Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jep
Niin, viitsisikö joku selittää mikä tämä "nestepöhö" on? Mistä moinen "vitsaus" tulee ja miksi? Ite oon kyllä vähän kiikun kaakun ostaako tota kreatiinia, koska 30€/900g ja jos sitten siitä turpoon ku rantapallo niin nurkkaan se taitaapi jäädä. Eli olisiko kannattavempaa vaikka ostaa pussi esim. WikingPoweria ja kokeilla vai ottaa "riski" ja ostaa toi krea?
Originally posted by Jep
Siin niin, Kreatiinia siis otetaan eka viikko se n.15g ja seuvaavilla viikoilla 5-10g palautus juomaan vai joka päivä kuinka se nyt taas olikaan? Tämä kuuri siis kuinka pitkissä jaksoissa on tarkotus ottaa ja kuinka pitkä tauko sitten siinä kuurien välissä?
Originally posted by Tanko
Kysyisin vähän samaa, kuin joku tossa ylempänä...eli oon ny viikon ajan vetäny kreatiinia n. 10 g/päivä (ilmeisesti liian vähän) ja ajattelin tästä päivästä lähtien nostaa päiväannoksen 20 grammaan seuraavan viikon ajaksi.
Kysymys kuuluukin, että mitä sen jälkeen ? Palaanko takasin tohon 10:neen gramaan vai pidänkö paussia, vai miten ? Ei kai sitä kreaa oo kuitenkaan tarkoitus vuoden joka päivä ottaa ?
Onhan niitä selviä eroja eri ihmisten kesken. Kasvoissa on kuitenkin myös aika paljon eri lihaksia, muutenhan naama ei liikkuisi. Voisikohan ne sitten aiheuttaa mainitsemasi pöhön naamassa... Isojahan lihaksia ne eivät ole, mutta kaipa nekin osansa saavat kreatiinista.Originally posted by metalman
moni väittää että kreatiini kerää nestettä vain lihaksiin mutta väitän että kerää myös muualle. Tai no näin tekee ainakin mulla.. nimenomaan kasvoista huomaa jos ottaa hevosannosta kreatiinia.
Niin... ihan mihin sen rajan haluaa sen rahankäytön suhteen vetää. Jos nyt omaksi ilokseen urheilee, niin en kasto kreatiinia välttämättömäksi. Jos taas kilpailee tai muuten haluaa välttämättä parantaa tuloksiaa hinnalla millä hyvänsä, niin kaipa kreatiinista jotain apua voi olla.Ja onhan se ihan toimivaa tavaraa, mutta rahanarvoista? Kenties.