Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alle 130 arvoilla en olis ollenkaan huolissaan.Onko kenelläkään yleislääkärin kanssa ollut ongelmia verikokeen kreatiiniarvoissa. Jos varttuneella miehellä ikä 57 on korkeat kreatiiniarvot mutta myös lihasta huomattavasti enemmän kuin normi ikätoverilla niin paljonkohan arvot voi ylittyä keskiarvoista?
Joo itsekin ymmärtänyt näin. Mutta mietityttää silti vähän. Olen kuitenkin erittäin tarkka omasta terveydestä ja en todellakaan halua kreatiinin takia mitään ongelmia. FAST vaikuttaa erittäin laadukkaalta yritykseltä ja näin poispäin. Mutta silti mietityttää tuo ohje siinä kreatiini purkissa..eivät he varmaan turhaan sitä siihen laittaisiMuinaisjäänteitä taitaa olla se ohje. Kiskot sen 5-10g päivään niin pitkään kun haluat kreatiinin vaikutukset. Senhän pitäisi olla vaan yksi ainesosa(kreatiinimonohydraatti) joten merkillä ei ole väliä, pitkälti samaa tavaraa samalta tehtaalta kaikki.
Nimenomaan järkevää syödä lisäravinteena varsinaisen ravinnon kautta tulevan kreatiinin lisänä, kyseessä on loppujen lopuksi vain energialähde.Itse olen kyllä ollut käsityksessä että on ok ja järkevää ottaa hautaan asti 60 vuotta putkeen kreatiinia päivittäin.
Eiköhän tuo ole kokonais kehityksen kannalta aivan sama miten kreatiininsa ottaa. Tai ottaako ollenkaan. Puhutaan erittäin marginaalisesta asiasta. Aika monelle kreatiini ei vaikuta mitenkään. Ei anna itsellekään mitään efektiä.
Niinkuin nerokin jo sanoi,kreatiinia vaihtamalla ei kyllä ole mitään merkitystä. Ja terveyttä et kyllä saa pilattua jos jatkuvasti haluat ottaa.Joo itsekin ymmärtänyt näin. Mutta mietityttää silti vähän. Olen kuitenkin erittäin tarkka omasta terveydestä ja en todellakaan halua kreatiinin takia mitään ongelmia. FAST vaikuttaa erittäin laadukkaalta yritykseltä ja näin poispäin. Mutta silti mietityttää tuo ohje siinä kreatiini purkissa..eivät he varmaan turhaan sitä siihen laittaisiPakko varmaan jättää vaan ottamatta ja siirtyä johonkin muuhun kreatiini merkkiin ihan vain näin varmuuden vuoksi.
Niin on. Yksilökohtaista. Itse syön vähän lihaa ( 1-2 x vko) niin voisi olettaa että kärsin kreatiinin puutteesta. Mutta ei vain lisäravinteena otettuna vaikutaSiinä on ilmeisesti iso vaihtelu miten toimii. Itellä suht selvä vaikutus suorituskykyyn.
Kreatiinilla myös havaittu kognitiivista suorituskykyä boostaava vaikutus.