Kreatiini kysymys 2

Kun mä oon "kuurittanu" niin paino nousee ehkä kans joku 2 kiloo mutta käytön lopettamisen jälkeen ei laske

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihme , että Tolosen saitti!

kirjotappa hakukoneella kreatiini ja klikkaa linkkejä ni Tolonen kummittelee, joka saitilla mielipiteidensä kanssa;)

Toistaiseksi ollu krea käytössä vasta heinäkuun alusta. Kunhan toi kilon satsi loppuu, niin pidän varmaan parin viikon paussin ennenkuin otan krean uudelleen käyttöön, kun tuntuu moni muukin jostain syystä niin tekevän. Tuleehan siinä n. puoli vuotta putkeen vedettyä kreaa, mutta kai mä otan niin vähän (2tl reenipäivinä, 1tl välipäivinä, joinain välipäivinä ei ollenkaan), etten oo hirveen dramaattisia muutoksia huomannu suuntaan enkä toiseen.

Re: Kreatiinikysymys III

Originally posted by Hannibal
Pidätkö kreatiinin käytössäsi taukoja? Jos et, niin miksi? Jos pidät, niin kuinka pitkiä ja miksi?

Kaks kuukautta kreatiinia ja kaks kuukautta taukoa. Alussa viiden päivän tankkaus. Paino nousee muutaman kilon ja treenit kulkee.

Oon ottanu Fastin kreaa (30 euroo/1 kg) noin puoli vuotta yhteen mittaan. Otan vielä ens viikon loppuun asti ja sitten pidän 1 kk tauon.
Pelottaa, jos vaikka voimataso laskis krean lopettamisen kanssa:(

Re: Kreatiinikysymys III

Originally posted by Hannibal
Pidätkö kreatiinin käytössäsi taukoja? Jos et, niin miksi? Jos pidät, niin kuinka pitkiä ja miksi?

2-3kk on, 1kk off. Koska se on aina niin mukavaa alottaa kuuri :) Joskus tuo tauko venyy pitemmäksikin.

moi!

Voikos sitä kreatiinia ottaa liikaa. onko totta että elimistön oma kreatiinin tuotanto loppuu kokonaan jos ei pidä sen käytössä taukoa?

Suositut

Back
Ylös Bottom