Krapulan lievitys

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no se että ensinnäkin juo vain viinaa...ei mitään kaljoja tai sidukoita tai lonkeroita tai viskiä jne... eikä mitään monimutkasii paukkuja... ja paljon lisäks sitten vettä illan aikana.

ja aamulla ei auta sit mikään muu mahdolliseen krapulaan kuin ottaa heti herätessä loiventavaa...mutta se ei taida olla viisas tie..:)

ennakoi ja ennen nukkumaanmenoa vetää vähintään litran vettä..toimii mulla!

ennakoi ja ennen nukkumaanmenoa vetää vähintään litran vettä..toimii mulla!
Samoin. Mulla on sellanen litran muki jonka tankkaan jo täyteen vettä ennen kun lähen baanalle. Sit kun sänkyyn kaatuu aamuyöstä niin se on valmiiks täynnä ja saa hörppiä sen janoon yön aikana. Aamulla olo on kuin uusi :piis:

Eiks tuossa on vaarana, että sä oksennat yöllä ja pahimmassa tapauksessa et herääkkään tuohon?
Eikö samaan voi kuolla jos on juonut itsensä täyteen alkomahoolia. ;) Ei kai vesi tilannetta muuta.

Eiks tuossa on vaarana, että sä oksennat yöllä ja pahimmassa tapauksessa et herääkkään tuohon?
no paljoko sä oot illan/yön aikana jo dokannu? miten se vesi just kaikkien tärpättien jälkeen sua sen kummemmin laittas enää oksettamaan..jos puklaat ni todennäkösesti se johtuu niistä viinoista..

no paljoko sä oot illan/yön aikana jo dokannu? miten se vesi just kaikkien tärpättien jälkeen sua sen kummemmin laittas enää oksettamaan..jos puklaat ni todennäkösesti se johtuu niistä viinoista..

Mistä minä tiedän, ei oo tullu viinalla läträttyä.

Rasvaista safkaa ja vettä aivan hitosti ennen nukkumaan menoa. Laita vesipullo myös sängyn viereen niin voit sitten vetää vettä heti kun heräät kädet täristen aamulla.

Juo ennen nukkumaanmenoa nestettä. Maito on hyvää kun siitä saa sitä roteiinia. Tai siis juo jotain vastaavaa.
Maito on kyllä hyvä krapulantappaja. Sekä ennaltaehkäisevänä jo siinä humalavaiheessa että sitten heti herättyä. Mun "resepti" on paljon vettä pitkin iltaa, ennen nukkumaanmenoa jotain tosi suolaista ja rasvaista ruokaa maidon kera ja aamulla heti paaaljon maitoa. Kevytmaito toimii paremmin kuin rasvaton. Nää siis todettu tuossa opiskeluvuosien tuoksinassa. Jostain syystä mulla toi krapula ei edes ole välttämättä missään suhteessa nautitun alkoholin määrään, joten toi on resepti olipa alla sitten muutama olut tai vähän enemmältikin juomaa.

Tuo resepti tosin kerryttää myös painoa kiitettävään tahtiin, joten itse pysyttelenkin nykyisin pääsääntöisesti kokonaan tai lähes alkoholittomalla linjalla.

Edit. Niin ja ennen nukkumaanmenoa vielä ennaltaehkäisevä särkylääke, mikäli on taipumusta krapulapäänsärkyihin.

Nyt oon kolmella viime kerralla tehnyt niin että oon syönyt yöllä Fire Balls-pussin ja juonu vettä jonkun 1,5 litraa ja ei oo kovinkaan pahaa krapulaa näkynyt. :D

Edit: Ei tää kyllä mikään bodymiehen valinta ole. :D

Ainoa oikea tapa päästä illalla juodun viinapullon aiheuttamasta krapulasta on juoda toinen pullo viinaa aamulla.

Mulla ainut 100% krapula suoja on ollut runsas syöminen juomisen yhteydessä. Pientä väsymystä ja ynseyttä on voinut olla seuraavan päivänä, mutta olo sinänsä on aina ollut erinomainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom