Krapulat pahentuneet vuosien myötä? Vinkkejä krapuloiden hoitoon?

Vinkkinä krapuloiden hoitamiseen on yksinkertaisesti se, että ei juo mitään! Kun ei dokaa ei tule myöskään krapulaakaan. Hyvin yksinkertaista.

Ei tuo ole krapulan hoitoa vaan ehkäisyä.. Tahdoin vaan viilata pilkkua. Ilman satunnaisia krapuloita, eli sitä edellis illan juomista elämä olisi joskus aika tasaisen harmaata. Vaikka toki osaan nauttia myös selvinpäin elämästäni. Joskus se mielen tyhjennys vaan toimii paremmin kuin jooga ja jumala..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollut nyt tässä hiukan pidempi alkoholiton kausi ja ajattelin jatkaa vielä noin 3-4 viikkoa. Tuolla aiemmin jo kirjoitinkin, niin pahinta krapuloissa on se mieletön väsymys ja silloin voisi syödä vaikka viikon ruuat kerralla - eikä taas ajattele kuinka hukkaan menee koko viikon treenit ja syömiset.

Nyt kuukausi ilman alkoholia ja ihan mielettömän hyvä olo. Ihan parhainta on sunnuntaiaamuna herätä aikaisin ja lähteä treenailemaan. Mitään roskaruokaakaan en ole tänä koko aikana syönyt, joten aika nopeasti sen huomaa kropassakin ja ennen kaikkea olossa:)

Selvinpäin ei ole myöskään mikään ongelma lähteä baariin pitämään hauskaa, kunhan on vain hyvä musiikki(+seura), niin koko ilta on pelastettu + juo paljon kofeiinia ennen lähtöä.

Mä ymmärrän ihmisiä, jotka on absolutisteja, vaikka en ehkä itse siihen kykenisi ,ainakaan ihan kokonaan.

Erikoista, mutta itellä krapulat loppui kuin seinään n. 22-vuotiaana. Sitä ennen krapuloita oli säännöllisen satunnaisesti. Viimesen parin vuoden aikana ollu ehkä pari kertaa sellanen olo, että on voinut krapulaksi edes kutsua, vaikka olisin juonut mitä ja kuinka paljon tahansa. Itellä kestää yleensä syystä tai toisesta nukkumaan meneminen melko kauan juomisen jälkeen; tulee syötyä ja tehtyä ties mitä. Siinä samalla tulee sitten juotua vettä litra-pari. Siinä ne parhaat vinkit taitaa ollakin, eli safkaa, vitusti vettä, ja kaipa sekin auttaa, ettei mene ihan sekaisin nukkumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom