kova nousu kreatiinillä?

taitaa olla styrkkää tavaraa tämä reatiini.viime viikolla kyykky treeni 100kg kertaa 12,10 ja 10. sitten tällä viikolla tutut pienet raudat tankoon 100kg kertaa 20 plus 110kg kertaa 15 ja 15. sitten paikoillaan junnannut pena viikko sitten 117,5kg kertaa 5,5 ja 4. ja sitten tänään 120kg kertaa 7,6 ja 5. joskus aikoinaan käyttänyt myös kreatiiniä ja silloin en huomannut mitään tulos parannusta.nyt sitten noinkin traakinen nousu. tämä nykyinen on sellaista missä on myös tauriinia ja dextroosia..jotenkin tuntuu myös kiristävän vähän pinnaa :curs: tuo aine,ehkä se tauriini tai sitten joku on tehnyt jekun ja jauhanut ryssiä tonne sekaan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iso-erno sanoi:
tämä nykyinen on sellaista missä on myös tauriinia ja dextroosia..jotenkin tuntuu myös kiristävän vähän pinnaa :curs: tuo aine,ehkä se tauriini tai sitten joku on tehnyt jekun ja jauhanut ryssiä tonne sekaan..

Mikä merkki on kyseessä?

kiristaa pinnaakin oikein, voi herran jumala naita juttuja :rolleyes:

mulla ei kreatiini muuta tuloksia suuntaan eika toiseen, naamaan tuo kivaa nestepohoa kyllakin. ikina en enaa pista rahaani moiseen roskaan.

Xavier sanoi:
kiristaa pinnaakin oikein, voi herran jumala naita juttuja :rolleyes:

mulla ei kreatiini muuta tuloksia suuntaan eika toiseen, naamaan tuo kivaa nestepohoa kyllakin. ikina en enaa pista rahaani moiseen roskaan.
niin minullakin ennen,mutta nyt toimii todella hyvin..ja sen vuoksi mielessäni herääkin ajatus,että se keltä ton purnukan aikoinaan sain on melkonen happo,joten jos se on rikastanut tota jollain muulla.. kohta salille ja vuorossa yläselkä ja epäkkäät,joten näkee onko niihin toistoihin tullut lisää.. kovia reenejä.. :kuola:

iso-erno sanoi:
niin minullakin ennen,mutta nyt toimii todella hyvin..ja sen vuoksi mielessäni herääkin ajatus,että se keltä ton purnukan aikoinaan sain on melkonen happo,joten jos se on rikastanut tota jollain muulla.. kohta salille ja vuorossa yläselkä ja epäkkäät,joten näkee onko niihin toistoihin tullut lisää.. kovia reenejä.. :kuola:

No eipä tuo vielä kovin kova nousu ole, ihan mahdollista "rikastamattomallakin kreatiinilla!. Jos sitä on rikastettu steroidilla mitä en usko, mutta kuitenkin sen purkin jälkeen lähtisi tulokset ja kaikki laskuun, koska et tietenkään vetäisi mitään palauttavia :)

Kipi I sanoi:
No eipä tuo vielä kovin kova nousu ole, ihan mahdollista "rikastamattomallakin kreatiinilla!. Jos sitä on rikastettu steroidilla mitä en usko, mutta kuitenkin sen purkin jälkeen lähtisi tulokset ja kaikki laskuun, koska et tietenkään vetäisi mitään palauttavia :)
Laskee ne krean kanssa nousseet tulokset samalla lailla kun krean käytön lopettaa. Mulla tuo muutaman prosentin lisän painoihin, mitkä tippuu pois vähän ajan päästä jos käytön lopettaa.

Oliko kyseisessä purkissa mahdollisesti sinetti paikallaan. Mulla ainakin krea toimii en tiedä siitä sitte onko se enemmänkin sitä lumevaikutusta, kun kuvittelee sen toimivan.

Dopey sanoi:
Laskee ne krean kanssa nousseet tulokset samalla lailla kun krean käytön lopettaa. Mulla tuo muutaman prosentin lisän painoihin, mitkä tippuu pois vähän ajan päästä jos käytön lopettaa.

Tarkoitin lähinnä että jos otat roinaa etkä palauttele, niin mitkä on seuraukset ;)

iso-erno sanoi:
jotenkin tuntuu myös kiristävän vähän pinnaa :curs:

Varo ettei iske päälle krea-agre. Ilmenee yleensä yllättävinä raivo kohtauksina... :D

Et sitten muuta syytä ole keksiny parantuneille tuloksille kuin kreatiini? Olisikohan mahdollisesti syy jossain muualla? Mutta pääasia, että mies kehittyy...

Jeps, nyt vaan varot ettet saa mitään kohtausta ja lähde testoin terästetyn kreatiinin vaikutuksen alaisena pahoinpitelemään viattomia mummoja kaupungille. :rolleyes:

Kreatiini on kuin vanha ystävä joka lähtee lomalle parin kuukauden välein ja pysyy poissa pari kuukautta. Mitään hyötyä siitä ei ole, mutta aina on hauska tavata. :)

Kreatiini ainakin mulla on aivan must massakaudella, sillä sen tuoma pieni jeesi voimiin ja neste auttavat viemään tiukempia treenejä läpi. Sen vuoksi en ikinä vähättelisi kreatiinin hyötyä naturaali treenissä.

Itselläni ilman kreatiinia alkavat paikat kovassa treenissä helposti tuntumaan liian kuivilta ja tukkoisilta. Kunnon kreatiini pöhön saattelemana lihakset pysyvät treenatessakin vähän kuin elastisimpina. ;)

Kauankohan kestää, että ylimääräinen kreatiini poistuu kehosta? Olettaen vaikka, että ylläpitoa on ollut n. 4kk.

TRENT sanoi:
Kauankohan kestää, että ylimääräinen kreatiini poistuu kehosta? Olettaen vaikka, että ylläpitoa on ollut n. 4kk.
Joku ~3 viikkoa kestää lopettamisen jälkeen (tarkistin googlella).

juu.selkäreeni takana isommilla raudoilla ja pidemmillä sarjoilla,sekä mukava pumppi.yksi annos tuota sisältää 1000mg tauriinia,joten siitä se hermostuneisuus/sormien tärinä johtuu.näin ainakin olettaisin.

iso-erno sanoi:
juu.selkäreeni takana isommilla raudoilla ja pidemmillä sarjoilla,sekä mukava pumppi.yksi annos tuota sisältää 1000mg tauriinia,joten siitä se hermostuneisuus/sormien tärinä johtuu.näin ainakin olettaisin.

1g tauriinia ei kyllä vaikuttane ihan mitenkään. Itselläni menee enne reenejä moninkertainen määrä ihan normaalisti ja kokeillut olen reilumpiakin määriä. Mitään hermostuneisuutta/tärinää siitä en minä kyllä saa. Virtaa kyllä tulee varsinkin kun kofeiinin ja guaranan kanssa ottaa ja hien eritykseen tuntuu joku yhteys olevan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom