Weedie sanoi:menee helpostikkin. stigin ja davon veisu puhelimet kii on kuitenkin ton djpp:n lätyn khovin.
eeeei... eihän täs oo asennetta ollenkaa... ihan fintelligens kamaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Weedie sanoi:menee helpostikkin. stigin ja davon veisu puhelimet kii on kuitenkin ton djpp:n lätyn khovin.
Ylikurittaja sanoi:kallio undergroundia, stenkkaa, snoopia, tha eastsidazia, tray dee etc.
Mitä realistisempaa sen parempaa.. nyky blingbling meininki on suolesta!!
Luni sanoi:Ei millään pahalla mut Snoop on aika bling bling nykyään...:D
Ylikurittaja sanoi:Myönnän, mutta se on vaan muuten niin helvetin hyvää.. Tarkoitin et yleensä tollainen suorasanainensetti uppoo!! :D
SEAGRAM sanoi:Aaah joku muukin kuuntelee Eshamia, se oli jopa mun sigu jollain pakkiksen esiasteella.
Ylikurittaja sanoi:kallio undergroundia, stenkkaa, snoopia, tha eastsidazia, tray dee etc.
Mitä realistisempaa sen parempaa.. nyky blingbling meininki on suolesta!!
superpohje sanoi:Onko täällä kellään Mc Solaarin Prose Combat levyä(1994).
Ai että on vaikea saada mistään.
Heh, mua on huvittanut tämä salaliittoteoria ja "7 day theory" jo vaikka kuinka kauan. Siis nämä jutut, että 2pac olisi ollut tulossa 7 vuoden jälkeen takaisin. Kyse on siis tästä teoriasta:Wanderer sanoi:No perhana noitten linkkien takaahan löyty toi tupac is alive videoki mitä oon pitkää ettiny.Perhana ku pitää tehä tollasii videoit ja jotain salaliittoteorianettisivuja ja pistää ihmisten mielikuvitukset laukkaamaa. :wall: