Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, se neste kertyy ainakin pääasiassa lihaksiin, ja se on nimenomaan hyvä juttu. Jos kreatiini ei keräisi nestettä, se ei toimisi. Hyvänä esimerkkinä esim. kreatiinipuryvaatit ym. muodot jotka eivät kerää nestettä, teho on paljon huonompi ku perinteisessä kreatiinimonohydraatissa.. Ota vaikka ennen ja jälkeen treenin, ei se ole niin justiinsa. Välipäivinä minä en ainakaan ottaisi ku vaan kerran päivässä, itse olen ottanut yleensä illalla.selevä kiits no sitte kaveri puhu täyttä paskaa jostai "lihasten veltostumisesta :D" ja eikös se neste sitten keräänny lihaksiin? ja mihin aikaan päivästä ton kreatiinin voi ottaa ylläpitojakson aikana? ennen treeniä ja jälkeen vai? ja sit ku ei oo treenipäivää nii aamulla ja illalla?
selvä, kiitos ja tänään muuten alkoi ensimmäinen päivä latasjaksosta missä ajassa voi muuten huomata muutosta kun on käyttänyt tuota kreatiinia? voi vaikuttaa typerältä kysymykseltä :D
Ei ollekaan typerä kysymys. Itseäkin kiinnostaisi, kun juuri tänään tuli täyteen 5 päivän latausjakso vähän reilulla 20g krea monohydraattia joka päivä. Mitään haittoja, enkä liiemmin mitään etujakaan ole tähän mennessä huomannut..