Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Tää (saattaa) olla vähän tyhmä kysymys,mutta tilaan nyt ensimmäistä kertaa kreatiinia ja mietin että vaikuttaako sen imeytymiseen se,minkä kanssa sen nauttii.Esim voiko sen sekoittaa proteiinijauhoihin ja vetää sen semmoisenaan.Ja toinen vähä asiasta poikkeeva kysymys,millanen vaikutus noilla Anabolic ZMA tableteilla oikein on?

Tää (saattaa) olla vähän tyhmä kysymys,mutta tilaan nyt ensimmäistä kertaa kreatiinia ja mietin että vaikuttaako sen imeytymiseen se,minkä kanssa sen nauttii.Esim voiko sen sekoittaa proteiinijauhoihin ja vetää sen semmoisenaan.Ja toinen vähä asiasta poikkeeva kysymys,millanen vaikutus noilla Anabolic ZMA tableteilla oikein on?
Hiilareiden yhteydessä ottaisin. Jos vedät pelkän protskusheikin ilman hiilaria, niin ota kreatiini mielummin jonkun aterian yhteydessä.

Kaikilla treenibuustereilla on vähintäänkin hämärä vaikutus, jos sitä on ollenkaan. Kreatiini on se paras ja toimivaksi todistettu voimatasoja nostava mömmö, mutta ei sekään ole missään nimessä välttämätön kehityksen kannalta. Tuossa Anabolic ZMA:ssa on sinkkiä ja magnesiumia, jotka ovat ihan hyviä lisäravinteita, vaikkakaan eivät ole niitä välttämättömimpiä. Halvemmallakin saa.

Eli on ihan ok jos vetää vaikka banaanin ennen reeniä?Netistä kanssa luin noista Anaboliceista ja niiden sisällöstä ja niistäkin noi mielipiteet jakautu aika hyvin.Jotkut sano,että toimii erittäin hyvin ja jotkut sano että ne on turhia tavallisen ruokavalion lisäks.Ja kuulemma kannattaa kerätä ne ravinteet erillisistä vitamiinitableteista.

Hei! Mulla olis kysymys kreatiinin painosta.

Tilasin kilon Massin tusinatavaraa ( http://www.*******/reviews.asp?prod_id=839#topreview ) ja 5g päivä alkaisin ottamaan, ilman tankkausta.

Kysymys kuuluu, paljon tuo painaa? Mulla on 1 millin mitta, eikä muuta keinoa mitata painoa. Paljonko 1ml tuota painaa? Taitaa olla kuitenkin enemmän kuin 1g?

Suklaasta tulee akne. Kaakaosta tulee akne. Joten myöskin suklaa protskuistakin tulee akne. Itse olen ollut aina akneongelmainen, ja olen edelleenkin vaikka kohta mittarissa on 30. Kaikki rasvapaska aiheuttaa aknea ja erityisesti suklaatuotteet.

Sen voin aivan 100% varmuudella sanoa että ainakaan itsellä ei kreatiini aiheuta aknea. Fastin krea aiheutti vatsan vääntöjä ja heitti sillontällön aivan kuralle 30min sisällä sen nauttimisesta. Nyt napsin SN:n kreatiini monoa joka on paremmin liukenevaa ja hienojakoisempaa kuin Fastin vastaava ja ei ole ollut mitään vatsanvääntöjä :P

Tästä on luultavasti ollutkin juttua ympäri pakkista. Eli ottaako kreatiiniä kuurimuotoisesti vai koko ajan se 5-10g/päivä.
Itteä täs lähinnä se, että vois hyvin ottaa kuurimuotosesti eli ohjeitten mukaan mutku on palkkarissa ja laturissaki kreatiiniä ni se on vähä vittumaista sit alkaa pitää jotain taukoja siitä koska sit pitäs vaihtaa/lopettaa palkkari ja laturi hetkellisesti :O Eli onko sil nyt mitään välii jos sitä vaan vetää kokoajan tasasesti?

Monet käyttää kreatiinia vissiin ihan ilman taukoja. Itekkin oon nyt reilut pari kuukautta käyttäny ja yhden viikon tauon pidin (sillonki yhtenä päivänä tuli 3,5g).

Onko kreatiinia pakko ottaa välipäivinäkin, jos kuitenkin käy viis kertaa viikossa salilla ja sillon tulee aina palkkarista se reilu 5g. Luulisin, että kreatiinivarastot pysyy ihan täysinä, vaikka kahtena päivänä viikossa sitä ei tuliskaan. Mulle vaan käy hyvin usein lepopäivinä niin, että pääsee kreatiini unohtumaan.

Hei, olisi pari kysymystä Kreatiinista.

1) Kreatiinistahan saa painoa mm. Latausjakson jälkeen 1-4 kiloa, niin katoaako kilot jos lopettaa kreatiiinin käytön vähäksi aikaa tai lopullisesti

2) Kreatiinista saa voimaa, onko se tilapäistä voimaa vai pysyvää?

3) Mitä sivuvaikutuksia sinulle on tullut?

Ajatelkaa muuten tätäkin ketjua. 88 sivua samoja kysymyksiä ja vastauksia edestakasin. Tuo "Haba":nkin kysymys ylempänä, siinähän se lukee purkin kyljessä todennäkösesti, että 5g on tosiaan se about teelusikka.

Ei tässä nyt mitään kysymystä tai mitään muutakaan järkevää ollut, mietin vaan...

Kreatiiniin suhtaudutaan jännittävänä ja pelottavana ihmeaineena, kuuri suunnitellaan tarkasti ja nettipalstat kysytään läpi ettei kai siitä tule sitten kauheasti niitä finnejä.

Tietysti ihan hyvä että kysyvät, tuleepahan käytettyä sitten oikein. Tiedän paikallisen kaverin joka kuuleman mukaan kreatiinin keksittyään oli päättänyt että nyt alkaa lihatalkoot, ja lisännyt sitä sitten aivan joka paikkaa. Muroihin, safkaan yms. Eikä puhuta mistään pienistä määristä, taisi nimittäin kerran upota kahvikupillinenkin kerralla. Paskalla sai kuulemma istua hetken aikaan.

Jokainen kirjoittaja/kysyjä haluaa muotoilla jo aikaisemmin esitetyn kysymyksen omanlaiseen muotoon? Kokeeko kirjoittaja jotta ei saa tyydyttävää vastausta aikaisemmista kysymyksistä ja vastauksista kun ne ovat kirjoitusasultaan kenties "vääränlaisia" jos vertaa omaan tapaan kirjoittaa/ilmaista asiat?

Suklaasta tulee akne. Kaakaosta tulee akne. Joten myöskin suklaa protskuistakin tulee akne. Itse olen ollut aina akneongelmainen, ja olen edelleenkin vaikka kohta mittarissa on 30. Kaikki rasvapaska aiheuttaa aknea ja erityisesti suklaatuotteet.

Sen voin aivan 100% varmuudella sanoa että ainakaan itsellä ei kreatiini aiheuta aknea. Fastin krea aiheutti vatsan vääntöjä ja heitti sillontällön aivan kuralle 30min sisällä sen nauttimisesta. Nyt napsin SN:n kreatiini monoa joka on paremmin liukenevaa ja hienojakoisempaa kuin Fastin vastaava ja ei ole ollut mitään vatsanvääntöjä :P

Ei tule kaakaosta, suklaasta, rasvasta tai maitotuotteista aknea. Vanhaa tietoa joka kumottu jo aikaa sitten. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00515 sieltä jotain tietoa, muuta ei jaksa ettiä.

Back
Ylös Bottom