Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nantes sanoi:onko kreatiini jaksolla mitää välii jos juo alkoholii, onko mitään sivuvaikutuksia
Oinasmie sanoi:...mihin paikkaan kehoa ?
Oinasmie sanoi:Jostaki kuulin ett kreatiini kuurin aikana ei kannattis ainakaan kaljalla itteä päihin juua ku seuraavana aamuna naama "turpoaa" :D. Kuinkahan paljon tässä on todenperää? Sillä kreatiinihan kerää niitä nesteitä kehoon. Ja kuinka paljon se krea sitt oikeesti varastoi sitä nestettä ja mihin paikkaan kehoa ?
Siis meinaatko ettei nestettä kerry kreatiini kuurin aikana sen enempä kuin normaalist, joss vaan juo tarpeeksi vettä , tää tieto oli kyl ihan uus mulle :kippis1:Ohut sanoi:Molemmat itse asiassa poistavat nestettä elimistöstä, alkoholi ja kreatiini. Elimistö joutuu huuhtelemaan munuaisia, ja jos ei juo samalla vettä, elimistö alkaa varastoimaan sitä solujen tyhjään tilaan, ja silloin naama ja koko kroppa turpoaa. Eli molempien kanssa pitää juoda runsaasti, rusaasti vettä, ellei sitten tykkää sikapossulookista.
Oinasmie sanoi:Siis meinaatko ettei nestettä kerry kreatiini kuurin aikana sen enempä kuin normaalist, joss vaan juo tarpeeksi vettä , tää tieto oli kyl ihan uus mulle :kippis1: