Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi jumalauta, miten voi olla noin vähä-älyisiä pikku räkänokkia tässäkin maassa! Toivon, että kasvat aikuiseksi joskus ja opit ymmärtämään, miten ihmisten tulee käyttäytyä.
edit: tai antaa olla, ei tarvi perustella tai mitään. jokanen ajatelkoot mitä ajattelee <3
Jep, jos jollain ammutuista olisi olleet piilolinssit päässä, maksaistte loppuelämän sokeutusmiskorvauksia
Ala-asteen opettajani, joka ei erityisemmin pitänyt minusta, kirjoitti monta vanhempieni mielestä ratkiriemukasta jälki-istuntolappua. Paras oli kun koulun liikuntatunnilla pelasimme pesäpalloa ja olin lyöntivuorossa. Sieppariksi oli tietenkin lyöty paikallaan kädet sivuilla seisova kympin oppilas.(ei tarvitse varmaan mainita että se oli se hiljainen hymyilevä tyttö?) Löin sitten pomppulyönnin, eli löin alaviistoon. Pallo kimposi maasta suoraan tyttöä kasvoihin kun tyttö ei ollenkaan seurannut peliä, oli vain kiltisti paikallaan.
Kasvoista ei mikään rikkoontunut, kun kyseessä oli tennispallo, mutta k.o. tyttö alkoi tietenkin itkeä. Kukapa 5-luokkalainen kilttityttö olisi tottunut siihen, että naamaan tulee osumaa? Noh, jahka tyttö oli saatu kotipesän taakse istuskelemaan, niin opettaja kävelee ykköspesälle, jossa olin.
"Tämä on sitten jälki-istunnon paikka. Löit tahallaan kasvoihin. Tähtäsit oikein kasvoihin." Istuinkin samana päivänä jälki-istunnon. Edelleen minulle on hämärän peitossa, että mistä ihmeestä löytyy niin taitava pesäpallon lyöjä, että se osaa tähdätä 10m päässä olevaan 10cmx20cm kohteeseen maan kautta lyöntinsä.
Kyseiseltä opettajalta istuin mm. jälki-istunnon koska söin kaverin lautaselta ruokaa, jota hän ei itse halunnut syödä. Toisen mokoman kun laitoin leivän päälle salaattikastiketta.
Ysillä yhden päivän saldoa, oltiin just opittu uus temppu:
Odoteltiin tunnin alkua, ja muutama seiskaluokkalainen meni luokan vieressä olevaan tietokonehuoneeseen, joten ajateltiin jekuttaa niitä... Meitsi oven taakse (turvallisen etäisyyden päähän, of course) hiuslakkapullon ja sytkärin kanssa, ja kaveri koputtamaan oveen. Ne löi oven aika nopeesti kiinni sen avattuaan, kun tuli ehanat lieskat naamalla. Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen sillä kakaralla.
Äidinkielen tunnilla puolestaan koputin kaveria olkapäähän takaapäin, ja päänsä käännettyään myös hän sai tuta hiuslakkaliekit kasvoillaan.
Ja paras viimeiseksi (suosittelen kokeiltavaksi, mutta en ota vastuuta jos kämmäätte):
Huomattiin poikien vessassa sellanen käsienkuivaajapuhallinhäsmäkkä, minkä suuttimen pysty kääntämään ylösalasin... Hiuslakkaa puhaltimeen, suutin ylösalasin, sytkäri eteen, ja kone päälle. Aivan u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-t lieskat kattoon :o
viihdytettiin itseämme varmaan tunti tällä tempulla.
Top kolme siltä päivältä, muutakin varmaan tehtiin, mutta evm.
edit: Eihän tämä viesti nyt kyllä tuohon topikin otsakkeesen liittynyt, mutta mitäpä tuosta.
Ompas nyky ysiluokkalaiset tyhmiä, ei vielä mun aikana noin säälittävää porukkaa ollu. Taidatte olla koulun "kovimmat" jätkät.:jahas:
Täälä oli joku kuulemma ampunut rehtoria thunder kingillä mahaan pari vuotta sitten.:D