Koulutapaturmia (ei haittaa, vaikka olisi legendaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi jumalauta, miten voi olla noin vähä-älyisiä pikku räkänokkia tässäkin maassa! Toivon, että kasvat aikuiseksi joskus ja opit ymmärtämään, miten ihmisten tulee käyttäytyä.

?????
Perusteletko?
Kaikki noista jutuista tapahtui hyvässä hengessä, ja oltas vaikka tukahdutettu liekit itsellämme, jos jotain olis sattunu... ei oltu niin vastuuttomia.

edit: tai antaa olla, ei tarvi perustella tai mitään. jokanen ajatelkoot mitä ajattelee <3

Legendaarisin on tietysti se pesäpallo kiveksille ala-asteella! :lol2:

Eli luokan isoin kaappi (löi ihan saatanan kovaa ikäisekseen, JOS osui) täräyttää etukentän kaveria suoraan kasseille (ainakin osittain) sellaisella voimalla, että oksat pois. Ikinä en ollut etukentällä ennen tuota enkä todellakaan tule olemaan tuon jälkeen. :D

Toinen juttu, tällä kertaa itselle tapahtunut, eli tämä sama pallo-kasseille-tyyppi koripalloa pelatessa rikkoi minua vastaan ja suuttui niin vietävästi kun joutui luovuttamaan pallon minulle (en tiedä meneekö säännöt oikeasti noin, mutta siinä pelissä meni). Kaveri heitti pallon edessäni maahan vietävän kovaa ja yllätys yllätys sieltähän se pallo pomppaa takaisin ylös ja suoraan meikäläistä naamariin. Hetken aikaa heittää päässä, mutta ei siitä sen enempiä tullut - myöhemmin vain naurattanut. :lol2:

Ja tietenkin opettajalta (3.-6. luokat) oli sormet lyhentyneet työn myötä ja pari taisi puuttuakin. :D

Kävin ala-asteella lappuhaalareitten kanssa pissalla. Tiedätte varmaan missä ne henkselit ui...

Ole siinä sitten koko loppu päivä pissasin henkselein koulussa...

:D

Me oltiin joskus ysillä pelaamassa säbää liikuntatunnilla ku yks tunnetusti kaikkialla kusipäisesti käyttäytyvä tyyppi alko haastaa riitaa. Koitin sitte vähän rauhotella ni tämä kävi käsiks ja alko potkimaan. Ite en alkanu potkimaan, pidin vain rinnuksista kiinni, ettei tyyppi tulis naamalle. No sitte tämä tyyppi potkas _melkeen_ kasseille ja mulla kilahti. Löin sitä yhesti naamaan, tyyppi lens seinään ja meni tajuttomaks. Olo oli aika ??? ku kaikki opettaja mukaanlukien vain tuijotti hiljaisena. No, siitä sitte puhutteluun jossa setvittiin asiaa. Ei ees jälki-istuntoa tullu... Minä menin sitte puhuttelun jälkeen jatkamaan peliä ja toinen tyyppi vietiin terveyskeskukseen tarkkailtavaks loppupäivän ajaksi.

Jep, jos jollain ammutuista olisi olleet piilolinssit päässä, maksaistte loppuelämän sokeutusmiskorvauksia :rock:

Juurikin näin, huomaa taas kuinka loppun asti näitä asioita ajatellaan. Toivottavasti ensi kerralla tuo yläaste poppoo ajattelee pidemmälle.

"Mehän vaan pelleillään ja jekutetaan, ei tässä mitään voi sattua" -kuuluisia viimeisiä sanoja

viime viestistä jäi yks aika outo sattuma tai onnettomuus kirjottamatta: Ala-asteella raamattu alko palamaan kesken tunnin :rock: syynä oli se, että ko. tiiliskivi oli jääny piirtoheittimen päälle, se peilihomma auki ja aurinko paisto suoraan siihen:D

Ite olin vitosella ja kutosen "isot pojat" hyppelivät keinuista pituutta. Eräs otti kovat vauhdit, ja korkealta hyppäsi, kämmäsi jotian ilmassa ja polvet edellä jäätikköön. Molemmat polvilumpiot palasiksi ja jalat kipsiin.

Ala-asteen opettajani, joka ei erityisemmin pitänyt minusta, kirjoitti monta vanhempieni mielestä ratkiriemukasta jälki-istuntolappua. Paras oli kun koulun liikuntatunnilla pelasimme pesäpalloa ja olin lyöntivuorossa. Sieppariksi oli tietenkin lyöty paikallaan kädet sivuilla seisova kympin oppilas.(ei tarvitse varmaan mainita että se oli se hiljainen hymyilevä tyttö?) Löin sitten pomppulyönnin, eli löin alaviistoon. Pallo kimposi maasta suoraan tyttöä kasvoihin kun tyttö ei ollenkaan seurannut peliä, oli vain kiltisti paikallaan.

Kasvoista ei mikään rikkoontunut, kun kyseessä oli tennispallo, mutta k.o. tyttö alkoi tietenkin itkeä. Kukapa 5-luokkalainen kilttityttö olisi tottunut siihen, että naamaan tulee osumaa? Noh, jahka tyttö oli saatu kotipesän taakse istuskelemaan, niin opettaja kävelee ykköspesälle, jossa olin.

"Tämä on sitten jälki-istunnon paikka. Löit tahallaan kasvoihin. Tähtäsit oikein kasvoihin." Istuinkin samana päivänä jälki-istunnon. Edelleen minulle on hämärän peitossa, että mistä ihmeestä löytyy niin taitava pesäpallon lyöjä, että se osaa tähdätä 10m päässä olevaan 10cmx20cm kohteeseen maan kautta lyöntinsä.

Kyseiseltä opettajalta istuin mm. jälki-istunnon koska söin kaverin lautaselta ruokaa, jota hän ei itse halunnut syödä. Toisen mokoman kun laitoin leivän päälle salaattikastiketta.

Aika vähällä selvisin.. Vahingos kerran pudotin pesismailan kaverin päähän ku se oli kumartunu nostaa jotai palloo tyyliin.

rättikässäntunneilla jengi veti harvase tunti ompelukoneen neulan sormesta läpi.

Ala-asteen opettajani, joka ei erityisemmin pitänyt minusta, kirjoitti monta vanhempieni mielestä ratkiriemukasta jälki-istuntolappua. Paras oli kun koulun liikuntatunnilla pelasimme pesäpalloa ja olin lyöntivuorossa. Sieppariksi oli tietenkin lyöty paikallaan kädet sivuilla seisova kympin oppilas.(ei tarvitse varmaan mainita että se oli se hiljainen hymyilevä tyttö?) Löin sitten pomppulyönnin, eli löin alaviistoon. Pallo kimposi maasta suoraan tyttöä kasvoihin kun tyttö ei ollenkaan seurannut peliä, oli vain kiltisti paikallaan.

Kasvoista ei mikään rikkoontunut, kun kyseessä oli tennispallo, mutta k.o. tyttö alkoi tietenkin itkeä. Kukapa 5-luokkalainen kilttityttö olisi tottunut siihen, että naamaan tulee osumaa? Noh, jahka tyttö oli saatu kotipesän taakse istuskelemaan, niin opettaja kävelee ykköspesälle, jossa olin.

"Tämä on sitten jälki-istunnon paikka. Löit tahallaan kasvoihin. Tähtäsit oikein kasvoihin." Istuinkin samana päivänä jälki-istunnon. Edelleen minulle on hämärän peitossa, että mistä ihmeestä löytyy niin taitava pesäpallon lyöjä, että se osaa tähdätä 10m päässä olevaan 10cmx20cm kohteeseen maan kautta lyöntinsä.

Kyseiseltä opettajalta istuin mm. jälki-istunnon koska söin kaverin lautaselta ruokaa, jota hän ei itse halunnut syödä. Toisen mokoman kun laitoin leivän päälle salaattikastiketta.

Mä olin ala-asteen tokalla ehkä meidän luokan paras pesiksen lyöjä ja minä kurja pamautin vahingossa suoran lyönnin yhtä tytsää naamaan... :(

Jälki-istunnossa tuli oltua muutamaan otteeseen kun tappelin yhden tosiärsyttävän somalin kanssa. Tällä kaverilla oli tapana kääntää silmäluomet jotenkin ympäri ja tulla sitten ärsyttämään työntäen niitä kamalia silmiä joka paikkaan.

Ysillä yhden päivän saldoa, oltiin just opittu uus temppu:

Odoteltiin tunnin alkua, ja muutama seiskaluokkalainen meni luokan vieressä olevaan tietokonehuoneeseen, joten ajateltiin jekuttaa niitä... Meitsi oven taakse (turvallisen etäisyyden päähän, of course) hiuslakkapullon ja sytkärin kanssa, ja kaveri koputtamaan oveen. Ne löi oven aika nopeesti kiinni sen avattuaan, kun tuli ehanat lieskat naamalla. Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen sillä kakaralla.

Äidinkielen tunnilla puolestaan koputin kaveria olkapäähän takaapäin, ja päänsä käännettyään myös hän sai tuta hiuslakkaliekit kasvoillaan.

Ja paras viimeiseksi (suosittelen kokeiltavaksi, mutta en ota vastuuta jos kämmäätte):
Huomattiin poikien vessassa sellanen käsienkuivaajapuhallinhäsmäkkä, minkä suuttimen pysty kääntämään ylösalasin... Hiuslakkaa puhaltimeen, suutin ylösalasin, sytkäri eteen, ja kone päälle. Aivan u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-t lieskat kattoon :o
viihdytettiin itseämme varmaan tunti tällä tempulla.

Top kolme siltä päivältä, muutakin varmaan tehtiin, mutta evm.

edit: Eihän tämä viesti nyt kyllä tuohon topikin otsakkeesen liittynyt, mutta mitäpä tuosta.

:offtopic: Ompas nyky ysiluokkalaiset tyhmiä, ei vielä mun aikana noin säälittävää porukkaa ollu. Taidatte olla koulun "kovimmat" jätkät.:jahas:

Tuli taas eräs tapaus mieleen viidenneltä luokalta, kun oltiin leirikoulussa. Meressä oli aika perseestä olla, kun oli kylmä, joten jatkuvasti piti olla liikkeessä. Kun polttopallon pelaaminen loppui porukoiden vähitellen lopetettua plutiminen, meitä oli enää muutama jätkä, osa muusta koulusta, jolloin oli pientä leikkimielistä vittuilua. Kuitenkin kaveri keksi kaapia meren pohjasta jotain leväpaskaa ja yrittää heittää sillä vieraskoululaisia sällejä. Kaveri sitten tähtäsi ja heitti läjän, joka "valitettavasti" ei mennyt perille, sillä eräs toinen vieraskoululainen nousi sukelluksista juuri sillä hetkellä sen toisen sällin eteen...no, loput melkein arvaattekin, kun se sattui menemään juuri sen sukelluksista nousseen häiskän pläsiin...Ai saatana :(

Ja herra Silakka on tainnut katsoa liikaa Kummelia, kun pitää vielä ysillä mennä liekittämään muita. Joo, moro vaan sinne päin...

:offtopic: Ompas nyky ysiluokkalaiset tyhmiä, ei vielä mun aikana noin säälittävää porukkaa ollu. Taidatte olla koulun "kovimmat" jätkät.:jahas:

ite en pidä tätä asiaa vieläkään niin hirveänä, mutta ehkä oon sit vaan niin vitun tyhmä ja tunnevammanen...
ja siis tämähän tapahtui vuosituhannen alussa, en osaa noista tän hetken ysiluokkalaisista mitään sanoa.

suosittelen edelleen sitä käsienkuivaustempun kokeilua, helvetin mageen näköstä.

niin ja ei myöskään oltu mitään kovia jannuja, ihan normaaleja kaveruksia vaan.

Täälä oli joku kuulemma ampunut rehtoria thunder kingillä mahaan pari vuotta sitten.:D

Jaha, ei ilmeisesti osunut pahasti tai olisi ollut lehdissä muuten.

On muuten kohtuullisen fiksua ampua muita päin raketteja. Ei siinä mitään jos omat silmät sokaisee, mutta sivullisten.. Ja näin päättyi päivän saarna, jatkakaa!

Yläasteen välitunnilla tuli hypättyä pyörällä vähän liian kovilla vauhdeilla hyppyristä -> solisluu poikki.
Ala-asteella murtui sormi lentopallossa :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom