MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Miten tämmöstä kikkaretta voi edes pelata niin eri tavalla, että heitot (suht samalla peliajalla afaik) on noin monta sataa kertaisia. o_O
Onkohan tää mun jostain lukema idle play wrinkler homma niin hidas. :P
Aktiivista golden cookie hässäkkää ei jaksa harrastaa, en oo asennellu tohon mun peliin mitään koodeja.

Miten tämmöstä kikkaretta voi edes pelata niin eri tavalla, että heitot (suht samalla peliajalla afaik) on noin monta sataa kertaisia. o_O
Onkohan tää mun jostain lukema idle play wrinkler homma niin hidas. :p
Aktiivista golden cookie hässäkkää ei jaksa harrastaa, en oo asennellu tohon mun peliin mitään koodeja.

Siinäpä vastasit itsekin tuohon jos et jaksa golden cookie hässäkkää harrastaa aktiivisesti. Sillähän sitä peliä eteenpäin viedään eikä millään idlellä :)

Joo, kyllä se mulla aina toisella näytöllä auki on ja näkyvillä, mutta ilman noita lisäkikkareita ei niitä tahdo huomata. :)
Vähän epäilinkin että tässä syy, ei siinä.

On tämäkin saatana peli :)
9e81cd8f99.jpg

1111x klikkaus poweril ja 7x frencyl täs pelis nämä keksit tehdään. Tuhannen chipsin välein resetannu nyt odotan pidemmälle. Octillion fingeri ja pure cosmic light koko aja toiminnassa niin pelin alussa nousee cps valtavasti. Tässä pelailla ja odotella, kun Jukka puskee uutta videoo cookie clickerist :P

Rakentelen täs pikkuhiljaa sellasta 30 000 prosentin prestigeä ens resettiin.
Laita seuraavalle videolle tipsit, miten saa nopeiten nostettua Cookies per clickiä. Vituttaa, kun kestää ihan homona, verrattuna Cookies per secondiin toi nousu. Mikä se apu on jolla näet noi ostosten prossavaikutukset?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
voi olla ehkä tyhmin kysymys ikinä ja voi nolata tällä itseni mutta iha sama.:D @Terminator2 mitenkä "siirsit" pelisi lapin koneelta mistä aloitin omalle koneellesi? voi siis olla todella tyhmä kysymys mutta olen huono koneiden kanssa.:)

voi olla ehkä tyhmin kysymys ikinä ja voi nolata tällä itseni mutta iha sama.:D @Terminator2 mitenkä "siirsit" pelisi lapin koneelta mistä aloitin omalle koneellesi? voi siis olla todella tyhmä kysymys mutta olen huono koneiden kanssa.:)
Siellä on options alla save to file.
Sen voi sitten importtaa toisella koneella.

Saa semmosen koodirimpsun myös minkä voi sitten tallentaa mihin vaan ja pastee toiselle koneelle, mutta toi file on helppo imho .

Tässä nyt sitten pelannut tuntikaupalla aktiivisesti. Ei sitten jumalauta osu nyt ikinä kohdalleen frenzy ja x777 puhumattakaan dargon flightista.
Saatana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom