Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Eipä kannata noita linkkejä tänne laittaa. Tulee vaan sanomista.

kreatiinimonohydraatti ja kofeiinihän ei sovi yhteen mutta mitenkäs kreatiinipuryvaatti?eikö kofeiini vähennäkään puryvaatin vaikutusta?
satuin lukemaan bodilehden mainoksista että oli nimenomaan puryvaattiin oikein lisätty kofeiinia paremman treenitehon aikaansaamiseksi? :anssi:

Aloittelin tuossa noin 6kk tauon jälkeen taas kreatiinin käytön ostamalla purkillisen Leaderin kreaa. Tällä kertaa yllättävänä sivuvaikutuksena krean nauttiminen aiheuttaa lähes välittömästi muutaman tunnin kestävän päänsäryn ja vatsakivun. Aiemmin moista ongelmaa ei ole ollut. Ajattelin ensiksi että kyseessä on vain sattumaa, mutta nyt sama ilmiö on toistunut jo neljättä päivää, aina kreatiinin nauttimisen jälkeen. Saas nähdä kauanko menee että elimistö tottuu tähän tavaraan.

Vanhaan viestiin vain totean että kyseinen päänsärky-ilmiö toistui taas kun aloin nauttimaan kreatiinia muutaman kuukauden tauon jälkeen. Reilun viikon verran särki päätä käytännössä päivittäin mutta sen jälkeen ongelma poistui. Mielenkiintoista.

Itse käyttänyt kreatiinia 5-10g melkein joka päivä kuukauden ajan eikä mitään ongelmaa.Paino noussut,mutta samalla myös on huomannu voimatasossa muutosta.Todennäköisesti jatkan saman annosmäärän ottamista edelleen.
Ja jälleen kerran,kreatiini tuntuu toimivan toisille paremmin,toisille taas huonommin.

Menikö kreatiini kuurini nyt vituiksi kun en eilen dokaamiseltani kerennyt ottamaan kuin vain aamulla sen 5g kreatiinia? Kyseessä oli siis viimeinen päivä latausjaksosta.

Jos käyttää palautusjuomana sellaista juomaa,joka sisältää pieniä määriä kreatiinia,5g 100g kohden,niin pitäisikö silloin pitää kanssa taukoja tuosta kreatiinin saamisesta?

Tankkaaminen pitäisi ehdottomasti tehdä vaikka 5g 4krt päivässä eikä 20g kerta-annosta. Siitä saa kyllä varmasti vatsakivut jos on herkkävatsainen. Jos ei monohydraattia siedä niin kannattaa kokeilla kolmitehokreatiinia mikä ei vaadi tankkausta

Tosiaan sanoin kyllä ekassa viestissäni, että 20g/d, en kyllä tarkottanu, että yhellä kertaa. 4 kertaa päivässä se 5g:n satsi tuli sillon nautittua.

Itsellä ei ainakaan minkäänlaisia oireita tullut edes latausjaksolla (20g/d), nyt menossa 10g/d eikä vieläkään. Ainoa ero mitä olen huomannut - että kusella saa juosta kokoajan.

he he kerran oli saamarin kiire kouluun ja söin äkkiä aamupalan , ja aloin tehä nopeesti protsku juoman ja kun olin lataus jaksolla niin olisi pitänyt vetää 4X5g , kiiressä vedin koko 20 g kerrallaan , puolen tunnin päästä istuin linja-autossa , mahassa kiersi ihan vitusti ja oksetti .

Itellä tullut jonkinasteista oiretta nyt kun aloitin uuden kuurin. Eroa edelliseen on juurikin siinä että ennen inttiä käytin säännöllisesti ja pienissä määrin, 6kk tauko ja nyt juuri tankkausvaiheen aloittaneena kerta-annostus on ollut se 10g kaksi kertaa päivässä. Eiköhän tästä tokene kun tottuu taas, ja "jakaa jauhot" sopivimpiin määriin ;D

Nostellaampa ylös.

Olen huomannut että pelkästään veteen sekoitettuna ei crea tahdo helpolla liueta(ei ollenkaan) merkistä riippuen. Havaitsin pari päivää sitten että kuumaanhan se sekoittuu mainiosti :) Olen tästä lähin sen sekoitellut teehen eikä se makua muuta mihinkään suuntaan :) Liukenee täysin.

viinan sekaan, siiä tuo inha maku tuskin puskee läpi.

Back
Ylös Bottom