Krav-magasta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
JPK sanoi:
Karatea/nyrkkeilyä harrastavan kaverini kommentti noista shooteista ja ufc:stä.
Se näyttää siltä kuin akat nussisi :D Ja totesi ettei välttämättä kannata lähteä kadulle harrastamaan mattovääntöä...

Pakko vielä piikittääkun voi :D Mikään ei oo niin tyhmän näköstä kun karate ja se vannapee ilmaan husiminen...

JPK sanoi:
Karatea/nyrkkeilyä harrastavan kaverini kommentti noista shooteista ja ufc:stä.
Se näyttää siltä kuin akat nussisi :D

Yhden nussimista harjoittavan kaverini mielestä sun kaveris taitaa olla varsinainen neropatti.:rolleyes:

TiMe^ sanoi:
Kerran oli eurosportin fight nightissa mma matseja missä oli mm. Bob Sapp, joka pies jonkun sumopainijan. Sit joku aika pieni jätkä pies Butterbeanin joka oli yli 100kg painavempi :D

Se oli kaunista katottavaa!!! Se pikkumies käytti muistaakseni suoraanilkkalukkoa vai olikohan se joku polvilukko... Mikäli puhun samasta ottelusta. :thumbs:

Menin kerran harrastamaan karatea ja jatkoin samaa rataa yli kahden vuoden ajan. Vähän tiesin minäkin asioista. Nyt koen tuhlanneeni nuo kaksi vuotta elämästäni tyhjänpäiväiseen. Tarjolla olisi ollut oikeitakin lajeja. Tällä tarkoitan nyt sitä, että länsimaiseen kulttuuriin eivät ns itämaiset lajit henkisine aspekteineen sovi oikein millään. Nyt olen treenannut jo useamman vuoden Shootoa, SW:tä ja kikspoksinkia. Nämä lajit antavat kaikkea sitä, mistä karatessa ei ollut tietoakaan (Luonnollisesti). Itse pidän kontaktista (monenlaisesta) ja vastaavasti kaikki muodollinen treenaaminen sekä pokkurointi on myrkkyä.

Mitä tulee vapaaottelemiseen (yleisellä tasolla)... niin kehässä pärjäämiseen tarvitaan erityisen hyvää kuntoa, kestävyyttä, tekniikkaa, voimaa ja vähän tuuriakin. Suurin yksittäinen ihmisen ominaisuus on kuitenkin TAHTO voittaa. Mollaajille voin todeta perinteisesti monien puhuvan, mutta vain harvojen todella nousevan kehään. Nyrkkeilijät ovat vaarallisia, mutta kun ovat selällään he muuttuvat vaarattomiksi ja ovat itse vaarallisessa asemassa. En epäile hetkeäkään etteikö Fedor veisi kenet tahansa nyrkkeilijän mattoon alle minuutissa ja kas asetelma on täysin toinen.

Ei liity varsinaisesti keskustelun aloittaneeseen aiheeseen (josssain 50 sivua taaksepäin) mutta oli silti pakko kommentoida. IP-treenaamista ja kamppailu-urheilua ei kannata rinnastaa missään olosuhteissa, mutta voi miettiä mitä tapahtuu jos PRIDE veteraani tulee sitä KM-veteraania vastaan vaikka kadulla? En usko, että kukaan ihminen kylpee sellaisessa yli-itsevarmassa euforiassa, että alkaa taistella asetta tai edes puukkoa vastaan, jos voi karkuunkin juosta?

Sävy saattoi olla vähän provokatoorinen, mutta itse en ole, enkä tätäkään viestiä sellaiseksi tarkoittanut. Kenenkään ei siis kannata hermostua, loukkaantua yms. paitsi jos välttämättä haluaa.

Te jotka karatea kommentoitte, kaikkitietävänä karatesta.. Karatetreeni näyttää joskus myös tältä (kuva liitteenä).. Karate (ja moni muukin itämainen laji) ei ole mikään pikatie itsepuolustuksen tai kamppailu-urheilun taitoon. Alkeiskurssi tai edes vuosi tai pari ei vielä opeta karaten luonteesta paljoakaan, liikkeitä kyllä.

Muuten tähän väittelyyn.. Aina sama.

Painilajien edustajat:
- Paini RULEZ! Katso vaikka ufc:tä.
- Aina kadulla mennään painiin (jos toinen haluaa)..
- Maahan saa kyllä vietyä kenet tahansa.

Ei-painilajit:
- Kadulla tilanne on eri kuin kehässä..
- Painilla ei pärjää 1 vs monta tilanteessa
- Kun lyö/potkii lujasti niin painija ei pärjää

Ja kaikki väitteet pitää enemmän tai vähemmän paikkaansa. Mutta mun isi on kovempi kuin teidän isit yhteensä..

Liitteet

• pic.webp
    pic.webp
    19,8 KB · Katsottu: 364
TJJ sanoi:
... Mutta mun isi on kovempi kuin teidän isit yhteensä..
Mun on pitäny jo aikaa sitten lisätä kommentti, että mun äiti tekee teidän äiteille ruokaa.

Muutamalla kaverilla, ainakin eräällä manselaisella km -ohjaajalla, on muuten aivan uskomaton kärsivällisyys kertoa samoja asioita uudestaan ja uudestaan hieman eri näkökulmasta jotta sanoma menisi perille. Tuo on koutsilla ensiarvoinen ominaisuus.

Jeps, tämä ketju näyttää tulleen tiensä päähän --> Lock

attachment.php

Liitteet

• strutsi_lock.webp
    strutsi_lock.webp
    29,1 KB · Katsottu: 599
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom