Kreatiini ja laihdutus

Voiko kreatiinin käyttö laihdutuksen aikana lieventää lihaskatoa?
Tiedän jo että paino nousee kreatiinia käyttäessä, mutta kyseessä on käsittääkseni vain nestettä.
En ole vaakaantuijottaja, vaan toimin aika pitkäjänteisesti asioissa.
Edellisen kerran kun laihdutin, niin lihaskato oli todella selvä peiliin katsoessa, ja tahtoisin välttää sitä, etenkin kun olen vähentänyt huomattavasti salilla käymistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä ainaki nyt dietin aikana vedän kreatiinia han kokeilu mielessä.Siivosin ruokavalion tyystin ja tuplasin lisäravinteiden käytön..2 viikkoa kituutettu näin ja kiinteytys on ollut huomattava vaikken lihava oo ollutkaan ja paino on kyllä pysynyt aikalailla samassa.Ja mikä parasta niin reeni on kulkenut paremmin kun koskaan kun syö vaan sen minkä kuluttaa ja terveellisesti :D

Itse en ole kreatiinia käyttänyt dieettien aikana kun tuntuu ettei siitä ole hyötyä nesteiden lähdettyä kropasta ja insuliini tasotkin ovat niin alhaalla,mutta tämäkin on varmaan yksilöllistä.Kreatiinin lataamisen aloitan aina heti dieetin jälkeen.

Mulla oli kreatiinit mukana koko dieetin ajan ja en dieetin kannalta huomannut siinä ainakaan mitään negatiivista. Eipä se pieni nesteenmäärä todellakaan mitään haittaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom