Kre-Alkalyn Hardcore tehon lisääjä vaikutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja L4ur1
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
27
Terve

Kattoin tossa fitnesstukusta tommosta tehonlisääjä, mutta en tiiä miten se vaikuttaa ja onko siinä jotain sivuvaikutuksia eli tänne vois kertoo omia kokemuksia noista tehonlisääjista ja vaikutuksesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kapseloitua kreatiinia? Imo tavallinen on fiksumpi veto jo hinnan puolesta.

Tehonlisääjistä taas on ihan oma isompi threadi, tosin sun iässä en paljoa kiinnittäisi huomiota kyseisiin lisäravinteisiin. Perusruokaa ja kunnon treeniä, siitä se lähtee.

Tuo Kre-Alkalyn-Hardcore on ennen treeniä otettava "buusteri", jonka pitäisi nostaa voimatasoja ym. Se sisältää jotain krealkalyyniä, en sitten tiedä mitä tuo on, mutta varmaan jotain kreatiinin tapaista.
Itsellä tuota yksi purnukka on, kun ilmaiseksi Fitnesstukusta proteiinien kaupanpäälle sain. Olen tuota nyt "huvikseen" vetänyt ennen treeniä, mutta en kyllä osaa sanoa että onko siitä mitään hyötyä.
Olet sen verran nuori, ettet noita tehonlisääjiä ainakaan vielä tarvitse. Perusasiat kuntoon ja kovaa treeniä, sillä ne tulokset tulee eivät tehonlisääjillä.

Jooh, itselläkin tuli ilmaistuotteena.. nyt on 240kpl lojumassa niin piti alkaa syömään ennen treeniä kokeilun vuoksi.. Ei ole kyllä sen kummemmin voimatasot noussu viikonkaan jälkeen. Sarjakestävyys on kyllä vähän parempi.

Mutta paremmin on toiminut tuo monohydraatti jauhe.. Siinä eron huomaa selvästi, joten pitäyden jatkossakin siinä:P Hinta/laatu suhde on erinomainen tuossa mitä itselläni on=) Halpaa ku peruna ja riittää 2-3kk

Ihan kiinnostuksesta nyt sanon, että kertoilkaas lisää sitten jos se kre-alkalyyni toimii.
Olen vissiin jostain lukenut, että se olisi kuin normaalia kreaa, mutta sen PH arvoa olisi nostettu -> ei hajoa vedessä jo sekoitteluvaiheessa kreatiniiniksi. MUTU!

Itse olen tuota Krealkalyyniä kofeiinin kanssa ottanyt nyt pariviikkoa ennen reenejä, ja voisin ehkä sanoa, että pienen "boostin" se voisi mahdollisesti antaa.
Uskon kyllä, että tuo on placeboa tai kofeiinin ansiota. Kofeiinin piristävän vaikutuksen olen nimittäin huomannut, kun on mennyt väsyneenä lenkille, niin on tuntunut olo ihan pirteältä ja juoksu mukavalta ja rennolta.

Vaikka nyt dietillä olenkin niin uuden vetoenkan tein ja sitä ennen otin Kre-Alkalyn-Hardcorea, joten sen on pakko toimia :dance: vitsivitsi

Itelläki purkki tuommoista lojumassa kaapissa. "normi" kreatiinista ollut nyt taukoa pari kuukautta, joten nyt ajattelin tuota kokeilla että miten toimii.

1,5 purkkia meni ennen dieettiä ja ainakin nestepöhö oli huomattavasti pienempi kuin normi monolla eikä mitää superboostia tullut, plussat toki siitä että otettiin vain ennen treeniä eikä tarvinnu tankata

Terve

Kattoin tossa fitnesstukusta tommosta tehonlisääjä, mutta en tiiä miten se vaikuttaa ja onko siinä jotain sivuvaikutuksia eli tänne vois kertoo omia kokemuksia noista tehonlisääjista ja vaikutuksesta.

Ostin tuollaista kun lisäravinnekaupassa kovin tyrkyttivät. Ei kuulemma tarvitse tankkausjaksoa, vain treenipäivinä tuntia ennen. Ei kyllä toiminut havaittavasti tuolla ohjeistuksella. Siispä ostin normi kreatiinia, nestepöhö vaan taitaa olla välttämätön paha jos haluaa jotain vaikutusta.
edit. vastasin sitten wanhaan postiin

Itse käyttänyt nyt muutaman viikon kyseistä tuotetta eikä kyllä huomaa mitään eroa... Ainut asia minkä huomannu on se että sai pari vuoden takaisen aknen kukkimaan taas joten en suosittele kenellekkään jolla ollu aknen kanssa ongelmia... En sitten tiedä, koska samaa kreatiiniahan tuo hyvinpitkälti on mitä normi jauheenakin? mutta kyllä laitto naaman kukkimaan :/ Suoraan sanottuna en suosittele kellekkään koska itellä ainakaan toiminut ollenkaan.

Toimiiko? No jaa'a... vaikea tapaus. Sen verran epäselvyyttä on sen toimivuudesta mulla itsellä, että toista purkkia en ota ellen ilmaseks saa. Olen mä niitä napsinu aina jos olen ehtoolla mennyt salille. Ei viiti Crazea ottaa illalla ku se vie yöunet (on testattu, kieriskelin sängyssä 2.00 asti) ja ei viiti kre-alkalyynejä roskiinkaan heittää, joten iltasalin "boosti" otetaan K-A HC -napeilla. Hämärän mustia kapseleita.. :o

Suositut

Back
Ylös Bottom