MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo, ei todellakaan ole niin tehokasta kuin golden cookie aktiivipeluu. :D

upload_2016-4-16_12-24-57.png

Olihan se kieltämättä pienen taistelun takana, että sai tuon 200 prismaa täyteen :)

Ei jumalauta. Ei toi viimenen easter season muna tipu koskaan. :D
Oon nyt monta päivää odottanut että se tulisi, mutta ei.
Eli siis en niinkään keksejä aktiivisesti tuota (gc manuaali), vaan päällä golden switch ja wrinklereitä napsin pitkin päivää.
Chance pitäisi kuitenkin olla peräti 20% wrinkleristä, mutta tietty se on vain base ja koska viimeinen keksi niin lukema ihan eri. Silti.

Viimesen munan drop rate on kyllä ihan sairas, etenkin kun viimeinen on toi rare chocolate egg.

Ei jumalauta. Ei toi viimenen easter season muna tipu koskaan. :D
Oon nyt monta päivää odottanut että se tulisi, mutta ei.
Eli siis en niinkään keksejä aktiivisesti tuota (gc manuaali), vaan päällä golden switch ja wrinklereitä napsin pitkin päivää.
Chance pitäisi kuitenkin olla peräti 20% wrinkleristä, mutta tietty se on vain base ja koska viimeinen keksi niin lukema ihan eri. Silti.

Viimesen munan drop rate on kyllä ihan sairas, etenkin kun viimeinen on toi rare chocolate egg.

Mäki yritin saada wrinklereitä poppailemalla saada sen mutta ei tullu. Kultakeksillä tuli melkeinpä samantien :)

Hmph.
Noh, pitää sitten tovi pelailla myös aktiivisesti golden cookieseilla. :)

Täälläkin viimeinen kitten upgrade joitakin päiviä sitten. Lähinnä idle moodissa pelailua GS päällä. Nyt voisi kohta resetoida, ja pelata hetken aktiivisesti.

keksitehas_v4.jpg

Itse sain vasta nyt toiseksi viimeisen. :david:

CPS ennen sitä joku reilu 200 kvintiljoonaa, ja nyt reilu 500.
Piakkoin resettiä, mutta sitä ennen se saatanan chocolate egg. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Melko kauan saa kyllä hinkata peliä jos meinaa jokaikisen achievementin saada.. All time bakedin saa äkkiä kyllä nonillioniin mutta sit jos se jatkuu siitä vielä decillionin sun muiden ohi ni huhhu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom