Tiesithän että runsas proteiini, erityisesti maitoproteiini aiheuttaa aknea?
Tästä jotain tieteellistä näyttöä? Linkkiä, lähdettä tms.? Vai mihinkä väitteesi perustat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiesithän että runsas proteiini, erityisesti maitoproteiini aiheuttaa aknea?
Hiilareiden yhteydessä ottaisin. Jos vedät pelkän protskusheikin ilman hiilaria, niin ota kreatiini mielummin jonkun aterian yhteydessä.Tää (saattaa) olla vähän tyhmä kysymys,mutta tilaan nyt ensimmäistä kertaa kreatiinia ja mietin että vaikuttaako sen imeytymiseen se,minkä kanssa sen nauttii.Esim voiko sen sekoittaa proteiinijauhoihin ja vetää sen semmoisenaan.Ja toinen vähä asiasta poikkeeva kysymys,millanen vaikutus noilla Anabolic ZMA tableteilla oikein on?
Se mitta sielä purkissa on 5g. Kaiva vaan, kyllä se siellä on.
Suklaasta tulee akne. Kaakaosta tulee akne. Joten myöskin suklaa protskuistakin tulee akne. Itse olen ollut aina akneongelmainen, ja olen edelleenkin vaikka kohta mittarissa on 30. Kaikki rasvapaska aiheuttaa aknea ja erityisesti suklaatuotteet.
Sen voin aivan 100% varmuudella sanoa että ainakaan itsellä ei kreatiini aiheuta aknea. Fastin krea aiheutti vatsan vääntöjä ja heitti sillontällön aivan kuralle 30min sisällä sen nauttimisesta. Nyt napsin SN:n kreatiini monoa joka on paremmin liukenevaa ja hienojakoisempaa kuin Fastin vastaava ja ei ole ollut mitään vatsanvääntöjä :P
Ei varsinaista aknea, mutta finniä ja näppyä kyllä....Ei tule kaakaosta, suklaasta, rasvasta tai maitotuotteista aknea. Vanhaa tietoa joka kumottu jo aikaa sitten. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00515 sieltä jotain tietoa, muuta ei jaksa ettiä.