Krea vanhenee

Tietääkö kukaan mitä tapahtuu kreatiinille kun se vanhenee? Siinä kuitenkaan ei ole pitkä se päiväys. Meinaan tietääkö kukaan vaikuttaako se enään, aiheuttaako pahoinvointia tms.jne.... :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos se ollut kuivassa, niin syö pois... Ei haittaa vaikka päiväys menee yli.

Sain kaverilta puoli kiloa fastin kreatiinia joista oli päiväys menny umpeen 04.2004.. Uskaltaisko sitä vielä ottaa? Onko kellään tietoa miltä krea näyttää jos se on menny pilalle??

xxx-kone sanoi:
Sain kaverilta puoli kiloa fastin kreatiinia joista oli päiväys menny umpeen 04.2004.. Uskaltaisko sitä vielä ottaa?

Ota rohkeesti vaan. Jos maistuu friikiltä, niin heitä menemään.

xxx-kone sanoi:
Sain kaverilta puoli kiloa :kakka: kreatiinia joista oli päiväys menny umpeen 04.2004.. Uskaltaisko sitä vielä ottaa? Onko kellään tietoa miltä krea näyttää jos se on menny pilalle??
Ei :kakka: kannata ottaa ;)

No aikusten oikeesti en usko kreatiinin pilaantuvan kovinkaan nopeasti..
Mutta en minä tosta fastin kreasta sitten tiedä.

xxx-kone sanoi:
Sain kaverilta puoli kiloa fastin kreatiinia joista oli päiväys menny umpeen 04.2004.. Uskaltaisko sitä vielä ottaa? Onko kellään tietoa miltä krea näyttää jos se on menny pilalle??
Jos et uskalla syödä niin lähetä mulle syöntiin se.
Naamaan vaan.

Niin kunhan kuivana on pysynyt niin kyllä sitä syö ja jos tulee pahoinvointia tms niin nakkaa roskiin. Eikä se krean vaikutus muutu varmastikkaan mihinkään vaikka päivämäärä on yli mennytkin :)

Fastin kreatiini ei pilaannu syömäkelvottomaksi vuodessakaan. Siitä onko kreatiinilla vielä sama vaikutus tuon jälkeen en tosin osaa sanoa juuta enkä jaata.

Spidey sanoi:
Niin kunhan kuivana on pysynyt niin kyllä sitä syö ja jos tulee pahoinvointia tms niin nakkaa roskiin. Eikä se krean vaikutus muutu varmastikkaan mihinkään vaikka päivämäärä on yli mennytkin :)

tosta fastin kreasta menee mulla vatsa sekasin ja :kakka: lentää vaikka ois kuinka tuoretta tai vanhaa

on se semmosta myrkkyä että :D

Fastin krea pisti itellänikin vatsan hieman löysälle...ei kuitenkaan kuralle asti, tämän jälkeen en ole kreatiiniin koskenut, mutta voisihan sitä taas yhden purkin syödä. Minkä merkkinen olisi vatsaystävällisempi? Onko teillä kenellä on mennyt fastista maha kuralle sama vaivannut jonkun muun merkin kanssa?

Itelläkin on pari kuukautta vanhaa Fastin kreaa ja sitä on tullut syötyä ilman minkäänlaisia ongelmia vatsan tms. kanssa.. En tiedä sit laskeeko sen teho vanhetessa, mutta syö pois vaan

hmh...

Miksiköhän niitä 1000g tuubeja, taikka 900g tuubeja oikein myydään kun ne menee "pilalle" vaikka käyttäisi 12kk putkeen 10g kreaa päivässä.

Boos4you:n kreatiini on ainakin hyvää, ikinä ei oo ollu mitään komplikaatioita, vaikka vedänkin sitä välillä aika reilusti. Suosittelen. :thumbs:

ant sanoi:
Miksiköhän niitä 1000g tuubeja, taikka 900g tuubeja oikein myydään kun ne menee "pilalle" vaikka käyttäisi 12kk putkeen 10g kreaa päivässä.

Minulla on melkein vuosi sitten ostettu Evon kreatiini ja siinä päiväys on 10/2005, eli vielä vuosi aikaa käyttää se loppuun.

Muuten, 365*10g = 3,65 kg ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom