyttää kreatiinin maku, maistuu sitruunahapolle vaikka tuotteen pitäisi olla 100% kreatiinipyruvaattia...
Toi pyruvaatti on palorypälehappo eli siitä se hapan maku. Ite oon syöny kans vähän aikaa tota creapyria. Mulla toimii pyruvaatti yhtä hyvin kuin kreatiinimonohydraatti. Monohydraatti aiheutti ripulia silloin tällöin, pyruvaatti vain hieman närästää. Koska tankkausta ei tarvii niin syön vain 3x viikossa ja näin hinta kuukautta kohti on pienempi.

Yritin ettii kohtuu uuden kreatiini threadin ku ajattelin kysyy et olisko hyvä vetää kreatiinia Malton kanssa? Ajattelin vaa ku monissa threadeissa sanotaan et olis hyvä vetää hiilareitten kanssa.

Ei kanssa ole ollut minkäänlaista vaivaa. latausjakso ei ole pakollinen, mutta en näe sen poisjättämisestä mitään järkeä normaalilla kreatiinilla. Käytännössä otat aivan turhaan liikaa tavaraa, joka menee hukkaan jos yhtämittaa tasaisesti kiskot.

Back
Ylös Bottom