Kreatiini ja tauot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Äijä
Minkälaisia taukoja pidätte kreatiinista?

Tästä aiheesta voisi löytyä searchillakin juttua mutta
kuukauden syön ja vähintään kuukauden pidän taukoo.

Periaatteessa koko ajan,kun treenaan lujaa.N.10g päivässä. Toimii ainakin itsellä.

Re: Re: Kreatiini ja tauot

Originally posted by jannepoo

Tästä aiheesta voisi löytyä searchillakin juttua mutta
kuukauden syön ja vähintään kuukauden pidän taukoo.

Searchilla löytyi kyllä juttua aiheesta, mutta niistä ei vielä selvinnyt vastausta.

Joku lääkärisetä neuvoi ottamaan kolme kuukautta ja sitten kuukauden tauko. Miltäs kuulostaa?

Kyllä minäkin olen nyt alkanut syömään kreatiinia koko ajan, kun treenaan - eli jatkuvasti ja vielä vähän lisää! :hmmm:
Mullekkin paikallinen lääkäri sanoi tollee 3kk ja 1kk tauko..elikkäs kai sekin ihan hyvä systeemi on!
Äijälle ja searchillako ei löytynyt mitään...:rolleyes:

Originally posted by jpm
Äijälle ja searchillako ei löytynyt mitään...:rolleyes:

Kuten jo sanoin niin löytyihän sitä juttua, mutta kiinnosti vielä lisäkokemukset aiheesta. Olis tietty voinut jatkaa tuota vanhaa threadia, mutta kun ei tajunnut.

Ainakin mulla tuntuu,että on treeneistä paras "isku" pois kun olen viikonkin ottamatta.Varmasti on kyllä päästäkin kiinni...

Mitenkäs noitten saavutettujen tulosten kanssa sitten kun kreatiini kuuri loppuu tai jos lopettaa käytön kokonaan kuurin jälkeen? Pysyvätkö tulokset vai tippuvatko siihen mitä olisi saavutettu ilmankin kreatiinia? Pysähtyykö kehitys tms?

Kreatiini ei ole mikään ihme aine, eikä se nosta tuloksia kuten kielletyt aineet! (lue: ei yhtä tehokkaasti) Tuon "kuurin" jälkeen tulosten ei tarvitse pudota, jos perusasiat ovat kunnossa! Eli oikea ravinto,riittävä lepo ja sopiva treenaus! jos vedät ittes 'hurmoksessa' ylikuntoon niin että heilahtaa kreatiinia syödessä, tulokset laskevat, käytit kreatiinia tahi et! Elikkä krea on pieni apu, mulle ainakin se tuo huomattavaa puhtia treeniin!

Originally posted by juuussi
Mitenkäs noitten saavutettujen tulosten kanssa sitten kun kreatiini kuuri loppuu tai jos lopettaa käytön kokonaan kuurin jälkeen? Pysyvätkö tulokset vai tippuvatko siihen mitä olisi saavutettu ilmankin kreatiinia? Pysähtyykö kehitys tms?

Minun kokemukset on ainakin sellaisia, että kreatiinia syödessä saa sen 1-2 toistoa lisää sen hetkisillä painoilla. Sarjojen välillä palautuminen on ainakin minulla huomattavasti nopeampaa ja parempaa. Kun olin kesäloman 3vko ilma kreatiinia, ei juuri pudotusta tapahtunut, ehkä juuri sen 1-2 toistoa. Sitten vielä palautuminen treenin jälkeen ainakin tuntuu nopeammalta. Placebo vaikutusta on varmasti osaksi, mutta kyllä minä ainakin aion jatkaa kreatiinin syöntiä (tauotta)!

Originally posted by apophis

Minun kokemukset on ainakin sellaisia, että kreatiinia syödessä saa sen 1-2 toistoa lisää sen hetkisillä painoilla. Sarjojen välillä palautuminen on ainakin minulla huomattavasti nopeampaa ja parempaa. Kun olin kesäloman 3vko ilma kreatiinia, ei juuri pudotusta tapahtunut, ehkä juuri sen 1-2 toistoa. Sitten vielä palautuminen treenin jälkeen ainakin tuntuu nopeammalta. Placebo vaikutusta on varmasti osaksi, mutta kyllä minä ainakin aion jatkaa kreatiinin syöntiä (tauotta)!

Tismalleen samanlaiset "vaikutukset" mulla.Itsellä on kyllä kreatiinista omasta mielestä suurta apua,kun natuna treenaan.

Mä en ole kyllä IKINÄ havainnut kreatiinilla olevan mitään vaikutusta. Nykyään hinnat on kuitenkin niin alhaiset, että syön sitä varmuuden vuoksi ilman taukoja sen 5g päivässä.

Tauot on mulla menny niin että kilon (vai 900g) purkki kahdessa erässä, välissä tieteellisen tarkasti määritetty tauko sekuntikellolla mitattuna. (Tai sitten summittaisesti muutama viikko).

olikohan se mentula joka neuvoi 4kk kreatiinia, 4kk ei kreatiinia. tosin sama äijä tais neuvoa että on hyvä ottaa palautuksen yhteydessä aina

kyllä ne tulokset vähän tulee alas jos on pidempään ilman kreatiiniä. mut semmonen viikko esim. kerran 2 kuussa on ihan järkevää pitää taukoa varmaan, että pääsee kroppa oleen rauhassa ylimääräisiltä aineilta jotka rasittaa aineenvaihduntaa jne..

n. 10 vuotta tullut kreatiinia tauotta otettua proteiini paukkujen kanssa joka päivä ja hyvin toiminut.

Vetäny kreatiinia jotain 4-5kk putkeen ilman taukoja aina treenin jälkeen, mutta lepopäivinä en syö. Jostain hulkin tekstistä tavan apinoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom