Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Joo eli toollasta kyselisin, kumpi parempi pelkkä ht-r vai mega mass ja kreatiini.
olen tämmönen 193cm pitkä painoa joku 90 kg ja salilla käynyt noin 2 vuotta, tuli tuossa talven aikaa vähän dietattua ja nyt on lihas erottuvuus hyvässä kunnossa. nyt alkaa taas sit kunnon treeni ja massan lisäys joten kysymys kuuluukin siihen, että kummalla lihaksia lisää ja massa vähissä määrin niiden ympärille.... käyn 5 kertaa viikossa salilla ja käytän gotzillan tekemää treeniohjelmaa... toivottavasti saatta tosta jotain irti... Hyvää kesää vastanneille ja kunnon reenejä.... Kiitos.

Tämä voisi sopia paremmin tuonne ravinto-osioon. Epäilen kuitenkin, ettei käytännössä ole mitään väliä kumpaa käytät.

Nyt 2 vuorokautta olen vetänyt kreatiinitankkausta, 20g/d, ekaa kertaa kokeilen. Pari tuntia ihan ensimmäisestä annoksesta alkoi vatsassa, pallean alueella, tuntumaan pientä turvotusta. Nyt 2 vrk mennyt ja on vatsa hieman pallean kohalta turvoksissa ja palleaa kun painaa tuntuu pientä kipua. Olo on kuin ylitäyteen syöneenä, mutta ihan koko ajan, vaikka ois nälkä.

Kannattaisikohan lopettaa? :confused:

Mulla Fastin kreatiini teki vastaavaa. Vaihdoin merkkiä eikä enää vatsa kipeydy. En jatkanut syömistä vaivojen ilmestymisen jälkeen. Turha sitä on itseään rääkätä.

Joskus tuota tankkausta kokeilin melko massiivisilla määrillä, eikä kokemus miellyttänyt. Janotti koko ajan aivan tolkuttomasti, minkä seurauksena vatsa oli jatkuvasti halkeamispisteessä. Se oli kuitenkin pieni riesa verrattuna siihen maailmanlopun ripuliin, jonka sain. Toista viikkoa perse vuoti verta. Sattuu vieläkin tapausta muistellessa.

just eilen kirjoitettu,katso tätä omaa ketjua 7 riviä alemmas valikossa jakäytä hakua,lue pussin kyljestä,googleta ym. kysy sitten jos ei auta!

joka päivä joku avaa samasta asiasta keskustelun vaikka edellinen ei ole ehtinyt jäähtyä.:curs:

5 gramman päiväsatsillakin paino nousee 2-3kg eli turhaa rasittaa sisäelimiä yliannostelemalla.

Kuulostaa lupaavalta. No, aattelin kokeilla viel pari päivää ja kattoo miten homma etenee. Jos tää nyt ois vaa jotai alkukankeutta :D

Itellä oli kans konseptit sekasin vähän aikaa ekan kerran sitä maistelin... Mut kyl se kroppa siihen tottui ja enää ei aiheuta mitää ongelmii..

Itellä ei o ollu mitään ongelmii ku en pitäny lataus jaksoa, vaan alotin suoraan 10g:n päiväannoksella ja 5 päivän jälkeen tiputin viiten grammaan päivässä.

Mulla tuo fastin kreatiini aiheuttaa kans melko äkäisiä vatsakipuja. Ihan ku ois suuren kiven syöny :( muiden valmistajien monohydraattia en ole vielä kokeillu. pyruvaattia kyllä, mutta sillä heitin vesilintua

Tankkaaminen pitäisi ehdottomasti tehdä vaikka 5g 4krt päivässä eikä 20g kerta-annosta. Siitä saa kyllä varmasti vatsakivut jos on herkkävatsainen. Jos ei monohydraattia siedä niin kannattaa kokeilla kolmitehokreatiinia mikä ei vaadi tankkausta

Back
Ylös Bottom