Kreatiini mukana palautusjuomassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gunner
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Eli pitääköhän sellainen asia, mistä ole lukenut, että jos palautusjuomassa on kreatiinia, niin silloin kannattaisi lisätä vesi juomaan jo ennen treeniä, jotta kreatiini kerkeäisi liueta paremmin? Eli kysynkin, että on sillä mitään merkitystä, onko kreatiini mukana liuenneena tai liukenemattomana?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missäs sellaista lukee?
Ite en ole ikinä nähny kreatiinin liukenevan veteen.
edit:en siis usko että on väliä, itsekin heitän lusikalla suoraan suuhun

Ainoa syy minkä keksin on se että jos krean vetää kiteisenä suuhun niin se kulkeutuu ruoansulatukseenkin kiteisenä, ja imee itseensä sen nesteen vasta siellä -> vatsavaivoja. Tai tällaisen perustelun kuulin jossain, tiedä kuinka todenperäinen se sitten on.

Jos se ei haittaa niin sama kai miten sen ottaa, itse kyllä tykkään vähän aikaa hölskytellä juomaa ettei krea ratise hampaissa. Äkkiä se liukenee jos vaan vettä on tarpeeksi tai jos se on tarpeeksi lämmintä.

Jaa että sen veden pitäisi olla lämmintä niin liukenee, OK.
Oon pruukannu vetää juomat kylminä, on paremman makusta.

Liukoisuus on lämpötilan funktio. Lämmintä vettä -> joku 5 grammaa uppoaa lasilliseen. Kylmää -> sama määrä vaatii enemmän.

no pitäiskö krea sitten ottaa ennen vai jälkeen treenin? muistaakseni uudessa b&k:ssa niskasen vellu sano että ottaa kreat ja glutamiinit ennen treeniä. onko tietoa miksi?

niin ja jostain joskus luin että kreatiini pitäis juoda omana "paukkunaan" eikä sotkea siihen muita, esim. palautumisjuomaa. mistähän tämä sitten johtuu..
itse oon kyllä aina heitäny kreat, glutamiinit ja kaikki muutkin sekasin palautumisjuomaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom