Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
modified sanoi:BodyCountin KKK bitch & evil dick ovat syy miksi ostin ainoan r a p levyni. Ei se toki oikeaa rap:ia ole.
Boxer-83 sanoi:Ei voi olla totta! En ollut koskaan kuullutkaan mistään Body Countista ,mutta tämähän on ihan älyttömän hyvää! Jotkut soolot tuovat mieleen jopa Iron Maidenin, sitten on punk-tyylistä tykitystä.
Ice-T on huippu
modified sanoi:Äijäilyä:evil: . Olisi hauska tietää onko olemassa naisia kehen toi uppoaa.
dear_a sanoi:Haista ite... :D ;)
Mun mielestä toi nyt vaan on jotenkin... no emmä tiedä... ihqu? Jotain siinä on, se söpö kuvaa sitä hyvin. Vähän niinkuin Suomi-versio Jay-Z & Beyoncén biisistä Bonnie&Clyde '03, joka sekin on mun favourite. :D
Edit: Etkö muka itse lämpenis tosta... :D
Jute sanoi:Eiks toi oo aika ihquu :D
Jute sanoi:Kapasiteetin Pakko saada slut on mun mielestä puolet parempi :piis:
Kantsii tsekata, löytyy mm. Pommi vol.2:lta.
Eiks toi oo aika ihquu :D
Jute sanoi:Kapasiteetin Pakko saada slut on mun mielestä puolet parempi :piis: Kantsii tsekata, löytyy mm. Pommi vol.2:lta.
Eiks toi oo aika ihquu :D
VoimaSuomi sanoi:Anteeksi kaikki rap-musiikin ystävät, joita olen loukannut ja en tuu jatkossa postaan paskaa tänne aiheisiin :itku: , jotka eivät kuulu minulle!
Kiukuttaa vaan, että täälläkin Rap-osiossa nimiä mainitsematta on ihmisiä perse pystyssä tuolla roinafoorumilla kysymässä millä aineella saa voimaa ja sit vielä kisaa IPF:ssä :curs: ja sit haukutte täysin natua nostajaa täällä pilkkaatte x10
Oon mäkin joskus Bomfunk MC:tä kuunnellu (rappia?) Joten kiitos ja anteeksi ! :0:
Joo kertaalleen vielä anteeksi ja rockmiehiä ite kanssa ja tsemppiä sulle myös Sotkamoon ja tuu moikkaa jos en tunnistaRRKalle sanoi:No se natuus ei varmaan tähän liity mitenkään, vai?
IMO fiksua käytöstä kyllä pyytää anteeksi, tulistuuhan sitä ihmiset jos omia lempikappaleita haukutaan. Musiikki on makuasia ja eri ihmiset näkee musassa eri asioita. Ite olen rokkimiehiä ja pidän esim Antti Tuiskua paskana, muttei se ole pois multa jos Antti Tuiskusta joku saa jotain irti.
Tsemppiä vaan VoimaSuomelle, eiköhän se 300 Sotkamossa viimeistään maasta nouse, tulen sitten selkään taputtelemaan.
Leelucky sanoi:Cypress Hill:n Dust on aika villi biisi. Pistää true "rähinän" mulle päälle salilla
VoimaSuomi sanoi: