Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Kysyisin tällasta asiaa, kun olen nyt toista kertaa alottanut ja lopettanut samantien kreatiinin tankkauksen, koska toisen päivän yönä olen alkanut näkemään ahdistavia unia ja riehunut tyyliin "esteet pois edestä ja menoksi". Viimeksi lähdin juosten sängystä yöllä ja törmäsin yläkerran portaitten kaiteeseen johon heräsin onneksi etten tippunut rappuja alas :/
Onko kenelläkään samanlaista kokemusta kreatiinista ja voiko olla vain näin että se ei sovi minulle?? Salilla käyn 5*viikossa, en käytä alkoholia enkä nyt mitään muuta lisäravinnetta..

Hahaha..ei hitto tää on kyl paras juttu kreatiinista. Ainakin osottaa että kreatiini "potkii" sulla. Ei muuta ku lisää kreatiinia, jos vaikka saisit noi agret salille :)

Älkää ny jumalauta naurako! Ei sitä ikinä tiä, anna olla koko kreatiinin, ei se mitään ihmeainetta varmaan kuitenka oo, nuku mielummin yöt.

Täyttänee Krea-agren tunnusmerkistön... :D

njietro sanoi:
Älkää ny jumalauta naurako! Ei sitä ikinä tiä, anna olla koko kreatiinin, ei se mitään ihmeainetta varmaan kuitenka oo, nuku mielummin yöt.

Joo. Jos tulee jotain ihme settiä, vaikkakin se olisi luuloa/placeboa, niin miksi sitten tahalleen kiusata itseään.

Koskakohan kuullaan ekan kerran.

Kuulustelija: Miksi teit sen ?

Kreatiinin käyttäjä: En mä normaalisti oo väkivaltanen, mut pakkiksen mike myi mulle kreaa ja tuli sellanen fiilis et on pakko tappaa ne kaikki :hyper:

Kolmaskerta todensanoo ;)

Jeps, tällainen aihe ei hirveesti kerää asiallisia vastauksia, joten ---> LOCK.

Muutama asiallinen vastaus toki olikin, jotka riittänevät tähän. Mike avatkoon threadin, jos jaksaa........

PS. Kreatiinin ei pitäisi moista aiheuttaa, mutta varmuuden vuoksi sen lopettaisin, niin ei ainakaan pitäisi siitä olla "sivarit" kiinni. Eihän sitä koskaan tiedä......

Ancelita,

Puhut ihan potaskaa. :) Usko ny hyvä nainen (?), että maksa toimii eräälaisena portinvartijana ennen suurta (systeemistä) verenkiertoa. Se ikäänkuin valvoo, että suureen kiertoon ei pääse aineita sellaisessa muodossa, että ne tekevät vahingoa. Aina se ei tietenkään onnistu tässä tehtävässä.

Sain tässä hyvään hintaan QNT Muscular palautusjuomaa jossa on 100 grammassa 49,4 grammaa protskuu, 37,4 hiilareita ja 5g kreatiinia. Onko tuosta määrästä kreatiinia mitään hyötyä kun en sitä muuten vedä kuin tuon palkkarin muodossa eli n.4krt viikossa? Tuleeko tuosta määrästä vielä naamanturvotusta tms "haittavaikutuksia"?

anssi tai joku muu asiantuntija, miksi kreatiini ei toimi kaikilla (esim minä en huomaa käytännössä mitään vaikutusta eikä painokaa nouse ollenkaan)? Eikö teoriassa krean pitäisi toimia kaikilla

syöttösika sanoi:
anssi tai joku muu asiantuntija, miksi kreatiini ei toimi kaikilla (esim minä en huomaa käytännössä mitään vaikutusta eikä painokaa nouse ollenkaan)? Eikö teoriassa krean pitäisi toimia kaikilla
Mulla tärkeitä pointteja ovat:
- riittävä nesteen juominen
- vähemmän kahvia
- päivän annos moneen osaan jaettu
- viinan juonti haittaa kans huomattavan paljon

syöttösika sanoi:
miksi kreatiini ei toimi kaikilla?
Eipä kait sitä varmaksi tiedetä, mutta luullakseni suosituin teoria on, että joillakin ihmisellä kreatiinivarastot ovat jo luonnostaan täynnä. Voi johtua esim. siitä, että saa normaalistakin ruokavaliosta riittävästi kreatiinia.

arpa80 sanoi:
Mulla tärkeitä pointteja ovat:
- riittävä nesteen juominen
- vähemmän kahvia
- päivän annos moneen osaan jaettu
- viinan juonti haittaa kans huomattavan paljon

En usko että mulla toimimattomuus johtuu mistään noista

Kreatiini vaikutti lihastenkasvuun positiivisesti, mutta haittana mm. Pahoinvointi, kasvojen turpoaminen ja iho-ongelmat. Mielummin näytän hyvältä ja kehityn hieman jäljessä. En tule käyttämään. Ilmankin pärjää periaatteessa yhtä hyvin, jos reenaat, syöt ja nukut oikein. +-0. Kaikki on itsestä kiinni.

ANW sanoi:
Joo kyllähän se niin on että kaikki ruoansulatuskanavasta imeytyvät ravinteet + lääkkeet yms. menevät maksan porttilaskimon kautta ja tämä on merkittävä juttu
esim. lääkehoidossa sillä joidenkin lääkkeiden kohdalla maksa metaboloi huomattavasti lääkkeitä ennenkuin ne pääsevät systeemiverenkiertoon vaikuttamaan. .
Hieman :offtopic: , mutta kyllä suuri osa lipideistä imeytyy ohutsuolessa imusuoniin ja kulkeutuu sieltä ductus thoracicukseen sieltä vena cava superioriin ja täten "ohittavat maksan". Tällä on nimenomaan merkitystä tiettyjen lääkkeaineiden toksikologiassa.
Kreatiinipyruvaatin imeytymisominaisuuksiin tai sen vaikutuksiin en sen sijaan ota kantaa.

Back
Ylös Bottom