Eli, aloittanut salilla hakemaan voimaa, ja en haluaisi uhrata tulevasta lihaskasvusta yhtään. Eli tulisiko kokonaan lopettaa lenkkeily? Tai entä jos tekisi lyhyempiä lenkkejä, kovalla vauhdilla? Jos haluaa kasvattaa lihaksia mutta myös juosta Cooperissa ok tuloksen, niin onko mahdollista treenata juoksua lyhyillä kovavauhtisilla lenkeillä? Esim. että 12-20 min juokseen niin paljon kuin lähtee, vaikka 4 x viikossa. Onko tässä terveydellisiä riskejä? Aiemmin tehnyt semmosia 45-70 min lenkkejä, intervallia välillä, mut suht tasavauhtista, joiden jälkeen olen aivan piipussa. Tappanee sen vähänkin lihaskasvun?
Mulle tuo Coopertulos tärkein, ei huvita mitään maratoneja juosta. Voiko Cooperia treenata juoksemalla pelkkää Cooperia?
Ja jos lenkkeilee puntin ohessa, kannattaisiko lenkit sijoittaa esim. lepopäiville? Vai onko kehon oltava täydellisessä levossa nuo päivät?
Mulle tuo Coopertulos tärkein, ei huvita mitään maratoneja juosta. Voiko Cooperia treenata juoksemalla pelkkää Cooperia?
Ja jos lenkkeilee puntin ohessa, kannattaisiko lenkit sijoittaa esim. lepopäiville? Vai onko kehon oltava täydellisessä levossa nuo päivät?