Mitäs konsteja teiltä löytyy krapulan lievitykseksi jos/kun tulee juotua paljon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ennakoi ja ennen nukkumaanmenoa vetää vähintään litran vettä..toimii mulla!
Samoin. Mulla on sellanen litran muki jonka tankkaan jo täyteen vettä ennen kun lähen baanalle. Sit kun sänkyyn kaatuu aamuyöstä niin se on valmiiks täynnä ja saa hörppiä sen janoon yön aikana. Aamulla olo on kuin uusi :piis:ennakoi ja ennen nukkumaanmenoa vetää vähintään litran vettä..toimii mulla!
Eikö samaan voi kuolla jos on juonut itsensä täyteen alkomahoolia. ;) Ei kai vesi tilannetta muuta.Eiks tuossa on vaarana, että sä oksennat yöllä ja pahimmassa tapauksessa et herääkkään tuohon?
no paljoko sä oot illan/yön aikana jo dokannu? miten se vesi just kaikkien tärpättien jälkeen sua sen kummemmin laittas enää oksettamaan..jos puklaat ni todennäkösesti se johtuu niistä viinoista..Eiks tuossa on vaarana, että sä oksennat yöllä ja pahimmassa tapauksessa et herääkkään tuohon?
no paljoko sä oot illan/yön aikana jo dokannu? miten se vesi just kaikkien tärpättien jälkeen sua sen kummemmin laittas enää oksettamaan..jos puklaat ni todennäkösesti se johtuu niistä viinoista..
Tää on muuten 110 % totta!Seksi tappaa krapulan.
Maito on kyllä hyvä krapulantappaja. Sekä ennaltaehkäisevänä jo siinä humalavaiheessa että sitten heti herättyä. Mun "resepti" on paljon vettä pitkin iltaa, ennen nukkumaanmenoa jotain tosi suolaista ja rasvaista ruokaa maidon kera ja aamulla heti paaaljon maitoa. Kevytmaito toimii paremmin kuin rasvaton. Nää siis todettu tuossa opiskeluvuosien tuoksinassa. Jostain syystä mulla toi krapula ei edes ole välttämättä missään suhteessa nautitun alkoholin määrään, joten toi on resepti olipa alla sitten muutama olut tai vähän enemmältikin juomaa.Juo ennen nukkumaanmenoa nestettä. Maito on hyvää kun siitä saa sitä roteiinia. Tai siis juo jotain vastaavaa.