Kovimmat rap-biisit

Bone Thugs-No surrender
Westside Connection-Bow Down
Ice Cube-Ghetto Bird
LL Cool J-Mama said knock you out
Cypress Hill-Locotes
Funkmaster Flex & Dj Kool-Let me clear my throat
Promoe-These walls don't lie
Talib Kweli-Koko Quality levy
RZA & GZA-Pass the bone
Raekwon-Incarcerated scarfaces, Rainy dayz, Ice cream

Jep,nää tuli näin nopeesti mieleen...

Killarmy - Feel It
KMD - Smokin That Shit
KMD - Who Me?
Large Professor - Mad Scientist
Necro - Dead Body Disposal

lonkalta heitettyä, hyviä biisejä on aivan liikaa...

kallio undergroundia, stenkkaa, snoopia, tha eastsidazia, tray dee etc.
Mitä realistisempaa sen parempaa.. nyky blingbling meininki on suolesta!!

Ylikurittaja sanoi:

Ei millään pahalla mut Snoop on aika bling bling nykyään...:D

Luni sanoi:
Ei millään pahalla mut Snoop on aika bling bling nykyään...:D

Myönnän:rolleyes: , mutta se on vaan muuten niin helvetin hyvää.. Tarkoitin et yleensä tollainen suorasanainensetti uppoo!! :D

Ylikurittaja sanoi:
Myönnän:rolleyes: , mutta se on vaan muuten niin helvetin hyvää.. Tarkoitin et yleensä tollainen suorasanainensetti uppoo!! :D

Snoopin eka levy doggystyle ja doggfather on kovia,sen jälkeen tulleet on täyttä kuraa. bling bling alko snoopilla kun lähti death rowista no limitille.

SEAGRAM sanoi:
Aaah joku muukin kuuntelee Eshamia, se oli jopa mun sigu jollain pakkiksen esiasteella.

Eshamia on hyvä kuunnella kauheessa vitutuksessa. Ja ennen salia kun haluaa kunnon agret. Ja aina :D
Ostin just Eshamin A-1 Yola-levyn. Eshamin uutta tuotantoa on haukuttu mutta mä tykkään pirusti tästä. Tuli kanssa dvd mukana, melkein joka biisistä on tehty video. Vitun halpisbudjetilla tehtyjä ja se näkyy, mutta toi räkäsyys on mun mielestä pelkästään hyvä asia. Detroit on todella paskanen paikka. Mukavampi näitä on katsoa kun sensuroituja mtv-blingbling paskavideoita jotka näyttää kaikki samalta.
Siinä on asennetta kun Esham räppää pitkällä lippaalla varustetun Glockin kanssa Bangin' Dopessa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ylikurittaja sanoi:

joo muaki vituttaa noi nyky fintelligenssit ja 50centit. kyl niilt välil tulee joku kuunneltava biisi mut kyl nää "realistiset" vie voiton helposti.(eevil stöö, asa, petos jnejne.)

superpohje sanoi:
Onko täällä kellään Mc Solaarin Prose Combat levyä(1994).

Ai että on vaikea saada mistään.

ei edes ole, heti saa jos haluaa. liikkeen nimeä en viitsi tässä mainostaa, mutta löytyy helsingistä kyseinen liike.

Prose Combat löytyy esimerkiksi ebaystä. Helsingistä tuo levy saattaisi löytyä Funkiestista isolla todennäköisyydellä.

Ostin tänään sellaisen dvdn kuin Tupac Live at the House of Blues. Tuolla dvdllä esiintyy kaikki vuoden 1996 suurimmat deathrow artistit eli 2pac, Snoop Dogg, Tha Dogg Pound, Outlawz, Nate Dogg yms. Sanoisin, että parhaita konsertteja, mitä olen ikinä nähnyt. Kannattaa katsoa, jos löydätte kyseisen dvdn jostain.

Tällä kertaa kovia freestyle pätkiä:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3929649682405179704&q=2pac
http://video.google.com/videoplay?docid=-2774422588247747657&q=2pac
http://video.google.com/videoplay?docid=-3001603224882149761&q=2pac
http://video.google.com/videoplay?docid=5340405249901269542&q=notorious+big
Out on Bail on kova ja Biggie vetää helvetin hyvin tuossa viimeisessä pätkässä.

No perhana noitten linkkien takaahan löyty toi tupac is alive videoki mitä oon pitkää ettiny. :) Perhana ku pitää tehä tollasii videoit ja jotain salaliittoteorianettisivuja ja pistää ihmisten mielikuvitukset laukkaamaa. :wall:

Wanderer sanoi:
No perhana noitten linkkien takaahan löyty toi tupac is alive videoki mitä oon pitkää ettiny. :) Perhana ku pitää tehä tollasii videoit ja jotain salaliittoteorianettisivuja ja pistää ihmisten mielikuvitukset laukkaamaa. :wall:
Heh, mua on huvittanut tämä salaliittoteoria ja "7 day theory" jo vaikka kuinka kauan. Siis nämä jutut, että 2pac olisi ollut tulossa 7 vuoden jälkeen takaisin. Kyse on siis tästä teoriasta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_Day_Theory

Tämähän on ihan bullshittia ja mainoskikka. Tuon levyn alkuperäinen nimi on Makaveli: The Don Killuminati: The 3 Day Theory. Mulla on yksi kaveri, joka harrastaa promosinkkujen ja muiden harvinaisten äänitteiden keräämistä. Pyysin häntä skannaamaan kuvan yhdestä sinkustaan, josta näkyy tuo 3 day theory. Kaveri osti tämän sinkun ebaystä jokunen aika sitten.

Tämän sinkun kuva on liitteenä tässä postissa. Biisi on "Toss it up" ja tämä on promosinkku, jota on jaettu eri musiikkilehdille ja radioasemille ennen levyn julkaisua ja 2pacin kuolemaa. Kun 2pac aka Makaveli kuoli, levyn nimeä muutettiin ja julkaisua siirrettiin parilla kuukaudella. Tästä sinkusta näkee, että levyn alkuperäinen nimi oli The Don Killuminati: The 3 Day Theory.

Meni vähän :offtopic: mutta korjataan nyt kaikkien muidenkin tiedot. :)

Liitteet

• 2pac - toss it up.webp
    2pac - toss it up.webp
    50,8 KB · Katsottu: 203

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom