Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatoin heittää ihan hatusta ton kahden ja puolen euron, mutta kyllä se muistaakseni siihen 2€:n pintaan on, ehkä jonkun verran alle.Tuolla puhuttiin 2.5e ja jopa 2.5e ruokarahsta/päivä/oppilas.
Voi kun ois meidän kouluruoassa edes jotain kivaa öljyä, vaikka sitten salaatissa... mut ei :(Vaan ei tuossa laitosruuassa aina kehumista tosiaan ole, hirveästi öljyistä pastaa ja jauhokastikkeita muutaman lihanmurusen kanssa.
Odotahan kun menet armeijaan!
Ei tietoakaan ruhtinaallisista 15 minuutin ruokailuista,
aikaa syödä 10 min ja seuraava ateria 5 tunnin päästä, kyllä silloin jo vähän huonompikin ruoka maistuu!
kouluruuat on kyllä perseestä,varsinkin se lautasmalli jota koulut "noudattaa" on päin peetä.Lihat puuttuu kokonaan ruuista,mutta kyllä sitä silti aina tulee syötyä ja plussana on että saa maitoa ja leipää/näkkäriä
Niin mutta yläasteeltta ja lukiossa ei syödä ihan periaatteen takia. Koska kaverit sanoo, että kouluruoka on pahaa, niin ei mennä syömään ja sitten käydään kaupassa ostamassa munkkeja. Onhan ne sentään 103982109 kertaa parempaa kuin kouluruoka. JA VITUT! Lempäälän lukiossa on niin vitun hyvät ruuat pääasiassa, että hävettää oikein myöntää. Olen varma, että sitä parempi makuiseksi ei varmaan laitosruoka tule, ilman maksua. Joten ne jotka ei tykkää kouluruuasta, saa kärsiä. ilmasta kun se on. Sori unohdin, onhan näillä lapsilla rahaa, koska äitillä ja isilläkin on rahaa... Mun mielestä tää " kouluruoka on pahaa " -pelleily sais jo loppua, ei mua haittais jos saisin tänne joka arkipäivä aterian sieltä kotiin... koulusta meinaan
Helsingin Yliopiston Unicafe-ravintoloissa sapuska on aivan kelvollisen makuista ja leipää on monta eri sorttia (ei merkitystä, koska syön vain ruisleipää). Huonoja puolia ovatkin sitten naurettavat rajoitukset tyyliin yksi lasi maitoa ja kuusi lihapullaa ja jossain pisteissä keittiön tädit antavat ruoan . Olen tässä viime aikoina muutaman kerran täydennykseksi käynyt hakemassa Alepasta raejuustopurkin. Tuntuu vaan välillä siltä, että annoskoot olisi mitoitettu pelkästään tentteihin lukevan tytön tarpeiden mukaan.
jyväskylän amk:lla amica harjoittaa samanlaista terroria (sen lisäksi että joka ruoka pitää olla kauhean trendikästä ja itämaista ja.. ja sit tuloksena on epämääräisen makuista ja näköistä mössöä...) toista se oli peruskoulussa ja lukiossa... nyyh :(