Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Lisää...

Kreatiini ei vaikuta jostakin syystä kaikilla. Kyse on kai lihasten jo valmis kreatiinipitoisuus.

Mulle kreatiini vaikuttaa aika julmasti juri painoon. Tuolla tohtorisivuilla luki, että normaali painonnousu on 1-1,5kg. Mulle tulee vähintään 4kg... :hyper: Dieetilläkin...:D Lisäksi saan lihaksiin ihan erilaisen pumpin ja samalla ne kipeytyy paremmin. Ja se haittapuoli oli siis se mulla, että yöllä pisuhätää useammin ja naama turpoo.

Meikäläiselläkin paino nousee aina kuurin alussa sen muutaman kilon nesteinä. Kusihätä on kans kokoajan, niinkuin monella muullakin. Mitään vakavaa haittaa ei siis ainakaan mulle ole tullut. :thumbs:

oletteko huomanneet että kreasta olisi ollut mitenkään merkittävää hyötyä,kun ite en o vielä kokeillut,vaikka mielessä käynyt kyllä?

Tässä olisi pieni kyssäri...et onko tuo FASTin kreatiini niin hyvää mitä ne mainostaa? ja onko se parhainta mitä voi saada? mielellään käyttö kokemuksista...

Kreatiinista ja eri kreatiinimerkeistä löytyneepi varmasti jo valmiita ketjuja, ei aloiteta taas uutta.

Etsimään.

"Mun moni kaveri on kuollu ku on sekaantunut huumeisiin ja kreatiiniin "
:david:

Eipä kait siitä mitään kummempia oireita tule, mutta jos ei maha kestä tms. eipä varmaan kannata käyttää.

Meikä näkee aina ihan ihme unia, kun aloitan käytön?? Ei voi johtua muusta!!! Näen kyllä normaalistikin paaljon unia, mut ku on kreat mukana, ni kyllä on sitten mitä ihmeellisimpiä unia ja ne myös muistaa melko hyvin. Yöt menee kieltämättä aika rattosasti..:)

Edes hyviä arvauksia? mikäli oikein ymmärsin, tuon dextroosin idea kreatiinin nauttimisen yhteydessä on insuliinitasojen nostaminen, ja sitä kautta parempi kreatiinin täytös lihaksissa. Nopeilla hiilareilla on kuitenkin tunnetusti kehon rasvaprosenttia nostava vaikutus. Ideana olisi siis korvata tuo Dextroosi, nauttimalla kreatiini yksinkertaisesti jonkin suuremman aterian jälkeen, kun insuliini on koholla. 1-2tuntia lienee sopiva, onko joku perehtynyt asiaan tarkemmin?

(liha)pyörykkä sanoi:
Edes hyviä arvauksia? mikäli oikein ymmärsin, tuon dextroosin idea kreatiinin nauttimisen yhteydessä on insuliinitasojen nostaminen, ja sitä kautta parempi kreatiinin täytös lihaksissa. Nopeilla hiilareilla on kuitenkin tunnetusti kehon rasvaprosenttia nostava vaikutus. Ideana olisi siis korvata tuo Dextroosi, nauttimalla kreatiini yksinkertaisesti jonkin suuremman aterian jälkeen, kun insuliini on koholla. 1-2tuntia lienee sopiva, onko joku perehtynyt asiaan tarkemmin?

5g annoksen jälkeen kestää n. 1h, kunnes veren pitoisuudet ovat huipussaan.

Eikö kaikki kreatiinin nimellä myytävä ole 100% kreatiinia.. miten toinen voi sitten olla parempaa, erilainen rakenne vai...? Entä auttaako tähän krean aihettamaan munuaisten rasitukseen glutamiini? Olen nyt koittanu koostaa kunnon lisäravinne pakettia, mut aika monimutkaista on....

kesällä oli jossain lehdessä joku pikkujuttu,että krea kiellettäisiin huippu-urheilussa.

en tiedä oliko pelkkä juttu vaan.

ps. ei tarvi lähetellä mitään kiukkuisia viestäjä tästä asiasta

tuntuu melko hitaalta imeytymiseltä aminohapoksi. eikös heraproteiini imeydy laimeana liuoksena ja pienenä annoksena parhaimmillaan 20min? luulisi puhtaan aminohapon imeytyvän nopeammin. Pelkkää päättelyä kaikki tosin. kuinka nopeasti esim. tauriini imeytyy? kuinka nopeasti olette huomanneet vaikutuksia?

Noita sivuvaikutuksia siis tuskin tulee silloin kun sitä kreaa on vain palautusjuomassa? Ja sellanen juttu tuli mieleen että onkohan mitään perää siinä,että murrosikäiselle ei suositella kreaa palkkarissa? luontaistuotekaupan setä vaan näin sano, muttei osannut syytä kertoa.

Lainaanpa tätä threadii ja kysäsen et mitä kreaa käytätte? ja mikä ois näistä pakkiksen kreoista hinta/laatu suhteeltaan parasta?

parin viikon päästä alkais taas krea kuuri ja mielipiteitä tartteis.. ;)

noista munuaiskivistä.. eihän se mitenkään mahdotonta oo, ainakaan ihan "mutu" pohjalta ajeteltuna.. saattaahan se kreatiini suuremmissa määrissä kerääntyä johonki päin elimistöä ja sitä myötä muodostaa sakkaa tai "kiviä" siis jos se kaikki ei imeydy kehoon.. vaan enpä tiiä ku en asiantuntija ole, hyvää tavaraa se krea on:)

Back
Ylös Bottom