Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Ei se kyllä tarvi mun mielestä yhtään.. Ota aterioden yhteydessä vaikka.
Mitään eroa en itse ainakaan ole huomannut, ottaa sitte sokeria tai ei..

Eikös siitä ole ollut puhetta, että dextro parantaa creatiinin imeytymistä? Eli tuon mukaan kantsis ottaa, näin itsekkin teen. Siitä tulikin mieleen, että pitäs lisätä dextron määrää...

Tyhjään vatsaan tai ennen nukkumaanmenoa kun ottaa niin eiköhän tuo imeydy ihan riittävän hyvin. Ja tietty treenin jälkeen. Taitaa olla aika yks hailee tuo dekstron lisäily itseasiassa....

Hullu inkkari sanoi:
Tyhjään vatsaan tai ennen nukkumaanmenoa kun ottaa niin eiköhän tuo imeydy ihan riittävän hyvin. Ja tietty treenin jälkeen. Taitaa olla aika yks hailee tuo dekstron lisäily itseasiassa....

Kreatiini tarvitsee insuliinia päästäkseen solun sisään, joten aivan tyhjään mahaan ottaminen ei ole se paras vaihtoehto.

Oikeastaan ekaan kertaa Kreatiini käytössä.. Joskus junnuna tuli vedettyä jotain Wrangen kreaa, mut ei siitä sen enempää.. Nyt on tosiaan kehissä Johtajan Kreatiinipuryvaatti.. Ihan käsittämätöntä matskua :rock:

Treeni alkanut taas pitkän tauon jälkeen, joten dietistä huolimatta voimatasot on muutenkin varmaan nousussa.. Ongelmana itsellä oli, että ei oikeen saanut itestään irti puristusta.. Heti ensimmäisen kreatiini satsin jälkeisessä treenissä sitä puristusta alkoi löytyä.. Nam!

Painoa tuli ekalla kreatiini viikolla 2kg lisää.. Naamaan se ei ainakaan mennyt se on varmaa..

Hyvää stuffia! Tätä lisää :kippis1:

Cipe sanoi:
Ihan käsittämätöntä matskua :rock:

Painoa tuli ekalla kreatiini viikolla 2kg lisää.. Naamaan se ei ainakaan mennyt se on varmaa..

Hyvää stuffia! Tätä lisää :kippis1:

Ihan käsittämättömän pahaa sanon minä!! Kaksi kertaa oon nyt tuota "nauttinut" ja molemmilla kerroilla on ollu sellainen koitos että oksat pois. Ihan jännittää miten tänään saan sen alas ja minkä kanssa tänään kokeilen. Nyt mennyt colalla ja persikka funlightillä, jälkimmäinen aivan kamalaa. Saa kyllä perkele luvan kans sitten toimia!!!! :hyper:

Ja eikös tuon puryvaatin pitäis nyt olla sellaista, mikä ei kerää nestettä..? Itse oikein odottelen jos lähtis nyt peruskrean lopettamisen jälkeen painokin tippumaan paremmin...

Mä vedän mun puryvaatin poretablettien kanssa.. Lidlin magnesium ja C-vitamiini poreet puryvaatin kanssa lasiin, lisää vesi ja nauti..

Minulla ei oikein ole vielä mitään henkilökohtaista kokemusta, kun maanantaina aloitin, ja silloin myös oli viimeksi treenit. Katsotaan tuossa myöhemmin. Ja kyllä, tankkasin, tai oikeastaan tankkaan perjantaihin asti.

jostain luin, että monet, joilla kreatiini ei tehoa, ei vedä tarpeeksi hiilareita sen krean kanssa. en tiedä miten liittyi tähän threadiin, mutta tämän " tiedon " perusteella sitä hiilaria voisi ottaa vähän extraa sen krean kanssa.

Ostin fastin kreatiinia ja siinä neuvotaan tankkausjaksossa ottamaan 5 g aamulla, 5 g ennen treeniä, 5 g jälkeen treenin ja 5 g iltapalan yhteydessä. Onko sillä mitään merkitystä jos pari kertaa unohtaa esim. illalla tai aamulla ottaa kreatiiniannoksen ja ottaa sitten seuraavalla kerralla tuplat?

ABFG sanoi:
Ostin fastin kreatiinia ja siinä neuvotaan tankkausjaksossa ottamaan 5 g aamulla, 5 g ennen treeniä, 5 g jälkeen treenin ja 5 g iltapalan yhteydessä. Onko sillä mitään merkitystä jos pari kertaa unohtaa esim. illalla tai aamulla ottaa kreatiiniannoksen ja ottaa sitten seuraavalla kerralla tuplat?
Ei, kunhan saat päivässä tuon 20g kreatiinia.

NGV sanoi:
Ei, kunhan saat päivässä tuon 20g kreatiinia.

Niin, mutta jos esim. tänään unohtais ottaa illalla niin mähän saisin 15 grammaa tänään ja huomenna 25 grammaa ku ottaisin aamulla tuplat. :P

rafael sanoi:
Niin saisit. Ei tuommoisella ole mitään vaikutusta, kunhan se tankkausjakson tahti ei jatkuvasti heittelehdi.

Okei. No hyvä tietää ettei tommoset jutut oo niin pienestä kiinni :)

Yleensä jos ostaa valmiiksi sekoitettua kreatiinia+dekstroosia, kreatiini-dekstroosi-suhde on 100g:ssa 33g:kreatiinia ja joku 66-67 dekstroosia. Ilmeisesti tuo on sitten se "oikea" suhde. Mutta eipä tuolla niin väliä, kunhan on riittävästi hiilareita.

Back
Ylös Bottom