Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Anssi
Petsu, voisitko laittaa sen linkin, josta löytyy alkuperäinen kreapyruvaattiartikkeli. Muistelisin, että siinä oli sellainen lopussa. Pikaisesti vain vilkaisin kaupassa lehden läpi.

Originally posted by tarja
Pikkasen tulee myöhässä tää mun herääminen, mutta älkää missään nimessä ostako kreatiinipyruvaattia -pelkkää kakkaa koko aine! Tein koulussa cumutyön, jossa vertasin kreatiinimonohydraatin ja kreatiinipyruvaatin vaikutuksia kehon massaan, koostumukseen ja voimantuottoon.

-mies.Kiitti!! Pelastit mun päivän!Originally posted by TrainLikeHell
Legsa: kreatiini on ylivoimaisesti tutkituin urheiluravinne ja sen positiiviset vaikutukset suorituskykyyn ovat ilmiselviä. Tukimuksia on vaikka millä mitalla.
Jos haluat ammentaa laadukasta tietoa kreatiinista, aloita vaikka täältä:
http://www3.baylor.edu/HHPR/ESNL/
Richard B. Kreider ei ole sitten mikään höpö--mies.

Originally posted by Anssi
It is concluded that one week of creatine-pyruvate supplementation at a rate of 7 g × d-1 does not beneficially impact on either endurance capacity or intermittent sprint performance in cyclists.

Originally posted by SirVili
Kreatiinista ja maksa-arvoista. Ei pitäisi nostaa maksa-arvoja. Kävin verikokeissa ja mulla oli krea-arvo koholla.
Originally posted by IronMind
Öööö, tota eikös se kreatiini juuri nimenomaan nosta näitä kreatiniini(meniköhän tavaus oikein?) arvoja - sehän siinä kai on tarkoituskin. Ja tämän sitten tohtorisetä tulkitsee virheellisesti siten että maksa on poks, koska tohtorikoulussa on opetettu että kohonneet kreatiniini-arvot indikoivat maksan häikkää.
Oikeasti kohonnut arvo kuitenkin johtuu siitä että kaveri lapioi kreatiinia päivittäin napaan eikä siitä että maksalla olisi vaikeuksia saada normaalista ruuasta tulevat kreatiinit pihalle kehosta.
Em. siis allekirjoittaneen mutua...