Kouvolan pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika79
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kyl mäkin kouvolalaiseksi ja kuntokeskus ykkösläiseksi tunnustauden vaiks stadiin oonki sieltä kylältä karannu. :)

Enpä oo käyny Ykkösel ja tuskin käymääkää :D
Tuli kylmii värei selkää hinnastost

Kuntosalit
Normaalihinta
Etuhinta

Kertakäynti
6,00 €
5,00 €

10 -kortti
45 €
40 €

KK -kortti (klo 9-15)
40 €
34 €

KK -kortti
43 €
38 €

3 KK -kortti
115 €
105 €

6 KK -kortti
210 €
175 €

12 KK -kortti
370 €
320 €

1 KK -Combikortti 50 €
3 KK -Combikortti 140 €

Mielummin käyn ilmaseks jäähallin salil ;)
Ja mut tunnistaa yleensä rusertavast hupparist tai sit "better bodies" tms salipaidast. Yleensä oon yhen tai toisen kaverin kans siellä.

Kuusaalta

Ykkösen lattioita ja ehkä myös laitteita kuluttelen...Ujona tyttönä alakerta on mulle parempi, vaikkakin usein haikailenkin yläkerran vapaita painoja ja muutamia laitteita...:nolo:

Kouvolassa asusteltu Ninnan kaa nelisen vuotta. Ykkösellä treenattiin alkuun, mut itse siirtynyt työpaikan salille, jossa muutamia kertoja viikossa pyrkinyt käymään. Ninnaan voi törmätä Ykkösellä edelleenkin. Tosin harventanut käyntejään :(

Mitäs se jäähallin sali maksaa Kouvolassa? en oo koskaan käynyt

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Joo jäähallin sali on ilmanen.

Pitäisiköhän sitä oikein alkaa puuhata jotain miitintynkää....?

:kippis1:

:kippis1: Kippistely on aina mukavaa. Mulle on jääny vähän sellainen olo näistä foorumimiiteistä yleensä, että joku 10% oikeesti saattaa tulla paikalle. Tätä kouvolan threadia kun kattelee, uskoisin ettei kannata isoa mestaa varata.:thumbs:

Nostetaas vanhaa keskustelua ylöspäin.

täällä ilmoittautuis yks "kouvolan pakkislainen" lisää. kävin tsekkaamassa lenkillä tuon ykköset salin ja hyvältä vaikutti. pitänee jonkin sortin kortti sinne hankkia.

tää menee sitten off topicciin mutta kysytään nyt... aloitin työt 1.3 kouvolan suunnalla ja tarttis asuntokin löytää aika pian. ajattelin ostaa pienen yksiön mielellään kouvolan keskustasta mutta aika vähän niitä näytti olevan tarjolla. onko mitään vinkkiä mistä sitä ei missään tapauksessa kannata ostaa tai vinkkiä mistä sen asunnon löytäis helpoiten?

Suppo, ilmasen salin saat jäähallin puntista ;)

tää menee sitten off topicciin mutta kysytään nyt... aloitin työt 1.3 kouvolan suunnalla ja tarttis asuntokin löytää aika pian. ajattelin ostaa pienen yksiön mielellään kouvolan keskustasta mutta aika vähän niitä näytti olevan tarjolla. onko mitään vinkkiä mistä sitä ei missään tapauksessa kannata ostaa tai vinkkiä mistä sen asunnon löytäis helpoiten?

Ostaa, ei vuokrata? Netistä katsot kaikki sivustot, kuten Etuovi, Oikotie, Skv, Opkk, Huoneistokeskus, Kiinteistömaailma, mitäs niitä kaikkia nyt onkaan? Luulisi että löytyy helpolla. Tosin, miksi sen yksiö pitää olla, eikö kaksio kelpaa? Hinnoissa tuskin on paljoakaan eroa. Täällä suht edullista joten en itse ainakaan menisi haaskaamaan rahojani 'vain' yksiöön.

Vuokralla jos haluat olla niin täällä on perinteiset kaupungin vuokratalot [löytyy netistä], Satot, Vvo:t, Laatuasunnot ja läpä läpä lää vaikka mitkä määrät kaikkea. Samoin asumisoikeusasuntoja.

Mielestäni lähes kaikki Kouvolan alueet kelpaavat asumiseen, varsinaisia paskaloukkoja ei ole. Eskolanmäki taitaa tällä hetkellä olla huonoimmasta päästä. Siellä paljon kaksioita kokoajan myynnissä, eivätkä mene kaupan. Se kertonee jo jonkun verran:rolleyes: Pari tuttua asuu siellä ja aika ajoin on rauhatonta kuulemma, ammuskellaan parvekkeilta ja ajellaan autolla öitä myöten pitkin pihoja ja mustalaiset mekkaloi [siellä suurin keskittymä]. Mutta, tämäkin kuitenkin sitten vain parin kadun ongelma, Eskolanmäessä on myös kauniita ja rauhallisia rivitalo-, ja omakotikeskittymiä ym. Mielestäni vain aika kaukana kaupungista.

Lehtomäellä on joskus ollut paska maine, mutta sieltäkin ongelmia taitaa olla vain Salmentöyryntiellä [joka ovat Lehtomäen toisessa laidassa ylä ja alatie, sieltä pöllitään joka viikko autoja], sekä parissa erillisessä kaupungin vuokratalossa [ovat kasanneet kaikki jätteet samaan paikkaan]. Muutoin Lehtomäessä on kauniita rivitalo-, ja pienoiskerrostaloasuntoja [nytkin muuten pari saunallista pikkukaksiota myynnissä kauniista taloista], sekä Kouvolan hienoimmat ja kalleimmat omakotitalot/tontit [Ruuhikaari]. Tämä sijaitsee n. 3km keskustasta.

Viitakumpu sekä Pikku-Palomäki voivat olla myöskin joiltain taloiltaan kyseenalaisia, mutta nämä ovat myöskin sitten aikalailla yksittäisiä tapauksia. Pääosin joka paikassa asuu tavallista ja hyvin toimeentulevaa väkeä, paskasakin levinneisyys on vain laajin kaiketi siellä Eskolanmäessä, muualla se on saatu rajattua vain pariin taloon tai tiehen.

Aika rauhallisin mielin voit varmaankin sitä asuntoa hankkia. Pistä tänne infoa jos on jtn mielessä tai kysyttävää noista asuinalueista.

Tsekkaa tuolta jtn: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kouvola

Edittiä: Niin ja ei tämä nyt mun mielestä erityisen :offtopic: ole. Tämä thread kuitenkin Kouvolan pakkislaisista, joten eiköhän täällä voi keskustella kaikesta Kouvolaan liittyvästä.

Kiitos MissEvilEvelle tuhdista tietopaketista!

tilanne on se että ajattelin ostaa yksiön ku mulle jää helsinkiin kolmio (tai oikeammin 50% siitä) maksettavaksi. Oon siis ajatellut siten että olen vkot töissä ja asustelen sitten sen ajan siellä kouvolassa. työn puolesta joudun reissaamaan paljon mutta työpöytä on kouvolassa joten olis hyvä olla jonkunmoinen asunto siellä. vuokrata ei taida kannattaa, halvemmalla taitaa päästä ku ostaa asunnon...

kaksiokin käy, jos sopiva löytyy. kaikki on vaan tullut sen verran äkkiä etten oo ehtinyt paljon miettiä. netistä olen katellut asuntoja ja eskolanmäellä niitä näyttää olevan paljon tarjolla. itse näiden kommenttien perusteella mietin että yrittäisin saada keskustasta asunnon niin sen sais myytyä /vuokrattua myöhemmin.

Se miittikin vois olla jees, en meinaan tunne ketään ko alueelta... :)

Suppo, ilmasen salin saat jäähallin puntista ;)

Missäs se siel jäähallis on se punttisali, en oo koskaa käyny siel, mistä sen löydän? ja minkätasonen ja kaltainen se sali siellä on? Pitää kesällä hommata itelle uus kotisali, kun suomeen tulen, ja vaikka pääsisin opiskelemaan, niin pitää viikonloppuina aina joskus kuitenkin omata hyvä treenipaikka kouvolasta/kuusaalta..

Mikäli tiedät missä on painitatami tai nyrkkeilykehä/sali niin siellä. Kyllä siellä joku opastaa jos et löydä. Ässätornin puolelt kun tullaan ja mennään ales siihen tunnelintapaseen missä on ovia niin yhessä ovessa lukee painisali tms. niin siellä on.
Sunnuntaina 15-16 mais pääsee kyl treenaamaan ihan rauhassa - ainaki nyt kun käyny. Kesäl tosin porukka kuulemma laiskottelee enemmän eikä käy sielä kovilla helteillä niin saa rauhassa heilua.
Laitteita täällä on ihan mitä tarvii loitontaja ja lähentäjälaitetta lukuunottamatta. Ylätalja, alatalja ja ristitalja. 2 kyykkäyspaikkaa + hack-kyykky. 2 tasapenkkii, yks vinopenkki ja 2-3 säädettävää penkkii ja 1-2 irtotasapenkkii mitä voi roudata siel. Tankoi siel on kaikenlaisii zeta, suorii, kapeit "mavetustankoi" ja vapait painoi ihan hyvin - niin rautasia kun näitä muitakin vähän enemmän. Kiinteitä käsipainoja 45 kiloo asti muistaakseni ja yks pari sellasia säädettäviä johon saa mätättyy niin paljon kun keksii (ei oo itel ollu tarvetta.)
Sali on siis julkinen palvelu että ei maksa mitään - toisin kun muut salit Kouvolas. Vaikka on julkinen niin ei ole mitään ryysistä täällä yleensä ainakii jos menee mahd. aikasin sinne. Viikonloput saa reenata rauhas. Ja on ihan laatu paikka. Ei muuta valittamista kun joku arkipäivän ryysis.

PS. Ei ole paikoista puutetta ellet ole tottunut kaikkiin laiteyleellisyyksin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom