Kouvolan pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika79
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
kiitos:)
mä kun matkailen suomensuuntaan, niin käyn tsekkaamassa, sehän kuulostaa hyvältä salilta, verrattuna vaikka urheilupuiston uimahallin "saliin"
taitaa tulevaisuudessa Indica löytyä jäähallin salilta.. ja en mä niin ole laiteihmisiä. Vapaat painot ne miehen tiellä pitää, joku reidenkoukistaja ja ojentajalaite nyt on ihan hyvää täydennystä jalkatreeneille, ylä ja alataljaa tulee kanssa kiskottua, mutta siihen ne nyt jääkin. Eli en mä noista laitteista niin perusta. Kuulostaapa kyllä ihan priimapaikalta..

Kouvolasta. Treenipaikkana Ykkönen.

Siru: rohkeasti vaan yläkertaan treenaamaan!

Nostetaas tätä mulle ajankohtaista aihetta ylöspäin... käykö kukaan tuolla funfit salilla treenaamassa? ostin kortin ykköselle jo mutta huomasin vaan kävelyllä että siinäpä on toinenkin sali.

Funfit

Olen ovelta käynyt kurkkaamassa.. aika pieneltähän tuo sali vaikutti, mut ei se taida ihan satujumppapaikka olla.. No, mene ja tiedä. Täytyis varmaan käydä ensin kokeilemassa treeniä siellä;)

Kesällä kävin ite jonkun kerran tuolla Funfitillä, kun jäähallilla oli niin tuhottoman kuuma. Ihan ok-paikka, ei mikään ihmeellinen kuitenkaan..

Itse olen käynnyt urheilupuiston uimahallissa salilla. Ihan hyvä paikka opiskelijoille. Voisihan sitä käydä jäähallissakin kokeilemassa.

FunFitistä:

Paikkana uskomattoman pieni. Ykkösellä koneisiin saa laitettua normaaleja levypainoja, noissa laitteissa on taas omat pakat eli ei välttämättä kovin hyvä juttu.

Suurimpana ongelmana pitäisin sitä että yleensäkin painoja on aivan liian vähän, ainakin miehille. Siellä kun alkaa jtn kovaa kyykky-, tai penkkisarjaa tekemään niin joutuu viemään about kaikki painot ja jos salilla on muita niin se ei oikein toimi että varaa kaikki lätkät itselleen. Käsipainojakaan ei ole riittävästi, loppuvat n. 30kg... ongelmia siis voi tulla näissä.

Eiköhän tuo FunFitin sali ole vain semmoinen missä käydään vähän räpeltämässä jumppailun sivussa, siellä tuo punttisali ei ole tarkoitettukaan ykkösasiaksi ja vetonaulaksi vaan ne on ne muut jutut.

Positiiviset kommentit jäänevät siihen että siellä on ihan hyvä penkki.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mäkin olen käyny uimahallin salilla.. Aika penkkisuorituksia siellä oon nähny, hartiat penkissä, muu vartalo 15 senttiä irti, jalat maassa, 85 tangossa ja noi kaverukset jotka teki *runkkupenaa* siellä kerranki 45 minuuttia putkeen puhu vielä kaikista latausjuomista sun muista. Sällit sais laittaa tekniikkasa kuntoo, ei siin et nostetaa iha päin v###ua mukaisoja rautoja ole mitään hienoa, kehittyisvätkin jos tekisivät oikein... Jos te nyt ittenne tunnistatte tästä, niin en mä pahalla sanonut tota. Ainoa vika siinä on, että jos alottelevat treenaajat kattoo mallia, miten muutamat siellä saliliikkeitä tekee, varsinkin kyykkyä, niin se ei ole hyvä. Kyl mä ainakin kouvolassa tehdyt treenit siirrän jäähallille. Uimahallissa, vaikka ei se kallis ole, on aika niukanlaisesti painoja, ja penkkiä saa jonottaa.. Noi nyt on kyllä ihan muutamalta kerralta nähtyjä huomioita sieltä. eikä pidä yleistää yhden kaverin parin havainnon vuoksi. En sano että siellä tollasta on, mä vaa oon sattunu samaan aikaan muutamankin omanlaatusen tekniikan näkemään

Uimahallin salista...

Heh, nyt sen joku sanoi. Mietin jo monesti että kommentoinko vai en, joten sanotaan nyt...

Olen tosi yllättynyt että uimahallin 'sali' on edes otettu näihin keskusteluihin mukaan, ja että siellä ylipäätään kukaan käy :eek:

Tosiaan saleista, kuntosaleista, ja uimahallin 'salista' ei mielestäni voi edes samassa lauseessa puhua. Pidän tuota mestaa kyllä salien pohjanoteerauksena. Hyvä jos jollekin painot riittää, kehittymisen varaa tuskin siellä paljoa on. Täysin hanurista koko mesta IMO... :rolleyes:

Mun mielestä se ei ole hyvä paikka edes aloittelijoille, sopinee ennemmin uintia harrastaville papoille ja mummoille jotka haluaa hieman jtn lihaskuntoa käydä harjoittamassa joskus vesijumpan yhteydessä...

Täysin rahan perusteella ei kannata salia valita, ja ilmeisesti jäähallikin on ilmaisena (?) parempi vaihtoehto.

Niin, eipä siellä kyllä ole kun ihme satujumppaajia, Paras/pahin miten nyt vaan, mitä mä olen kyllä koskaan salitouhuissa nähnyt, on sellanen ihan aika nuor kaveri treenasi, että se laitto tankoon vitoset päihin, lukot kiinni, ja alko nostamaan kädet alhaalla, veti sen pään päälle, muljautti kipeen näkösesti painot niskantaakse ja siitä selän taakse kädet suoriksi, sitten päinvastasessa järjestyksessä tuo setti, sillä liikkeellä se sitten teki sarjaa.. En kehdannu kysyä että mitä ihmettä se tekee oikein, mun silmiin toi nyt oli oudonnäköstä olkapäänhajotusjumppaa, mutta jos siinä nyt on joku viisaus takana, niin en mä sano että se huono juttu on, mä en kyllä käsitä että mitähän ihmettä siinä haettiin. Näytti aika ihme vemputukselta.

Jos nyt luet tätä, niin en mä taaskaan ilkeydellä ja viekkaalla vääryydellä sanonu, mutta mun silmiin hmm. mielenkiintoinen treeniliike:)

edittii, ei mulla ees taivu kädet lähimainkaan niin

Viimeksi muokattu:
Niin, eipä siellä kyllä ole kun ihme satujumppaajia, Paras/pahin miten nyt vaan, mitä mä olen kyllä koskaan salitouhuissa nähnyt, on sellanen ihan aika nuor kaveri treenasi, että se laitto tankoon vitoset päihin, lukot kiinni, ja alko nostamaan kädet alhaalla, veti sen pään päälle, muljautti kipeen näkösesti painot niskantaakse ja siitä selän taakse kädet suoriksi, sitten päinvastasessa järjestyksessä tuo setti, sillä liikkeellä se sitten teki sarjaa.

Jooh onhan noita tullut todistettua. Mutta eipä itsellänikään liikkeet ole mistään parhaammasta päästä. Itselleni ainekin voi tulla sanomaan jos kyykkääminen näyttää hieman ihmeelliseltä* Mitä vittuu sä jätkä duunaat:D
Jooh pitää kyllä mennä jäähallin sali tyyppäämään jos se on parempi.

Tällain mini-gallup; mihin aikaan päivässä liikutte saleilla?
Ite arkena yrittää mennä heti koulun jälkeen ja sunnuntai taas vähän myöhempää. Oppinu tuntemaa koska jäähallil on lössii eniten :D

Ite oon tuolla uimahallin salilla käynyt ja omasta miielestä harrastelijalle suht. ok. mesta. Käsipainoja ei tietty ole kuin 30 kg:hen asti ja siellä tosiaan käy noita satunnaispenkkaajia aika paljon, mutta salin vaihtoa olen tässä viime aikoina ajatellut. Jäähallin salilla olen käynyt, mutta se ei oikein innostanut.. Mikähän se sitten olisi ? Ykkönen on hintava, mutta laadukas, siellä muutamia kavereita treenaa. Saa ehdottaa. Ja uimahallin salista vielä (puhutaahan siis urheilupuistosta) Omasta mielestä laitteet on laitettu "väärille" paikoille, esim. kyykkäysteline on siellä ihan nurkassa eikä peiliä ole lähellä taas scotti penkki on peilin edessä jne. Yhdyn kyllä kommentteihin, että eihän se parhaasta päästä ole, mutta se treenaaminen ei aina tarvitse niitä huippulaitteita vaikka nekin vaan helpottaa, mut kyl se on omasta pääkopasta kiinni :) (ei vittuiluna) =)

Sit tohon murentajan minigalluppiin vastaus: Aika riippuu paljolti miten myöhään töissä menee jne. mutta iltaan yleesä painottúu

Murentajan galluppiin vastaus että iltasella... oon aika paljon reissussa enkä ehdi käymään "säännöllisesti". klo 18-20 välillä. tai oikeammin tää oli ajatus, vielä en oo ykkösellä käynyt kuin kerran.

Eka posti, näin.

Nostelen ihan kysyäkseni, että onko jollakulla tietoa jäähallin salin aukioloajoista? Kesälomiksi pitäisi palata koti-kotiin Espooseen, mutta vielä ehtisi käydä vähän paikkaa ihmettelemässä. Ilmainenkin kun on. Meikähän ei tässä vaiheessa tarvitse käsipainoja kuin 20 kiloon asti, hyvänä päivänä.

Onkos muuten kokemuksia tuosta Mansikka-ahon liikuntahallin salista? Sijainti sopisi loistavasti.

pe 11.00-18.00, la 10.00-18.00, su 10.00-17.00

Ainaki pitäs olla.

Nyt ku niist saleist puhutte niin, nää koskee Kuusankosken salei, Kouvolas en oo kertaakaa käyny, no kerran ykkösel.

Uimahallin sali on totaalisen paska, pelkkii koneit, ei vapait painoi ollenkaa. Reiden ojentaja/koukistaja, ala/ylätalja, penkki, jalkaprässi, peckdeck, leuanvetotanko. Siin about sen paikan laitteet muistaakseni, lisäks siel on saatanan kuuma kun sielt uima-altaist tulee höyryt (tms) sinne.

Urheilutalol uusittii vuos pari sitte kaikki laitteet eli aika hyvä mesta.

Kalliosuojaa (jossa itekki kävin.. Ja tuun käymää ku armeija on ohi) uusittii ykkössalin laitteisto, ja nytte 9kk aikaan mitä armeijas oon ollu, ni kuulemma kakkossalin laitteisto uusittu ja vissii ykkössalille tullu kans jotain vempeleit lisää.

Sit taas Kuntomekast en tiiä mitää ku en oo käyny, enkä taida käydäkkää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom