Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en valita vaan ääntä kohti menee ruoka kuin ruoka. Mulle tasan yksi hailee miltä ruoka maistuu, mulle ruoka on vaan polttoainetta ja rakennusainetta.
Yläasteella oli ihan saatanan hyvää ruokaa.
TOTTA.
e. mua oikeasti ärsyttää kuinka niinkin moni jaksaa aina valittaa siitä ruuasta:curs:
niissä perunoissakaan ei oikeasti ole mitään vikaa, päinvastoin
Joo siis kyllähän aina valitsen sen paremman makuisen, mutta en kyllä tingi ravintoarvoista tippaakaan vaikka onkin hyvää.Asennetta. Tosin siinä vaiheessa kun on tasan samat ravintoarvot omaavaa ruokaa ja kooltaan samanlaisia, niin veikkaan silti, että se paremmanmakuinen tekee kauppansa;)
Itse en valita vaan ääntä kohti menee ruoka kuin ruoka. Mulle tasan yksi hailee miltä ruoka maistuu, mulle ruoka on vaan polttoainetta ja rakennusainetta.
Siis siitä lähdetään, että suomessa kouluruuat on niin perketin hyviä. Turhaa itkua siitäkin. Opiskelijana, kun vertaa vaikka mitä tekee kotona ruokaa ja vertaa koulun mahtipöperöihin, niin voi hyvällä omallatunnolla sano, että NAM. Niin paljon voi ottaa kuin haluaa, jos ei jää kiinni ja maitoa saa kuinka paljon vaan.
Näin oli ehkä ala asteella :(. Meidän amk:ssa on amica, ja ei tod saa ottaa niin paljon kuin haluaa. Yleensä se on 7 lihapullaa, 2 kala palaa jne...ja 1 lasi juotavaa (+ vettä). Ja ei se mitään herkkua aina ole mutta sitä tulee syötyä joka kerta kun on koulussa . Eniten ärsyttää toi että ei saa ees ottaa kahta lasillista piimää :itku:
minusta 2/3 ruuista on hyviä loput menee väkisin :urjo:
Ja homma vain huononee, sillä ens viikosta lähtien ruuat tulee suoraan keskuskeittiöstä mistä syötetään ruuat vanhuksille, kehitysvammasille... :wall: