Krapulan lievitys

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei ole tullut ajoissa säännösteltyä tuota juomista ja tulee kunnon krapula, niin oloa helpottaa:

*Rasvainen mättöruoka. Liian hienoa ja kallista ruokaa ei kannata syödä, koska jos tulee oksu, niin sisäfilettä on vähän ikävä yökkäillä. Ylipäätään verensokerin nostaminen
*Kylmä rasvaton maito, appelsiini-porkkanamehu (pelkkä vesi aika ällöä, vaikka sitäkin kannattaa juoda, jotta nestetasapaino säilyy)
*Seksi
*Sauna / lilluminen uima-altaassa
*Migreeni- tai särkylääke
*Oksentaminen
*Ulkona kävely (kevyt)
*Uni
*Leffa tai joku TV-sarja (kevyemmästä päästä)

Toimii jollekin:

*Korjaussarja (en harrasta, ettei tule tapa)

Herranjumala, ei ikinä! Tappaa nestetasapainon satavarmasti! Muutenkin krapulassa saunominen on lähes yhtä terveellistä kuin krapulassa urheileminen.

Seksiä kun ei ole sinkulle tarjolla niin voin varmuudella sanoa että sauna on ihan pätevä keino lievittää krapulaa, ehkä toiseksi paras sitten.

Seksiä kun ei ole sinkulle tarjolla niin voin varmuudella sanoa että sauna on ihan pätevä keino lievittää krapulaa, ehkä toiseksi paras sitten.

Sauna saa täältäki pojot! :thumbs: Asteita ei kyllä tarvitse olla mittarissa yhtä paljon kun normaalisti.

Tässä pitäisi nyt varmaan jokaisen kertoa minkätasoisesta krappesta puhuu. Jos on kyseessä kunnon krapula, niin neuvot seksistä, ulkoilusta ja syömisistä kuulostavat lähinnä naurettavilta.

Ei silloin saatana mietitä noita edellä mainittuja, vaan yritetään selvitä hengissä. Sappinesteet poskilla vessassa kouristelu, suihkun alla istuminen, veden juonnin epätoivoinen yrittäminen, alasti kylmällä laattalattialla makaaminen, burana ja korjaussarjat. Siinä on kunnon krapulan ainekset ja samalla tie uuteen ylösnousemukseen... :)

Ps. Indica varmaan tietää mistä mä puhun :D

Tässä pitäisi nyt varmaan jokaisen kertoa minkätasoisesta krappesta puhuu. Jos on kyseessä kunnon krapula, niin neuvot seksistä, ulkoilusta ja syömisistä kuulostavat lähinnä naurettavilta.

Ei silloin saatana mietitä noita edellä mainittuja, vaan yritetään selvitä hengissä. Sappinesteet poskilla vessassa kouristelu, suihkun alla istuminen, veden juonnin epätoivoinen yrittäminen, alasti kylmällä laattalattialla makaaminen, burana ja korjaussarjat. Siinä on kunnon krapulan ainekset ja samalla tie uuteen ylösnousemukseen... :)

Ps. Indica varmaan tietää mistä mä puhun :D

Sikiöasento, tärinä, armoton päänsärky, 15min välein laattaaminen...... Olen usein kuullut, että krapulat pahenee iän mukana, ainakin tähän mennessä pitänyt paikkansa omalla kohdalla, vaikka ei tuota juoppohistoriaa vielä hirveästi ole. Pelottaa ajatuskin krapuloista joskus 10v pääst :P

Valvoo laskut ainakin vittuun ja koittaa juoda/syödä jos pystyy. Jos nukahtaa niin että känniä 'on jäljellä' niin allekirjoittanut on ainakin aamulla puolikuollut.

Jos darra ehtii iskeä, niin särkylääkettä ja juotavaa vaan huiviin.

Herranjumala, ei ikinä! Tappaa nestetasapainon satavarmasti! Muutenkin krapulassa saunominen on lähes yhtä terveellistä kuin krapulassa urheileminen.

Ei sinne tarvii jäädä asumaan ja sitä nestettä voi juoda sielläkin. Pikaiset löyly muutaman kerran ja se on siinä. Mulle se tekee paremman olon.

itse ainakin kävin tänään saunassa ja jalkapalloakin tunnin pelaamassa ennen sitä saunaa.Jospa minä en nyt kuole nestehukkaan:)Ja krapulaahan tässä on päivä podettu...

Sikiöasento, tärinä, armoton päänsärky, 15min välein laattaaminen...... Olen usein kuullut, että krapulat pahenee iän mukana, ainakin tähän mennessä pitänyt paikkansa omalla kohdalla, vaikka ei tuota juoppohistoriaa vielä hirveästi ole. Pelottaa ajatuskin krapuloista joskus 10v pääst :P

Pahimpia on ne vitun pelkotilat, vainoharhat ja aivokemioiden järjetön epätasapaino, jos juopottelu riistäytyy siihen neljään päivään tai sen yli ja on jatkuvaa ryyppäystä ilman selviä hetkiä. Voiko vanha kunnon Delirium Tremensis puskea päälle ihan vaikka jonkun viiden päivän tinttaamisen jälkeen? Vai vaaditaanko siihen kunnon juoppoura?

Pahimpia on ne vitun pelkotilat, vainoharhat ja aivokemioiden järjetön epätasapaino, jos juopottelu riistäytyy siihen neljään päivään tai sen yli ja on jatkuvaa ryyppäystä ilman selviä hetkiä. Voiko vanha kunnon Delirium Tremensis puskea päälle ihan vaikka jonkun viiden päivän tinttaamisen jälkeen? Vai vaaditaanko siihen kunnon juoppoura?

Kyllä kai siihen vähän enemmän tarvitaan... :)

Kunnon runkkaukset kyllä päihittää helposti paskan panon. Ass Parade pyörimään ja eikun muffaamaan :dance:

Mulla ei vielä ole tuon kaltaisia vaikutuksia havaittavissa krapuloissa ollut, mutta huomaa kyllä, kun aivot toimii astetta hitaammalla vaihteella. Esim. normaalisti en änkytä koskaan, mutta krapulassa sanat takertelee, ja tulee puheesta sellaista sössöttämistä (tätä ei kyllä joka kerta tapahdu), oikein tuntee kuinka aivosoluja on tuhoutunut :D Välillä tulee juomisen järkevyyttä mietittyä, mutta kyllä se on tähän mennessä ollut sen arvoista :)

"buranaa" ennen nukkumaan menoa ja sitten lisää x tunnin päästä. Ja nestetasapainon maksimointia runsaalla veden juomisella + kreatiini + kalium + magnesium, pikkasen suolaa, runsaasti hiilareita (nämä ennen nukkumaan menoa tietty)
Ja kännäämisen aikana jos suosii "laimeita" eli siidereitä, kaljoja niin luulis nestepolitiikka säilyvän parempana.
Joku jossain mainosti "otox" nimistä juomaa krapulan lievitykseen mutta ei oo itellä kokemusta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom