Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

marttuuli sanoi:
mutta kyllä suuri osa lipideistä imeytyy ohutsuolessa imusuoniin ja kulkeutuu sieltä ductus thoracicukseen sieltä vena cava superioriin ja täten "ohittavat maksan". Tällä on nimenomaan merkitystä tiettyjen lääkkeaineiden toksikologiassa.
Pitää paikkansa. Sen takia puhuin vain verisuonista... ;)

Mutta enpä jaksa uskoa että sekään crp:n tapauksessa auttaa. En nyt tarkasti tiedä crp:n rakennetta, mutta ainakaan pyruvaatti ei tietääkseni tuota kautta kulje.

marttuuli sanoi:
Hieman :offtopic: , mutta kyllä suuri osa lipideistä imeytyy ohutsuolessa imusuoniin ja kulkeutuu sieltä ductus thoracicukseen sieltä vena cava superioriin ja täten "ohittavat maksan". Tällä on nimenomaan merkitystä tiettyjen lääkkeaineiden toksikologiassa.
Kreatiinipyruvaatin imeytymisominaisuuksiin tai sen vaikutuksiin en sen sijaan ota kantaa.
Joo totta puhut noitten lipidien imeytymisestä. Lipidit imeytyvät kylomikroneissa imusuoniin, mutta en usko että tässä tapauksessa toi kreatiiini/ pyruvaatti imeytyisi tätä reittiä pitkin, joten se kyllä varmasti käy maksan kautta ennen pääsyä systeemiverenkiertoon.

Itse otan ainakin kreatiinia n.1,5kk välein ja syön sitä 6vko.
Paino nousee 2-4kg. Ja sarjat siinä mukana. Pieni pöhö ei haittaa
jos rauta vaan liikkuu niin kuin pitääkin.

Pitää nyt tarkistuttaa täällä.
Kaapista löytyy krea purkki jonka parasta ennen päiväys on mennyt umpeen jo tossa vuoden 2004 lopuilla (Syynä miksi sitä jäi oli intti ja sen jälkeinen treenimotivaation kadotus).
Onkohan se vielä aivan syötävää tavaraa? lähinnä jos sieltä ei löydy mitään sienikasvustoja tai matoja niin voin aivan huoletta pistää poskeen?

mulla tässä sattu ihan kumma juttu ku mulla oli se tauko kreasta ja sit alotin tankkauksen niin yks päivä mun leuka oli ihan valkonen ja muuten naama tasasen ruskee :SSS sit vaikuttas et se ois ihan vähän turvoksissa :S todella rumaa.
tein tämmösen hätäsen johtopäätöksen et se johtuu kreasta mut en sit tiiä onko se siitä. pitää nyt pitää taukoo jospa se lähtis pois ku on niin heletin rumaa ku leuka on valkonen. onko muilla ollu samanlaisia oireita?

Tuosta käytöstä, palkkarissa olen tottunut käyttämään kreatiinia, mutta juon myös juoman ennen treeniä. Mietin että onko mtn eroa jos ottaa vaikka 5g kreatiinia ennen treeniä ja 5g jälkeen palkkarissa vai kaikki 10g palkkarissa?

mixout sanoi:
Tuosta käytöstä, palkkarissa olen tottunut käyttämään kreatiinia, mutta juon myös juoman ennen treeniä. Mietin että onko mtn eroa jos ottaa vaikka 5g kreatiinia ennen treeniä ja 5g jälkeen palkkarissa vai kaikki 10g palkkarissa?

mä en huomannut yhtään mitään vaikutusta sillä kreatiinin nauttimisen ajankohdalla. ota milloin huvittaa, sen verran hidasvaikutteista tavaraa se on.

no jos kerran käyttää kreatiinia niin siitä tulee hieman yli painoa.... niin minkälaisena se silloin muodostuu kehoon?? eli tuleeko se ylimääräisen tohon keskivartalolle vai kiinteenä lihaksiin?? :O

Elikkäs kun oli toi thread tosta hauku täälä protskusi, joten mitäpä sanomista teillä on kreatiineistänne?:kippis1:

No fastin kreatiini ihan hyvin auttanu mulla. Tai huomas sen vasta sit ku on nyt ollu 1kk tauko niin vähä sarjat lyhentyny ei jaksa nii pitkii sarjoi pumppaa.

peks1 sanoi:
No fastin kreatiini ihan hyvin auttanu mulla. Tai huomas sen vasta sit ku on nyt ollu 1kk tauko niin vähä sarjat lyhentyny ei jaksa nii pitkii sarjoi pumppaa.

Juu samoja kokemuksia täälläkin, Fastin kreatiini toimii niinkuin pitääkin. Wrangen kreatiini kilon pöntöissä ei taasen oo koskaan sanonu yhtään mitään, korkeintaan paska lentää. :kuvia:

Bulkkitavarana ostettu CEE...eli kreatiinietyyliesteri yllätti himpun paremmalla teholla kuin monohydraatti ja lisäksi paljon vatsaystävällisempää.

mutta kuinka monta kertaa viikossa täytyisi käydä puntilla että kreatiinin tuoma hyöty ja sen etu tulisi esille?? eli onko siitä mitään apua jos käy 3-4 kertaa salilla??

jugge sanoi:
mutta kuinka monta kertaa viikossa täytyisi käydä puntilla että kreatiinin tuoma hyöty ja sen etu tulisi esille?? eli onko siitä mitään apua jos käy 3-4 kertaa salilla??

ei vaikuta kreatiinin tehoon yhtään mitenkään käytkö 1 vai 10 kertaa viikossa.

Tuo Boosmanin krea on ihan hyvää sekä SportLife Nutrionin, mutta Ultra Preofermsin krea on kakkaa, älkää ostako.:jahas:

fastin kreatiini on mulla potkinut hyvin. kaapissa on leaderin kreaa purnukka, saas nähdä miten se toimii kunhan jaksaa kokeilla.

Back
Ylös Bottom