Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

No ei sitä latausjaksoa oo pakko ottaa tavan kreatiininkaa kanssa. Se on ihan miten tykkää. Kyllä ne varastot täyttyy ilman sitäkin, mutta ehkä vähän hitaammin. Kumminkin sitten kun ovat täynnä niin pysyvät kyllä täynnä ihan tasaisella annostuksella. En oo huomannu sillä latausjaksolla olevan kovinkaan suurta merkitystä itselleni.

Täyttyy, mutta jos ajatellaa todellisuudessa, että suurin hyöty tulee siitä, että kreatiinivarastot on täynnä (mikäli asia oikeastikin näin on), niin melko kauan siinä menee, että ne täyttää normaalilla annostuksella ja erityisesti, jos käytetään ns. kausiluonteisesti. (no alle pari viikkoa:D)

Edit: Ei siinä mitään, että miten sen ottaa, mutta pointtina mulla oli se, että miksi kyseisen tuotteen kanssa ei tarvittaisiin latausjaksoa verrattaessa sitä muihin kreatiini(monohydraatti) tuotteisiin. Toisin sanoen kyseenalaistin vain valmistajan väitteet tuotteesta.

Mitekäs olette huomanneet kun olette opettaneet kreatiinin käytön? Siis onko tosiaan maksimi/sarjat laskenu?

Eli voinko syyttää kreatiinia kun oli hetken heikompaa treeniä, kun kreattini pääsi loppumaan pariksi viikoksi :D

Sen verran vielä tarkennuksena, että tuo 3-teho kreatiini siis sisältää monohydraattia, puryvaattia ja sitraattia, vai mitkä niitten nimet siis olikaan. Purkissa siis lukee, ettei latausjaksoa tarvitse. Mutta vielä se, että tuota voi siis käyttää ihan vapaasti pitkiä aikoja putkeen, eli sii jotain noin 6kk , vai miten?

Ostin tota UFS kreatiinia ja nyt mietityttää että kun mitään mittaa ei tullut että miten sen saisi annosteltua oikein? Latausjaksolla nyt siis joku 10-20g ja normaalisti 5g

Latausjakso + 3 viikkoa päivittäistä 5 g:n käyttöä takana ja perä huutaa koko ajan.
Ihan läpipasko jätkä! Lisäksi pientä pyöreyttä nesteen muodossa havaittavissa, mutta onneksi maksimivoima on hitusen parantunut.

Sen verran vielä tarkennuksena, että tuo 3-teho kreatiini siis sisältää monohydraattia, puryvaattia ja sitraattia, vai mitkä niitten nimet siis olikaan. Purkissa siis lukee, ettei latausjaksoa tarvitse. Mutta vielä se, että tuota voi siis käyttää ihan vapaasti pitkiä aikoja putkeen, eli sii jotain noin 6kk , vai miten?

Ite olen käyttänyt kyseistä tuotetta aika pitkäänkin yhtäjaksoisesti. Eipä tuossa ongelmaa ole.

Kyllä se creatiini auttaa, Mut se pitää oikein osata ottaa.Kreatiinimonohydraatti tankkaus oikein 20g päivässä (4 x 5g = 20g ) noin viikon ajan. sit 5g päivässä.Kannattaa huomioda , että dekstroosia auttaa creatiinin imeytymistä ja parantaa creatiinin tehoo.Eli 5g creaa + dekstroosia saman verran 2dl vettä ja naamariin se.

Kyllä se creatiini auttaa, Mut se pitää oikein osata ottaa.Kreatiinimonohydraatti tankkaus oikein 20g päivässä (4 x 5g = 20g ) noin viikon ajan. sit 5g päivässä.Kannattaa huomioda , että dekstroosia auttaa creatiinin imeytymistä ja parantaa creatiinin tehoo.Eli 5g creaa + dekstroosia saman verran 2dl vettä ja naamariin se.

Jepjep. Mahtava nosto ja multa perään turha kommentti:D

Mulla ei ole päänsärkyä ollut, mutta viikko kreatiinin käytön jälkeen oma näkökyky alkoi myös heikentyä:O (En ole aikasemmin yhdistäny sitä kreatiiniin, mutta sulla ollu näköjää samoja oireaita ku mulla) Tai en ole varma muusta näön heikentymisestä, mutta pillarien kanssa en enää nähnyt lukea tekstiä kunnolla, ku teksti jotenki "säröyty". Koulussakaan en enää nähny kunnolla taululle ainakaan piilareilla jne. Ajattelin vaan, että piilareissa on varmaan valmistusvirhe.
Nyt 3vk menny ja piilareita en ole käyttäny sen takia, ettei niillä enää näe jonkun takia kunnolla.
Onks sulla itellä ollut piilolinssit käytössä?

Mulla ei näkökyky ole heikentynyt, mutta silmät alkaneet kutia paljon. Ja perjantaina kun tuli kaljaa juotua jonkin verran ja saunottua, niin seuraavana aamuna silmät oli todella turvonneet. Tämä silmien kutina alkoi melkein heti, kun otin kreatiinin palkkariin mukaan. Nyt lopetan sen ja katson, palaako silmät normiksi.

Kun alotin kreatiinin käytön särki päätä aluksi muutaman päivän, lisäksi unen saanti oli vaikeaa ja nukkuminen vähäistä reilun viikon ajan. Oireet hävisi ja sen jälkeen olen nukkunut hyvin jne. Nyt kreatiinin käyttöä 5 viikkoa takana ja parin viikon tauko alkanut. Katsotaan taas tauon jälkeen kun aloittaa kreatiinin käytön alkaako se taas samalla rumballa.

Mahtasko päänsärky johtua jonkin sorkin nestehukasta esim. sama oire kun krapulasta johtuva päänsärky???

Mulla ei näkökyky ole heikentynyt, mutta silmät alkaneet kutia paljon. Ja perjantaina kun tuli kaljaa juotua jonkin verran ja saunottua, niin seuraavana aamuna silmät oli todella turvonneet. Tämä silmien kutina alkoi melkein heti, kun otin kreatiinin palkkariin mukaan. Nyt lopetan sen ja katson, palaako silmät normiksi.

Jaa jätin ensiksi kuitenkin leusiinin pois ja silmät eivät kutia enää ollenkaan. Kreatiinia lisään normisti palautusjuomaan. Eli leusiini kielletty ravinne meikäläisellä.

Ensimmäistä kertaa eksyin tälle sivulle etsiessäni tietoa ihmisten kokemuksista kreatiinin suhteen...luettuani pari ketjua en voi muuta miettiä kun WTF??? Helkutin iso osa porukka näyttää käyttäneen kreatiiniä vuositolkulla, vailla MITÄÄN käsitystä kaman tomintaperiaatteesta (tai sitten ymmärrys on niin päin honkia että...). Todella järkkyä! Varsinkin, kun ottaa huomioon että n. 5 min. googlettamista riittää asian selvittämiseen! Itse en aio alkaa aiheesta pätemään tällä palstalla (vaikka päteminen hauskaa onkin...), mutta jotta ei muut vahingossa menisi uskomaan näitä joitain BS läppiä, niin tässä edes yx linkki oikeaan suuntaan: http://www.creatinemonohydrate.net/

Ensimmäistä kertaa eksyin tälle sivulle etsiessäni tietoa ihmisten kokemuksista kreatiinin suhteen...luettuani pari ketjua en voi muuta miettiä kun WTF??? Helkutin iso osa porukka näyttää käyttäneen kreatiiniä vuositolkulla, vailla MITÄÄN käsitystä kaman tomintaperiaatteesta (tai sitten ymmärrys on niin päin honkia että...). Todella järkkyä! Varsinkin, kun ottaa huomioon että n. 5 min. googlettamista riittää asian selvittämiseen! Itse en aio alkaa aiheesta pätemään tällä palstalla (vaikka päteminen hauskaa onkin...), mutta jotta ei muut vahingossa menisi uskomaan näitä joitain BS läppiä, niin tässä edes yx linkki oikeaan suuntaan: http://www.creatinemonohydrate.net/

Jaksatko itse sitten selittää ihan yleisesti parilla sanalla, että mihin sen vaikutus perustuu, niin saat samalla myös päteä?:)

Simply speaking, creatine (phosphocreatine) increases muscle energy availability. The cells of our body store their energy in the form of a molecule known as Adenosine TriPhohsphate, or ATP. The amount of work our muscles can perform is a direct consequence of the amount of ATP they have stored as well as the ease with which ATP is regenerated with the help of PCr during strenuous exercise.

No eihän kyseessä kuitenkaan ole mikään keinotekoinen myrkky. Itse kokeilin kreatiinia ensimmäisen kerran joskus '95. Tuloksia tuli ja luulin löytäneeni todellisen ihmeaineen. Anyways se sitten jäi kuitenkin pois ruokavaliosta jossain vaiheessa ja kun viimeksi pari vuotta sitten kokeilin yhdellä 500g purkilla, niin en oikein saanut muuta tulosta kuin päänsäryn, närästystä ja kukkivan naaman. En muista saaneeni mitään näistä kun "nuorena poikana" kreatiinia käytin. En tiedä mikä on, mutta nykyään en viitsi noiden "sivareiden" takia kreatiinia käyttää edes palautusjuomassa.

Back
Ylös Bottom