kova nousu kreatiinillä?

juu tänään kyykky taas kulki verrattuna edelliseen treeniin esim 130kgx 10,joten aika hyvää tavaraa,tosin purnukan pohja jo näkyy,joten tilasin lisää.mutta eri valmistajan,saa nähdä toimiiko yhtä hyvin..olen viime aikoina tehnyt jokaisessa lihasryhmässä uusia ennätyksiä noin 15% voiman nousu,mutta toi kyykyn parannus on jotenkin uskomaton..pitkästä aikaa taas on mukava mennä salille,kun on tulokset nousussa..on välipäivät jäänyt pois..nytkin seitsemän päivää putkeen salia..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iso-erno sanoi:
juu tänään kyykky taas kulki verrattuna edelliseen treeniin esim 130kgx 10,joten aika hyvää tavaraa,tosin purnukan pohja jo näkyy,joten tilasin lisää.mutta eri valmistajan,saa nähdä toimiiko yhtä hyvin..olen viime aikoina tehnyt jokaisessa lihasryhmässä uusia ennätyksiä noin 15% voiman nousu,mutta toi kyykyn parannus on jotenkin uskomaton..pitkästä aikaa taas on mukava mennä salille,kun on tulokset nousussa..on välipäivät jäänyt pois..nytkin seitsemän päivää putkeen salia..

Raportoihan sitten tänne oliko mitään eroa purkkien välillä. Pitkäaikainen käyttö voi toisinaan laskea tehoa, joten sekin saattaa olla syynä, jos se toisen valmistajan purkki ei toiminut yhtä hyvin. Mutta raportoi ihmeessä:)

Kreatiinista on niin miljoona eri aihetta joten kysyn tässä.. Mitä eroa on kreatiini monohydraatilla ja kreatiini pyruvaatilla?

PaRadiSe- sanoi:
Kreatiinista on niin miljoona eri aihetta joten kysyn tässä.. Mitä eroa on kreatiini monohydraatilla ja kreatiini pyruvaatilla?

Paitsi että pyryvaatti on rutkasti kalliimpaa, on se ainakin myyntipuheiden mukaan paremmin imeytyvä ja tehokkaampi eikä sen pitäisi myöskään kerätä nestettä toisin kuin monohydraatti. Käytännön kokemusta mulla ei pyruvaatista ole, kun tavallinen monohydraattikin toimii ihan hyvin.

Doggoned sanoi:
Pitkäaikainen käyttö voi toisinaan laskea tehoa, joten sekin saattaa olla syynä, jos se toisen valmistajan purkki ei toiminut yhtä hyvin. :)

:anssi: Mihinkäs tälläisen väitteen oikein perustat?

Tanssiva Rosvo sanoi:
:anssi: Mihinkäs tälläisen väitteen oikein perustat?

Sanoin turhan yleistävästi (editointi ei ollut enää myöhemmin mahdollista, eikä kukaan näyttänyt puuttuvan tähän), mutta piti sanoa, että omaan kokemukseen sekä erään toisen henkilön kokemukseen. Elikkänsä ei minulla ole mitään yleispätevää selitystä tälle. Tyhmästihän tuo oli sanottu, koska kreatiinifosfaatti kuitenkin kuluu suhteellisen nopeasti kehosta, joten sen maksimaalista varastoitumista tuskin saavutetaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom