Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mulla kreatiini on tähän mennessä ainakin vaikuttanut vaan päinvastasesti ku miten pitäis. Eli koko ajan voimaton olo, salilla ei saa mitään nousemaan mihkään yms. Jostain luin että kofeiinia ei pitäis ollenkaan nauttia sillon kun vetää kreaa totta vai tarua? Ja voisko kofeiinin ja krean "sekakäytöstä" johtua tämä "voimattomuus"?

Mulla kreatiini on tähän mennessä ainakin vaikuttanut vaan päinvastasesti ku miten pitäis. Eli koko ajan voimaton olo, salilla ei saa mitään nousemaan mihkään yms. Jostain luin että kofeiinia ei pitäis ollenkaan nauttia sillon kun vetää kreaa totta vai tarua? Ja voisko kofeiinin ja krean "sekakäytöstä" johtua tämä "voimattomuus"?
Itte olen kuullut puhuttavan että kofeiini heikentäisi kreatiinin tehoa/ mahd. myös imeytymistä, mutta en itse tiedä tämän jutun perästä mitään ja en hirveemmin voi neuvoja antaa kun niinkin vähän aikaa itse olen käyttänyt ja lopetin kokoaan.

Itte olen kuullut puhuttavan että kofeiini heikentäisi kreatiinin tehoa/ mahd. myös imeytymistä, mutta en itse tiedä tämän jutun perästä mitään ja en hirveemmin voi neuvoja antaa kun niinkin vähän aikaa itse olen käyttänyt ja lopetin kokoaan.

Kyllä näin on, kreatiini kerää elimistöön nestettä ja kofeiini poistaa sitä.

Ennen sain aineesta huomattavan määrän finnejä ympäri kehoa, mutta päivittäisin nautittavan nesteen määrän reilu lisääminen poistaa senkin vaivan täysin.

Ite oon kyllä huomannu selvää etua krea:sta ,mutta se ei toki ole varmaa ,sillä olen tällä hetkellä 14v lihaskasvuun vaikuttaa myös murros-ikä.....mutta joo 4vk krean aloituksen jälkee esim. penkkitulos parani 10kg...:dance:

Eli ostin purkin Leaderin kreatiinipyruvaattia. Heti kun avasin purkin niin huomasin että joku haisee oudolta (tunkkanen haju). Tarkistin päiväyksen ja ihan pitäis olla kaikki kunnossa, mutta maku on samanlainen = erittäin paha, "pilaantunut". Tuntuu vähän oudolta kun kreatiinimonohydraatti oli aikaisemmin täysin hajutonta ja mautonta.

Onko muilla kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Ei pieni sivumaku haittaa, mutta kun tuote haisee ja maistuu pierulta, alkaa miettimään "onko puhtaat jauhot pussissa"

Niin siis kyseessä nimenomaan kreatiinipyruvaatti ei kreatiinimonohydraatti. Kumpaa sä jami2003 olit syönyt?

Alkoi hieman nimittäin pelottamaan, olen kuitenkin tota jo yli viikon vedellyt mausta huolimatta.

Puryvaatti ei ole huonostikkaan saman makusta kun monohydraatti. Puryvaatista tulee fiilis, että vie kiilteet nameista kun heität raakana huiviin. Maistuu iivilille, kuten ylempänä on kuvattu.

Tuollaiset raja-arvot miehillä!
Miehet: 60–100 µmol/l (mikromoolia litrassa)
Tuossa on parit kokeet otettu ja ekalla kertaa kreatiniini arvo oli 115 ja nyt se oli 112!
Eli rajojen yli on mutta hoitsu sanoi,että kun oot noin lihaksikas niin se on silloin kuulema normaali:rolleyes:

Terve! Sellasella asialla liikun että oon tässä pariviikko jo reenannut siten, että käytän Keratiinia ja L-glutemiinia. Josta heräsikin kysymys. Voiko nämä kaksi kumota toisensa? vai käytänkö esim kreatiinia väärin? Vedän palautus juomassa n.5-6g (seassa myös heraproteiini jauhetta) Ja illalla otan lisä proteiinia johon kaadan saman määrän L-glutemiinia.. Eikai nämä siis ovi kumota toisiaan tai käytänkö niitö väärin? Kiitti jo ennakkoon vastanneille!:)

Terve! Sellasella asialla liikun että oon tässä pariviikko jo reenannut siten, että käytän Keratiinia ja L-glutemiinia. Josta heräsikin kysymys. Voiko nämä kaksi kumota toisensa? vai käytänkö esim kreatiinia väärin? Vedän palautus juomassa n.5-6g (seassa myös heraproteiini jauhetta) Ja illalla otan lisä proteiinia johon kaadan saman määrän L-glutemiinia.. Eikai nämä siis ovi kumota toisiaan tai käytänkö niitö väärin? Kiitti jo ennakkoon vastanneille!:)

Et käytä mitenkään väärin, eikä noi toisiansa kumoa.

Back
Ylös Bottom