Koulutapaturmia (ei haittaa, vaikka olisi legendaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otettiin ala-asteella juoksukisa koulun pihalla kahden seinän välisen matkan verran, joka oli noin 50 metriä. Kaveri veti sitte täysillä loppuun asti päin seinää. Molemmat kädet pakettiin.

Tää ei oo koulutapaturma, mut muistin just, pakko heittää kehiin. Löin itseäni tennismailalla naamaan, kyllä vain, pystyin siihen. Jumalauta oli alahuuli niinku Adebisilla aka. Mr. Eko.

Lukioaikoina meidän koulua sabotoivat legendaariset Kalamies ja Lepakkomies. Nämä jättivät puumerkkinsä (permanent tusseilla) pulpetteihin, pattereihin, seiniin yms, näkyville paikoille. Rehtori järjesti sisäisen tutkinnan sankareiden kiinnisaamiseksi ja herrojen maine kiiri huippuunsa kunnes joku ruskeakielinen vasikoi. Kalamies joutui kesken äidinkielen tunnin hermojaraastavaan ristikuulusteluun rehtorinkansliaan ja häntä yritettiin saada murtumaan kieroilla menetelmillä (mm. käsialanäyte A4 paperille). Useita minuutteja kestänyt kuulustelu päättyi kun Kalamies tunnusti tekonsa, mutta samalla otti Lepakkomiehen rikokset tunnolleen. Lepakkomies pääsi siis kuin koira veräjästä, muttei välttynyt tärpätintuoksuiselta siivouskeikalta koululle. Sadat abit muistivat Kalamiestä ja Lepakkomiestä järjestämällä massiivisen kunniankujan penkkaripäivänä ja vallankahvaa tarjottiin heille, mutta legendat olivat jo poistuneet talosta.

ps. Lepakkomies on edelleen Kalamiehelle suuren palveluksen velkaa =)

btw..arvatkaa keitä oli miehet maskien takana..

Tasohöylätapaturmia on näköjään enemmänkin. Itse olin todistamassa kun kaveri teknisen tunnilla 8. luokalla höyläsi jotain palikkaa ja hiha tarttui tasohöylän teriin. Höylä vetäisi kämmenen sivusta n. 3cm/8cm slicen pois. Eka näky oli vain kauhea vaatekappaleiden lento ja sit aivan hiljaista. Kaveri vain piti kädestään kiinni ihan valkoisena ja verta rupesi tulemaan. Opettaja vaan shokissa sanoi: mee laittamaan kylmän veden alle niin hän käy hakemassa laastaria...:lol2: No onneksi joku tajusi soittaa 112 ja ambulnassi tuli hakemaan. Ihonsiirrot ja leikkaukset jouduttiin tekemään, mutta ei vaikuttanut onneksi käden toimintaan.

Pesiksestä: Itse oli lukkarina ja otin väärän kiinni jo ilmasta. Mailastahan siitä tuli.:nolo:

Lukioaikoina meidän koulua sabotoivat legendaariset Kalamies ja Lepakkomies. Nämä jättivät puumerkkinsä (permanent tusseilla) pulpetteihin, pattereihin, seiniin yms, näkyville paikoille. Rehtori järjesti sisäisen tutkinnan sankareiden kiinnisaamiseksi ja herrojen maine kiiri huippuunsa kunnes joku ruskeakielinen vasikoi. Kalamies joutui kesken äidinkielen tunnin hermojaraastavaan ristikuulusteluun rehtorinkansliaan ja häntä yritettiin saada murtumaan kieroilla menetelmillä (mm. käsialanäyte A4 paperille). Useita minuutteja kestänyt kuulustelu päättyi kun Kalamies tunnusti tekonsa, mutta samalla otti Lepakkomiehen rikokset tunnolleen. Lepakkomies pääsi siis kuin koira veräjästä, muttei välttynyt tärpätintuoksuiselta siivouskeikalta koululle. Sadat abit muistivat Kalamiestä ja Lepakkomiestä järjestämällä massiivisen kunniankujan penkkaripäivänä ja vallankahvaa tarjottiin heille, mutta legendat olivat jo poistuneet talosta.

Sinä ja Huppe?! :lol2:

Ala asteelle juostiin kaverin kanssa kiikuille, kiikut oli nurkan takana ja tuli juostua vähän liian pitkälle ja siinä sattui joku olemaan kiikkumassa niin siinä sitten kiikku nasahti nenään. Nätisti lensin selälleni ja verta tuli niinkuin hanasta :D. Opettaja ei päästänyt edes kotiin...lääkärissä kävin samana päivänä jossa totesivat että nenä on murtunut.

Lukioaikoina meidän koulua sabotoivat legendaariset Kalamies ja Lepakkomies.

No ei saatana :lol2:

Muuten aloitusviestin kaveri tuli sitten kouluun sormet paketissa ja kynnethän siltä oli suurinpiirtein vain höylätty koneella.

Ei mutta mahtoi olla kaveri silloin paniikissa, kun tuli hieman vertakin.

Salibandymailasta tuli vielä sellanen vanha juttu mieleen, ei sentään ihan tapaturma. No, kerran liikuntatunnilla ollessa, eräs vähän vilkkaanpuoleinen poika huitas sählymailalla mun kaveria täysillä jalkaan. Kaverille ei tainnu käydä pahemmin, mutta maila katkes keskeltä! :D Tais olla melko heikkoa tekoa.

Tuo tapahtui siis ala-asteen ensimmäisellä luokalla, mutta tämä seuraava sen sijaan alakoulun viidennellä: Mulla oli jonkun kaverin kanssa ollu melko huonot välit, tapeltiinkin jopa jossain vaiheessa, kuitenkaan en saanut pahemmin turpaani. Taisin muistaakseni olla hieman alakynnessä, heikompi kun olin. Noh, kyllästyin siihen, ja tuli päivä, jolloin oli minun vuoroni olla järjestäjä. Päätin kostaa tuolle tyypille omalla tavallani: jäin luokkaan kun muut lähtivät välitunnille, ja etsin pikaisesti jostain nastan, jonka laitoin sitten sen kaverini tuolille. Kyllähän siitä huuto sitten syntyikin, kun kaveri välitunnilta tullessaan istui nastan päälle. :D Sitten olikin jo viikon viimeinen tunti menossa ja opettaja haastatteli kaikkia meidänluokkalaisia, ja yritti saada syyllisen tunnustamaan tekonsa. Ei mulla mitään hätää ollut, sillä kukaan ei osannut epäillä mua. Olen aina näet ollut luokkani ns. kilteimpiä oppilaita.

Vuosia myöhemmin nastan päälle istunut kaverini osasi jotenkin epäillä minua, ja tunnustin, mutta onneksi hän ei muistellut pahalla! :D

Oliko Suomessa edes somaleja 15 vuotta sitten kun yläasteella olit?

Eikai tuosta minun matematiikallani ole kuin 11 tai 12 vuotta?

Lepakkomiehen vielä jotenkin ymmärrän, mutta Kalamies...?

Oliko Suomessa edes somaleja 15 vuotta sitten kun yläasteella olit?

Juusri pääsin valittelemasta, kuinka olo on nykyään niin saatanan :wanha: :D

Meillä oli jo ala-asteen 5. luokalla somali. Käykö kateeksi? Ja yläasteen tapaus oli vuonna -94, jos oikein muistan. Tapaus päätyi iltasanomiinkin, hiukan väritettynä.

Aikoinaan kun olin ylä-asteella yksi kaveri tappeli serkkunsa kanssa ekana koulupäivänä, sillä seurauksella että ikkuna paskaksi.
Samaisilta ylä-aste ajoilta; teknisen tunnilla olivat olleet sotaa puukoilla, onneksi ei ollut sattunut pahemmin.
Liikuntatunnilla ope alkoi näyttää telinevoimistelu-liikettä, noh sai jotenkin jalan telottua. "Näin se tehdään....."

Ysillä yhden päivän saldoa, oltiin just opittu uus temppu:

Odoteltiin tunnin alkua, ja muutama seiskaluokkalainen meni luokan vieressä olevaan tietokonehuoneeseen, joten ajateltiin jekuttaa niitä... Meitsi oven taakse (turvallisen etäisyyden päähän, of course) hiuslakkapullon ja sytkärin kanssa, ja kaveri koputtamaan oveen. Ne löi oven aika nopeesti kiinni sen avattuaan, kun tuli ehanat lieskat naamalla. Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen sillä kakaralla.

Äidinkielen tunnilla puolestaan koputin kaveria olkapäähän takaapäin, ja päänsä käännettyään myös hän sai tuta hiuslakkaliekit kasvoillaan.

Ja paras viimeiseksi (suosittelen kokeiltavaksi, mutta en ota vastuuta jos kämmäätte):
Huomattiin poikien vessassa sellanen käsienkuivaajapuhallinhäsmäkkä, minkä suuttimen pysty kääntämään ylösalasin... Hiuslakkaa puhaltimeen, suutin ylösalasin, sytkäri eteen, ja kone päälle. Aivan u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-t lieskat kattoon :o
viihdytettiin itseämme varmaan tunti tällä tempulla.

Top kolme siltä päivältä, muutakin varmaan tehtiin, mutta evm.

edit: Eihän tämä viesti nyt kyllä tuohon topikin otsakkeesen liittynyt, mutta mitäpä tuosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom