kreatiini ja b-vitamiinit

Onko tuo nyt ihan puppua, että esim. B-vitamiinit nautittuna kreatiinin kans heikentää kreatiinin tehoja? Näin olen jostakin lukenut.. ja olikohan siinä luettelossa magnesiumikin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei se niin oo..ite syön vitamiinitabuja ja kreatiinia menee tälläkkin hetkellä..ei mitään haittaa ainakaan minusta imeytymisen kanssa..

kofeiininhan on sitä vastoin kyllä jossain tutkimuksissa todettu ainakin hidastavan kreatiinin imeytymistä..mutta joissain se taas on kumottu, eli mene ja tiedä..:rolleyes:

Originally posted by gold
ei se niin oo..ite syön vitamiinitabuja ja kreatiinia menee tälläkkin hetkellä..ei mitään haittaa ainakaan minusta imeytymisen kanssa..

Mulla sama homma. Otin molempia samaa aikaa enkä huomannut mitään haittaa.

Voihan sitä olla tutkittu ja todettu että heikentää, mutta siinä tapauksessa se heikentää ainoastaan nimellisesti.. Noita tutkimuksia aineiden vaikutuksista toiseen aineeseen tehdään aika usein ja sitten jos jotain todetaan (varsinkin liittyen lisäravinteisiin) niin tuleekin hirvee haloo eikä kuitenkaan kerrota miten paljon se esim. tässä tapauksessa heikentää tehoa, joten ennen kunnon tutkimuksia ja tulosten julkaisuja en ainakaan itse tee mitään järjestelyjä..

Originally posted by otr
Voihan sitä olla tutkittu ja todettu että heikentää, mutta siinä tapauksessa se heikentää ainoastaan nimellisesti.. Noita tutkimuksia aineiden vaikutuksista toiseen aineeseen tehdään aika usein ja sitten jos jotain todetaan (varsinkin liittyen lisäravinteisiin) niin tuleekin hirvee haloo eikä kuitenkaan kerrota miten paljon se esim. tässä tapauksessa heikentää tehoa, joten ennen kunnon tutkimuksia ja tulosten julkaisuja en ainakaan itse tee mitään järjestelyjä..

otr puhuu asiaa. Noi tutkimukset on yleensä juuri nimellisiä vaikutuksia.

miten te huomaatte että imeytyykö se krea hyvin vai huonosti?ite en todellakaan huomaa että onko imeytyny vai ei?

Rookie heitti hyvän kysymyksen kehiin. Loppujenlopuksi kyse on aika pitkälti hifistelystä. Vastaukseksi Rookielle: kreatiinin imeytymisen huomaat luonnollisesti siitä, kun sarjapainosi lähteät nousuun.

Toisin sanoen, unohda hifistelyt ja syö päivittäinen kreatiinisi mukisematta.

Haluaisin vielä korostaa erästä epäkohtaa: mm. hiillihydraattien nauttiminen kreatiinin ohella EI paranna kreatiinin IMEYTYMISTÄ, vaan helpottaa kreatiinin kuljetusta soluihin. Muistuttaisin myös, että insuliini ei ole koskaan nollissa.

Originally posted by Jason82
Rookie heitti hyvän kysymyksen kehiin. Loppujenlopuksi kyse on aika pitkälti hifistelystä. Vastaukseksi Rookielle: kreatiinin imeytymisen huomaat luonnollisesti siitä, kun sarjapainosi lähteät nousuun.

Eikös sen nyt kuitenkin helpoiten huomaa siitä että paino nousee noin pari kiloa, kun kerääntyy nestettä kroppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom