Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä pitäisi nyt varmaan jokaisen kertoa minkätasoisesta krappesta puhuu. Jos on kyseessä kunnon krapula, niin neuvot seksistä, ulkoilusta ja syömisistä kuulostavat lähinnä naurettavilta.
Ei silloin saatana mietitä noita edellä mainittuja, vaan yritetään selvitä hengissä. Sappinesteet poskilla vessassa kouristelu, suihkun alla istuminen, veden juonnin epätoivoinen yrittäminen, alasti kylmällä laattalattialla makaaminen, burana ja korjaussarjat. Siinä on kunnon krapulan ainekset ja samalla tie uuteen ylösnousemukseen...
Ps. Indica varmaan tietää mistä mä puhun :D
Mulla ei vielä ole tuon kaltaisia vaikutuksia havaittavissa krapuloissa ollut, mutta huomaa kyllä, kun aivot toimii astetta hitaammalla vaihteella. Esim. normaalisti en änkytä koskaan, mutta krapulassa sanat takertelee, ja tulee puheesta sellaista sössöttämistä (tätä ei kyllä joka kerta tapahdu), oikein tuntee kuinka aivosoluja on tuhoutunut :D Välillä tulee juomisen järkevyyttä mietittyä, mutta kyllä se on tähän mennessä ollut sen arvoista
Ja kännäämisen aikana jos suosii "laimeita" eli siidereitä, kaljoja niin luulis nestepolitiikka säilyvän parempana.
...10 mg cipralexin...
Jotain SSRI-lääkkeitä darraan :D Selvä! Eihän noi alkuvaiheessa kuin lisää ahdistusta mitä luulisi riittävän darrassa :wtf:
Mihinkäs on unohtunut kaikkien krapulahoitojen äiti?? Krapulakakan kun vääntää niin se tunne niskassa ja takaraivossa paineen poistuessa voittaa seksin ja nousuhumalan tunteen. Sen päälle sitten mässäilyt yms. muut niin jo helepottaa.:hyvä:
Toi lista on täysin sama kuin mitä itse käytän. Toki välillä tulee poikettua konsteista, mutta se vapaus täytyy pitää, sillä krapulani ovat niin erilaisia melki joka kerta.Jännä, ettei mitään absoluuttista parannusta krapulaan ole kehitelty, vaikka se on varmasti melko yleinen vaiva kaikkialla maailmassa ja sen synty- ja vaikutusmekanismit ovat melko pitkälti tiedossa.
Ehkä omat konstit ois:
1) Illan mittaan veden juominen ja ruoan syöminen, etenkin ennen nukkumaanmenoa.
2) Lopettaa dokaamisen tarpeeksi ajoissa (joojoo, helpommin sanottu kuin tehty).
3) Nauttii raikkaasta yöilmasta ja kävelee kotiin jos kunto antaa myöten.
4) Aamulla heti ruokaa ja vettä.
5) Pitkä suihku, kylmä tai kuuma kumpi tuntuu paremmalta.
6) Ite oon tykänny käydä ihan todella kevyesti kävelemässä tai hölkkäilemässä darrassa.
7) Sauna on kova sana meikäläisellä.
8) Kattelee leffoja, selaa nettiä, makoilee ja koittaa nukkua.
Kaikki nää tietysti itteensä kuunnellen, tekee niitä asioita mitkä ei tunnu pahalta ja koittaa vaa selvitä päivästä läpi.