Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by DarkMarkDoom
Mulla on joskus selkätreenin yhteydessä laatta tullut suuhun, mutta olen sen kyllä niellyt.
Tässä jos missä on asennetta. Mitäs sitä nyt hyvää treeniä kesken jättämään yhden oksennuksen takia :thumbs:DarkMarkDoom sanoi:Mulla on joskus selkätreenin yhteydessä laatta tullut suuhun, mutta olen sen kyllä niellyt.
Tuo juuri. Veikkaan että jos on tapana oksennella niin mielummin jättäisi vaikka vähän varaa niihin treeneihin. Kehitys varmaan parempaa silti kuin se, että puskee parit tiputussarjat ja sen jälkeen supersarjan perään posliinin halailua.Mutta ei kannata oksentaa, se ei palvele lihaskasvua :D
Miten voi ruveta oksettaa ku maha on ihan tyhjä, sillä kuuluuhan 1-4 tuntia odottaa edellisestä ateriasta ennen harjoittelua, riippuen tietysti kui isost ruokamääräst puhutaan? ei mul ainakaan ikin rupee millään taval pukluttaa, juon ehkä vähän vettä samal ja ennen treeniä :D
Vaikka Hulkki niin sanookin, niin joka treenissä ei mun mielestä tarvitse oksentaa. Lihas kasvaa ihan kivasti, kun oksentaa joka toisen harjoituskerran jälkeen.